Sorry dames! Heb echt zooooo druk... Pff word er niet goed van ben blij als alles klaar is! Bijna je pretecho sheena! Spannend! En misschien heb ik niet helemaal goed gelezen maar lizzy jou cyclus doet weer redelijk normaal toch? Ben blij voor je dat het weer redelijk gaat Hoe is t met de andere dames?
Yep op zich mag ik echt niet klagen, hij is weer net als voorheen, niet helemaal perfect maar wel redelijk normaal dus daar doe ik het wel voor
hey allemaal.. t was hier een tijdje zo rustig dat ik nu pas weer kijk. Spannend sheena.. heb je al een voorgevoel wat het word? Lizzy, ik hoop ook dat je snel weer goed nieuws mag hebben. andere babywens : spannend.. wanneer ben je uitgerekend? Zo.. nu heb k zelf ook nog leuk nieuws.. mn vriend heeft gelukkig weer werk gevonden dus das wel lekker.. Ook is me ongi weer op gang gekomen dus nu kan ik het weer bij gaan houden
@Sheena leuk hoor, zo'n pretecho! haha lik heb het zelf niet gedaan, dus kan niet mee praten, maar volgens mij is dat erg bijzonder! weet je eindelijk wat het wordt en kun je lekker gericht gaan shoppen, dat is ook zoo leuk @Lizzy fijn dat je cyclus weer redelijk normaal is.. nu weer flink aan de klussen en hopen op een mooi plakbeebje het zij je gegund! @babywens20 Ik ben 20 november uitgerekend! Nog 7 weekjes te gaan dus.. begint wel spannend te worden Ohh wat fijn dat je vriend weer werk heeft gevonden! Is toch wel fijn om wat vastigheid te hebben. Succes deze ronde, hopelijk is het raak voor jullie!
hey allemaal.. Ben vanmorgen bij een homeopaat geweest en krijg nu druppels om de vruchtbaarheid te verbeteren.. Laten we hopen dat het helpt
@ sam... nou het duurt nog wel even hoor tot mn echo.. vandaag precies nog 2 weken.. pfff haha @babywens20 wat fijn dat je vriend weer werk heeft, dat geaft in ieder geval weer wat geruststelling en hopen dat de druppeltjes helpen... @ babywens2011.. weten jullie wel wat het wordt of dat ook niet?
@Babywens20 Ohh spannend zeg, hopelijk werken de druppeltjes en ben je snel zwanger @Sheena jaa wij weten wel wat het wordt. We krijgen een jongetje Bij de 20 weken echo konden ze het goed zien. Als het niet duidelijk was bij de 20 weken echo hadden we ook een pretecho laten doen hoor! We wilden wel heel graag weten wat het zou worden!
Ooww babywens wat fijn dat je vriend weer werk heeft gevonden! Sheena die 2 weken zijn zo om tegen die tijd mag ik ook gaan testen... Ben benieuwd, heb er niet echt een goed gevoel over
ja ze zijn ook zo om haha maar voor mij kruipt de tijd echt voorbij... kijk er al zo lang naar uit en voor mn gevoel blijft het steeds nog 2 weken.. lijkt wel of ik niet dichterbij kom haha gek he spannend dat je dan kunt testen... ga zoooo voor je duimen
nee dat had ik ook niet voor mn positieve test... ik dacht net de maand ervoor een vmk gehad, en deze maand maar 2 keer geklust dus zal wel niets worden... en toen taadaaaa
hallo allemaal, wat is het hier rustig en stil zeg !!! Tijd om daar eens verandering in te brengen. Ik slik momenteel monnikspeper, foliumzuur en teunisbloemolie. Allemaal middeltjes die goed zouden moeten zijn om zwanger te worden. Laten we dus hopen dat het helpt. aan de ene kant lijkt het me heel spannend om zwanger te zijn..al die controles en onderzoeken enzo.. maar aan de andere kant brengt een kindje ook zulke leuke dingen met zich mee.. en natuurlijk ook een hoop zorgen.. maarja.. Hoe gaat het met jullie???
@sheena morgen je pretecho toch? Spannend hoor! Laat je gauw weten hoe het is geweest? Veel plezier @babywens20 Het is hier zeker erg stil! haha goed dat jij daar verandering in brengt Ik doe met je mee hoor! Ik hoop ook dat de middeltjes helpen! Ik slikte ook foliumzuur.. Het is zeker spannend om zwanger te zijn, al die controles inderdaad! Morgen weer naar de vk en het kindje lag de vorige keer in stuit, dus moet morgen goed liggen.. ook erg spannend! Maar het brengt ook zeker vreugde met zich mee! Ik hoop dat je het gauw zelf mee mag maken!
goedemorgen..... ik slikte ook altijd al foliumzuur voor ik zwanger was.... wat ook goed is om voor je zwangerschap al mee te beginnen (wist ik ook niet hoor) is vit D druppels. die gebruik ik nu dan wel maar schijnt beter te zijn als je voor de zwangerschap hier al mee begint.. omdat je hier extra van nodig hebt tijdens je zwangerschap... @babywens... hopelijk gaat de kleine nog draaien en is deze positie niet te comfortabel.. strakjes de echo om 13.40 uur... ben zo benieuwd vind het wel spannend haha.. ik moet daarna tot 21.00 werken dus ik laat het vanavond wel weten
hey sheena.. en.. hoe was de echo??? Ben echt benieuwd !! wordt het een jongen of een meisje?? laat maar snel iets horen
ou dames... ben weer helemaal happy... de vrouw die onze pretecho heeft gedaan doet ook medische echo's als de 20 wkn echo etc.. ze heeft meteen alles een beetje globaal nagekeken zoals het hartje, de maag, blaas etc en alles zag er goed uit.. stelt me wel iets meer gerust voor mn 20 wkn echo... 3d is zoo gaaf om te zien haha en bij ons kun je niet om het geslacht heen hoor.. zeker niet in 3d.. hier kon je niets anders van maken... wij krijgen een ....Jongen!!!! __________________
@Sheena wat leuk!! Gefeliciteerd.. een jongetje! Kun je lekker gericht kleertjes uit gaan zoeken (is zoo leuk ) Fijn dat ze ook alles globaal na ging kijken en dat alles gewoon goed is Lekker van gaan genieten nu.. (heb je nog foto's van de 3d echo?)
haaaaaa die sam.... hoe is het nou bij jou en met je kleine ook alles goed?? gaat al weer hard he bij jou. kan me de dag nog herinneren dat je positief testte haha alles goed met je huissje en de kamer?