Hoi dames! Nou gisteren ongesteld geworden,, wel jammer maja.. volgende ronde nieuwe kansen. Over 2 weken naar de gyn. dus dan zit ik hopelijk rond mijn ovulatie.. zou wel mooi zijn! @ riga.. ik ben dus ook niet zwanger, haha dus je bent niet de enige hoor! wanneer mocht jij nou weer naar de gyn. das voor de uitslagen toch??
@ brotherbear... ja klopt dit was ronde 9... we liepen zelfs bij de gyneacoloog onderzoekjes gehad alles en voor we weer terug moesten voor de uitslagen bleek ik zwanger... alle resultaten vanuit de eerste onderzoeken waren ook allemaal goed dus ja. het kan gewoon zijn dat het langer duurt, het ontpillen heeft bij mij niet echt lang geduurd alleen de eerste maand was ik overtijd en daarna liep alles perfect op tijd. menstruatie eisprong etc.. dus ja je weet het nooit... @ jipje... haha dan heb je ook net als ik je ovulatie rond de tijd dat je naar de gyneacoloog moet.... ga je mij nadoen
hahaha .. nou ik hoop dat ik je na ga doen sheena! zou wel leuk zijn, maar denk niet dat dat gaat gebeuren haha maar je weet nooit. had vandaag zo'n sap & smoothie receptenboek gekocht, heerlijk!! zat zo te bladeren totdat ik ineens een hoofdstuk tegenkwam speciaal voor kindjes,, lijkt me heerlijk zo'n klein hummeltje waar je een beetje mee kan kokkerellen hahaha misschien beetje stomme gedachte, maar zag het al helemaal voor me
@Sheena, toch al bij de gynocoloog? Ik dacht dat je pas na een jaar werd doorgestuurd? Anyway, super fijn dat het nu gelukt is!! Geniet er van meis!! @Riga en anderen, hier ook nog geen zws. hoor
ja klopt liep bij de gyneacoloog vanwege een miskraam afgelopen maand... helaas. @ jipje, ja leuk he die stukjes in de boeken, ik heb echt al heel lang een kinderkookboek in de kast staan haha ooit van mijn schoonmoeder gekregen.. maarja eer we die eens kunnen gebruiken haha
Hier nog een "jonge" mama Ben 24 .. En zwanger van ons 2e mannetje! Was 22 toen ik zwanger raakte van ons zoontje (inmiddels 14 maanden) Maar krijg ook hele wisselende reacties hierop.. Mensen vinden het raar omdat zij denken dat je op deze leeftijd elk weekend op stap moet.. Nou die tijd heb ik wel gehad hoor Moeder zijn is heerlijk! Ik wens iedereen dan ook veel sterkte en geluk met het zwanger worden en zijn!
welkom Roozju87, en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap Nou meiden wat was ik zenuwachtig vanochtend zeg pfffff... ik was zo bang, zou het wel kloppen en wat als het straks niet klopt.. Maar goed nieuws HET HARTJE KLOPT!!!! we konden het nog niet horen maar wel zien, wat is dat apart zeg echt heel onwerkelijk.. alles zag er prima uit, ik ben zelfs een dag verder dan ik dacht haha... 7+5 ipv 7+4 jaaaa scheelt wel een hele dag hahaha... ons kleintje is nu 1,3 cm groot en volgens de gyneacoloog zag alles er zo goed uit dat ze zei dat de kans op een miskraam echt super klein is dus ik ben helemaal blij hopelijk kan ik nu wat meer geruster zijn en niet steeds zo nerveus
Sheena!!! Wat geweldig!! Gefeliciteerd!! Nu lekker gaan genieten meis! Wanneer moet je nou weer terug? Moet je dan gewoon naar se vk of weer naar de gyn?
ik hoef nu niet meer naar de gyneacoloog voorlopig omdat alles er goed uitzag. volgende week dinsdag ga ik over naar de vk. ik hoef alleen nog maar terug naar de gyneacoloog als er iets zou zijn, maar daar gaan we niet vanuit... hoop dat ik nu gewoon lekker mn zwangerschap bij de vk kan gaan uitzitten haha heb de echo net in mn album gezet
pff sorry hoor meiden maar ik moet hier even mn hart luchten, zat net even een topic over de nekplooi meting te lezen en daarin staan berichtjes waar mn haren recht overeind van gaan staan. er zijn er een aantal daar in het topic waar de kans op een kindje met het down syndroom groot is bleek uit combi test, punctie etc. de meeste denken eraan om de zwangerschap af te laten breken omdat ze graag een gezond kindje willen... en de rest die mee praat zeggen allemaal ohh wat vreselijk en we leven met je mee ik wete niet hoe jullie hier tegenover staan maar ik kan daar zo boos om worden. net alsof een kindje met het downsyndroom ernstig ziek is ofzo en het iets heel ernstig of besmettelijks is, toevallig had ik het er net nog over met mn ventje en een down kindje is hier net zo welkom als een ''normaal'' kindje. wij doen dan ook geen combi test. maar om dan te lezen hoe sommige over downkindjes schrijven, ik word daar echt verdrietig van..
