@victoriya: welkom! Helemaal gelijk heb je! Ben je alleenstaande moeder of ben je nog samen? @sheena: ja wie weet..was net ook zo misselijk..wilde eigenlijk naar de wc rennen! We komen er woensdag achter haha..zal wel niet..
@ riga.. je bent gewoon zwanger meid!! zou wel super zijn!! Waar is twinny trouwens?? die is ook al lang niet meer hier geweest..
dank je wel nee ik ben niet alleenstaand wel weg bij de vader maar het wou gewoon niet meer... ben vorig jaar getrouwd met een andere jongen en wonen nu al 2 jaar samen
Zooo dit is achteraf weer een heel verhaal! Maar goed ben wel weer even bij hihi sorry dat ik zo weinig reageer hoor maar ben 9 van de 10 keer op mn tel.. en dat is zooo vervelend reageren met wat langere verhalen Hee Lizzy! Zeker netjes zo na de miskraam! You go girl! hihi @ Babywens Oooow wat balen van je vrienden! altijd lastig dat soort situaties.. je wilt geen kant kiezen natuurlijk en als je met de een afspreekt gaat de ander misschien zeuren.. nooit leuk dit soort dingen! @ Riga Nog 2 dagen! en dan ga je weer testen toch?! Spannend! hoop dat t raak ik deze keer! Zou ook wel grappig zijn haha net als sheena als je net bezig ben met de gyn.... Hoe is t met je boobs? @ Sheena Wat goed dat je toch nog eerder een echo kan krijgen! Snap idd dat het nogal dubbel is dat als je t 7 sept gaat vertellen en dan pas 8 sept je echo krijgt.. Maar je heb een goeie oplossing gevonden zo! @ Jipjee En hoe is t met je ei? heb je m al gehad? @ Viktoriya Welkom meid! Wauw wat een keus op je 17e een kind te krijgen! Bedoel ik niet veroordelend hoor Hoe ben je toen zo bij dat besluit gekomen inclusief je toen huidige partner? En hoe oud was hij? en wat zeiden je ouders enzo? wisten die dat het gepland was of niet? Hahah sorry voor al mn vragen hoor, beetje nieuwsgierig
jah komt omdat ik op mijn 9de al op kids paste en had direct al zo van ik wil jong een kind krijgen. mijn partner was toendertijd 25 jaar. mijn moeder wist dat ik zwanger wilde worden maar ik woonde niet meer thuis dus die zei er niet zo veel over... wel toen mijn zoontje geboren was is onze omgang verbeterd... en eigenlijk was mijn zoontje een ongelukje maar zo gewenst ongelukje.
Oooow okee op die manier.. Dat maak het verhaal alweer een stukje duidelijker En met een partner die wat ouder is dan is de keuze ook wel wt anders/makkelijekr te maken dan asl je allebei 17 ben ofzo
@ Viktoriya: welkom gezellig dat je mee komt kletsen. ik ben ook nieuwschierig want als je kindje al 4 is, zit je dan hier op t forum omdat het kriebelt voor een 2e??? hihi @ sam: ja wel lekker hoor ff nog die echo voor mn verjaardag en dan 3 dagen later mn 12 weken echo haha maarja joh kan ik extra vaak in mn buik kijken @ riga.... nou ik begin ook te denken dat het raak is hoor dit keer... laat je het gelijk weten woensdag
Haha jaa leuk he! Extra vaak kijken hihi ik heb incl pretecho ook al 4x mogen kijken! Omdat ze het hartje niet kunnen vinden elke keer hihi
@ sheena 21.. jah dat klopt heb net een miskraam gehad was 10 week heen een MK gehad met 8 weken zeg maar... en willen heeeel graag een kindje dus we zijn nu weer bezig zeg maar:d hopen dat het snel lukt
ja dat hoop ik ook voor je... wel vervelend een miskraam ik heb voor deze zwangerschap een miskraam gehad maar dat was ''gelukkig'' heel vroeg net na 4 wkn.
Nee dames kan gewoon niet raak zijn..zo'n wonder geloof ik niet in! misschien test ik maar niet..zie wel wanneer ik ongesteld word hahahaha
Hey dames!! @de zwangeren.. sorry dat ik jullie zo over een kam scheer Das zeker fijn vaak in je buik kijken.. Zou het nu ook wel willen om te kijken of alles werkt @riga.. spannend meis! Wie weet de kwalen heb je al! Zou idd wel een echt super zijn!! @mijn ei.. Ik weet het niet.. Vandaag dag 14.. Gisteravond donkerder streepje dan vandaag wat me doet twijfelen of mn ei dan zeg maar nu zou springen.. gisteravond wel wat meer slijm volgens mij.. Maar hijs nog niet net zo donker geweest als de controlestreep.. Heb van iemand gehoord bij wie ze nooit donkerder werden maar wel een ei.. Naja voor de zekerheid maar aan de klus vanavond.. zal ik wel moeite moeten doen want na het hardlopen issie altijd moe haha Iemand een idee wat mn ei doet?? Gister vroeg ik aan mn mannetje.. Waarom heb ik zoveel pukkels.. Zei hij: misschien omdat je ei loslaat Whahaha lekker ding Mar hij is er stiekum dus ook wel mee bezig haha
whahah te grappig! Puisten omdat je ei loslaat hoe verzint ie t hahahha Maarja.. zou ook wel kunnen misschien? Hmm je ei... zou best kunnen dat ie vandaag springt hoor... niet iedereen heeft inderdaad de teststreep net zo donker als de controlestreep.. maar goed.. vnaaf maar aan de klus.. en ondertussen gewoon doortesten.... tot je ZEKER weet dat je ei al geweest... dat is ook heeeel handig voor je volgende cyclus want dan herken je t meteen en hoef je niet weer te twijfelen..
Jaa doe het maar voor de zekerheid... Pff vind het nu al een gedoe hoor Maar ja je moet er wat voor over hebben he
Haha jaa na een tijdje krijg je er wel handigheid in Bedoel ik daar natuurlijk niet mee dat ik hoop dat t lang duurt hoop natuurlijk hoop ik dat t snel raak is! Ik ben er toen gelijk mee begonnen toen ik hestopt was omdat ik dan ook ongeveer zou weten wanneer ik ongi zou worden