Twinny2002, ik hoop maar dat je gelijk hebt! zit pas zo rond 3 dagen overtijd... het wachten is echt zo vervelend! Ook nog dat ik dus op zoek ben naar een baan, en dat wil niet echt opschieten.. dus heb niet erg veel afleiding.. Nouja, morgen ochtend en dan zien we wel verder.. Hoe zit het trouwens met jou?
@ baby90: heb net ook een nieuw baantje word nog langzaam ingewerk dus zit ng veel thuis, en deze site houd me bezig haha voor de rest niks bijzonders hier beetje vol gevoel en rommelende darmen voor de rest geen bijzondere kwaaltjes dus denk niet dat ik nu al zwanger ben haha hoop dat me cyclus regelmatig blijft dan kan ik volgende maand wat gerichter klussen hihi... weet iemand hoe dat zit als je je "ei" voelt ben je dan te laat met klussen of kan dat die avond nog of de dag erna? ik heb deze cyclus in ieder geval mn ei gevoelt
sjapaz ik weet het!! , ga proberen om vanaf morgen gewoon te stoppen, roep het al zo lang en nu moet het gewoon.. ! @ twinny .. je kan volgens mij binnen 12 uur nog klussen als je je ei hebt gehad, dan maak je nog kans @ baby90, gewoon nog een x proberen!!
@ jipje: jah oke das altijd handig om te weten dat je nog kans maakt als je een keertje niet geklust heb kan je ng ff snel ahha
@ Dietje: Oh super leuk.. wel een drukte in huis dan... zo leuk om al een mama te zijn! Heb je veel commentaar gekregen? @ Sjapaz: Khoop dat je morgen een dubbel toffe dag mag hebben.. Mijn vriend wil waarschijnlijk niet trouwen in het kort.. hij is eigenlijk een beetje tegen trouwen.. is er in gepompt van kleins af aan.. nja.. @ Sproettie: Leuk dat je al zwanger bent seg! Heb je lang moeten proberen? Ik denk dat het deze maand bij mij ook niets gaat worden.. jammer hoor!.. maar je volgende keer meer geluk! Liefs & Succes! Kiana
@ twinny, inderdaad! altijd handig .. bij mij worden mijn ovu testen niet echt duidelijk hoor.. een collega van mij heeft voor me gependeld haha : positieve zwtest in maart hopen dat ze gelijk heeft he!
Haha ik geloof dat pendelen ook niet zo erg, maar gewoon leuk om te weten en ja het heeft me wel wat moeite gekost. Ik ben tegelijk met mijn schoonzusje gestopt, zij wist toen net dat ze zwanger was. Ik heb zefl altijd gezegd dat ik wilde stoppen als ik kinderen ging 'plannen' (stom woord), maar ja toen dacht ik ,waarom stop ik niet nu, dan heb ik dan al die stress niet.. En tot nu toe lukt het me Maar heb wel ervaren dat je het echt zelf moet willen en niet omdat het verwacht wordt omdat je zwanger wil worden.. Ben wel vaker geprobeerd te stoppen, en nu lukt het me pas echt omdat ik nu zelf wil en niet doordat andere mensen me pushten om te stoppen..
@Jipje lees net dat je vanaf vandaag geprobeerd hebt om te stoppen.. En hoe gaat dat? en Twinny, heb jij al eens geprobeerd te stoppen? Meiden ik weet dat het moeilijk is, maar ik heb 6 jaar lang bijna een pakje per dag gerookt, dus als ik het kan, kunnen jullie het ook? Ik heb ook nog het nadeel dat mn vriendjelief nu nog steeds rookt, dus maakt het er niet gemakkelijker op..:S Maar goed @Baby90 Ik lees wel overal op het forum dat je beter met ochtendurine kunt testen, ben erg benieuwd of je vandaag postitief getest hebt?
yara heb al 100x geprobeert nee denk 3x serieus mr ben al een x gestopt geweest alleen dom dat ik weer begonnen was
@ yara,, heb nog geen sigaret opgestoken vandaag, maarja het is ook nog maar half 1 haha.. vind het inderdaad echt moeilijk, want mijn vriend rookt ook en vrienden van mij ook, dus dan maakt het er niet makkelijker op, maar ben eerder al een jaar gestopt, dus het moet lukken he @ baby90 en, al getest?? ben benieuwd
Zonde is dat he.. ik hoop idd ook dat ik het deze keer wel volhoudt.. maar dan moet het ook allemaal niet te lang duren met huis en zwanger, anders is de drang mss weer groter om te beginnen..
Yara89 & Jipje; Heb vanochtend getest.. negatief:x mm, snap er helemaal niks van.. nu voel ik weer wat kleine krampjes in mijn onderbuik, ik geloof toch echt dat ik zwanger ben stomme dipsticks. Wat goed dat je weer gaat stoppen met roken! Het lukt je vast wel!...