hey sheena... allereerst wat leuk dat alles zo goed met het babytje gaat !! nu kun je lekker van je zwangerschap gaan genieten... Wat betreft dat over die kindjes met het downsyndroom... ik vind ook dat een kindje met downsyndroom net zo welkom zo moeten zijn. die kinderen kunnen er ook niet aan doen dat ze dat hebben en het is tenslotte nog altijd je kind en dus een deeltje van jezelf. Dat dit mag in NL vind ik zelfs raar.. alle kinderen moeten toch een kans op een leuk en liefdevol leven hebben? Maargoed ik ga weer eens verder want we gaan zo een dagje naar Hasselt.
Oooww sheena maak je nou niet zo druk Op een forum lees je meestal ook meer dat soort dingen er komen geen honderdern mensen ooow de nekplooimeting was goed! Meer mensen bij wie het juist niet goed is.... Ik zou me er lekker niet te druk om maken de kans op een gezond kindje is groter dan op een ongezond kindje Wij hebben de combinatietest oberigens ook niet gedaan En tsjaa om even terug te komen op een kindje met down.. Moet ik heel eerlijk zeggen dat ik niet zou weten wat ik zou doen... Als ik het van te voren zou wetrn dan he.. Ik weet niet of een kindje met down aan zou kunnen want dat is heeel zwaar... Maar goed gelukkig zijn er mensen die dat wel kunnen Baby veel plezier in hasselt!
klopt dat is ook zo sam, maar vind het alleen zo erg voor zo'n kindje hoe erover gepraat wordt... net alsof het is iets heel erg besmettelijks of gevaarlijks is ofzo... ik vind het ook ieders recht om het wel of niet weg te laten halen daar heb ik geen problemen mee maar had wel zoiets van praat met respect over je kindje ook al heeft het mogelijk downsyndroom.. Veel plezier baby...
@ Sheena, gefeliciteerd! Nou niet meer te druk maken dan, is niet goed voor je kindje! @ Topic, wij hebben destijds ook geen nekplooimeting laten doen, omdat de kans dat ze het goed zien (bij jonge moeders) maar iets van 60% was. Maar eerlijk gezegd weet ik niet wat ik zou doen als ik op latere leeftijd er wel achter zou komen. Het ligt er denk ik aan hoe ernstig het zou zijn. Een kindje met downsyndroom is natuurlijk wel welkom, maar het is ook heel erg zwaar en je moet er echt mee om kunnen gaan!
even wat anders.... morgen ga ik baby shoppen hahah.. heb er zooo veel zin in, en heb net ook nog even gebeld naar een vrouwtje hier in het dorp die taarten maakt, helaas nam ze niet op grrr even haar voicemail maar ingesproken of ze een taart wil maken voor mijn verjaardag over 4 weken. want op mijn verjaardag ga we het aan de familie vertellen kan nu al niet wachten eigenlijk hihi vind de taart ook zo leuk dus ik hoop dat ze tijd heeft om het te doen, ben nu al benieuwd hoe ze gaan reageren als we het ze vertellen dit is de taart
Coole taart Sheena!! Super origineel idee om het te vertellen! Nice!! @hier.. de tijd tikt aardig door en ik zou over vier dagen mogen testen. Wij hebben samen afgesproken pas te testen als ik echt over tijd ben.. Ik weet zelf echter niet, zelfs geen flauw vermoeden, of het raak is of niet.. mn baarmoedermoeder is wel hard maar staat wel iets open, ik heb gevoelige borsten, ben best moe de laatste dagen. Best wel makkelijk moe, ondanks dat ik al vijf weken vakantie heb... 2x lichte krampjes gehad in mijn onderbruik.. en tsja.. dat kan ook ongi zijn, of tot rust komen, of.., of.. haha dus .
ja ben wel erg benieuwd hoor, zal hier flink voor je duimen ik heb net een afspraak gemaakt voor een 3d pretecho met 18 weken (incl geslachtsbepaling) , maar dat duurt nog zooo lang kan niet wachten haha. maarja ze hebben tot 6 weken wachttijd voor je aan de beurt bent dus heb nu maar vast de afspraak gemaakt dan weet ik zeker dat ik daar heen kan. ik heb gekozen voor een pretpakket haha.. je krijgt dan een 3d/4d echo vroeg in de zw incl dvd opname en 8 foto's en dan later in de zw krijg je nog een 3d/4d echo incl dvd opname en 8 foto's. vond het wel erg leuk om dan met 18 weken al een 3d/4d echo te laten maken en dan wanneer ik 26 weken ben ofzo nog een keer een 3d/4d.