Jipje nou is toch al goed? Je moet elk succesje gewoon belonen Dan hou je het wel vol! Je kunt het Weet precies hoe je je voelt.. aargh is echt sjit als veel mensen in je omgeving ook roken.. Baby90 jeetje sjit zeg, maar misschien heb je geluk en maak je gewoon pas laat HCG aan.. Anders moet je mss die Kruidvat 2 voor 5 euro halen, heb gelezen dat die behoorlijk gevoelig zijn.. Misschien dat je dan wel (licht) positief test.. Hoop het voor je!!
hihi probeer zo veel mogelijk te doen op een dag.. schoonmaken, met de hondjes lopen, zw forum dan denk ik er misschien niet zo veel aan..! baby90, ga die van de kruidvat halen idd!! die zijn gevoelig en er zijn veel meiden die daar vroeg positief mee testen..!! hoop gewoon voor je dat je wat later positief test en dat je gewoon zwanger bent! nou meiden, mijn ovutesten echt waar snap er de ballen niet meer van hoor!! heb er nog 1 liggen, maar ze blijven gewoon hetzelfde.. al een hele week, volgens mij klopt er gewoon iets niet hoor!! vandaag lijkt hij ietsjes donkerder, maar word er gewoon onzeker van! dus ga er nog 1ntje vanavond doen en als die niet positief is dan ga ik gewoon om de dag klussen en dan kijk ik wel of ik ongi of niet word! als ik ongi word ga ik om de ovutesten van cb.. zijn wel ongelooflijk duur, maar dan zit ik niet te klooien met hoe donker een streepje moet zijn!
Yara89; Ja misschien moet ik inderdaad die testen van de kv halen.. Heb die al heel vaak gebruikt haha nooit een vals resultaat ( nooit zwanger geweest haha ) Ik ga ze misschien straks halen, maar wil pas zondag op zijn vroegst weer testen! Jipje; Zoals hier boven, ga ze denk ik idd halen.. En hoop zeker dat hij dan positief is.. Wat vervelend die ovu testen.. Temperatuur je niet? Misschien moet je idd een keer proberen met CB, heb er goede verhalen over gelezen. En om de dag klussen kan zeker geen kwaad haha. Hoop voor je dat het snel raak is. Ik heb nu dus krampen in mijn baarmoeder, heel raar. Af en toe vrij pijnlijk, dan weer ietsje minder maar voel het de hele tijd. Het voelt ietsje anders dan als mijn menstruatie komt maar toch, vertrouw het niet helemaal. Ga zo ff lekker schoonmaken thuis en met het minihondje wandelen Tenminste een beetje afleiding en zit ik niet de heletijd op dit forum hihi. Hoop dat het voor jullie zo snel mogelijk raak mag zijn!!!
@jipje: wat raar met je ovu testen:S denk je dat dat meer rust geeft mr nee hoor vervelend hopen dat de cb het beter doet haha en goed dt je gaat stoppen hoor ,, ik stel het steeds uit:S mr ik ga het cker van de week doen! (proberen) klinkt beetje stom mr hoop dat ik snel ongi word en aan de volgende ronde kan beginnen ik geloof er nu toch niet in dat het raak kan zijn en voel me ook niet raar beetje moe alleen mjha heb gwn beetje slecht geslapen
ja stomme ovulatietesten :x , ga er vanavond nog 1ntje doen.. heb al een hele week krampjes en steekjes in mijn baarmoeder en ook een klein beetje pijnlijke borsten, mijn afscheiding word alweer wit en is best veel, dus denk dat mijn eisprong toch echt al wel is geweest, maja we zullen zien!! heb net de woonkamer, bijkeuken en het toilet eens schoongemaakt, wasjes gedraaid en gestreken... poe poe hahaha tis toch zwaar he zo'n huishouden,, !! pff wil graag een grote wandeling maken met de dogs, maarja het regent hier heel hard, dus dat gaat niet door helaas.. ! @ twinny, wanneer is je nod?
@ jipje: miss zijn je ovutestjes in de war omdat het al raak is?? of kan dat niet? hhaha zeg mr wat hoor hier regent het ook al heel de dag helaas als mijn cyclus 21 dagen zou zijn moet ik dinsdag ongi worden maar miss is het deze keer wel langer hoor omdat het nu de 2e cylcus is zonder pil mjha we zullen zien he
zo heb ik dus ook al zitten denken he,, misschien is het al wel raak.. maja dat zou wel heeeeel vroeg zijn he, toch?? hahah zit mezelf weer lekker gek te maken... de krampjes/steekjes worden wel met de dag erger, dus snap er echt niets meer van! zal vanavond eens proberen en kijken of hij donkerder is en dan zal ik hem eens uploaden, kunnen jullie meekijken