Jaaa gaat goed hoor! Wel weer minder werken... Maar goed haha Zoo niu die dag kan ik ook nog wel van jou herinneren! Haha en dt k zei oow e ben alweer 7 weken! Nu ben je er al 18!! Aat zoooooooo snel! Met t huis gaat goed van t weekend gaan we alle spullen daarheen brengen en dan vanaf maandag ongeveer ofzo daar ook wonen! Dus dan heb k ook weer meer tijd voor jullie haha
@Sheena ohja ik heb de foto's gezien in je album.. super lief! En je buik groeit inderdaad lekker @Sam jeeejj heeft ze eindelijk weer wat meer tijd voor ons hoor hahah wat fijn dat je huisje bijna klaar is joh.. is zeker wel opluchting? Laat je gauw wat foto's zien? Ben erg benieuwd! Hoe gaat het trouwens met jouw buikje? begint ie nu wel lekker te groeien
Hahah jaa sorry ben echt te druk enzo.... Met de buik gaat het goed hoor groeit lekker Heb teouwens nog wel wat meegemaakt haha of jullie t willen lezen weet k niet maar hier komt t Ik heb/had dus een aambei... Van disndag op woensdag nacht naar de HAP gegaan... Werd gek kon niet slapen... Ik was er al op voorbereid dat ze t open moesten snijden... Ik dacht dt ie getromboseerd was omdat ie er vorige week ook al was.. Was bijna weg maar niet helemaal en kwam dus ineens terug... Nou open gesneden...(wat eenhel!!!!!) zonder verdoving.. Wist niet dat dat abnormaal was... Tot ik de volgende dag weer bij de huisarts zat omdat t ding weer terug was! WEER open gesneden deze keer wel met verdoving... Wat heeeeljjk! Waren de beste anderhalf uur in 2,5 dag tijd Tot ik gister in bad zat en voelde dat ie er weeeeeer was! Gelijk weer gebeld en ze denken dt t nu wel goed os gedaan maar dt ie nu zo hardnekkig is ondat ze het dus van de week zonder verdoving hebben gedaan.... Ben maar niet gaan werken vadaag.. Lopen, opstaan, alles is al een hele opave eigenlijk....
Leuk dat je buikje groeit.. foto?? Ahh bahh, aambeien lijken me zoo vervelend.. getsie helemaal als ze ze gaan opensnijden zonder verdoving? Dat is toch niet normaal? auw auw auw.. Ik zou echt de boel bij eklaar schreeuwen denk ik.. jij bent zo al wel beetje voorbereid op de bevalling zo Slim dat je niet bent gaan werken hoor.. lekker even van bijkomen toch? Succes en hopelijk verdwwijnt ie gauw!
Is ook heeeeeeel ervelend!! Noujaa die getromboseerde dan... Want worden natuurlijk stolseltjes erin(sorry hoor) haha Soms heb k er wel eens een.. Maar die is gewoon normaal en na een paar dagen ook weer weg.. Heb er dan verder geen last van... Maar deze.... Pff verschrikkelijk hahah En ik zei ook al haha als dit al zo voelt hoe moet bevallen dan wel niet voelen?!! Haha Maar goed de beeb moet er toch uit dus keus hebben we niet haha Jaa heb foto's op mn tel... Zal ze zo eens even op de laptop zetten... Althans poging doen haha
ohh sam haha hij wil denk ik gewoon graag bij je blijven... het is lekker warm tussen je bips haha daarom komt hij steeds terug... wel pijnlijk zeg zonder verdoving.. morgen komen eindelijk al mn spulletjes, heb vanaf vandaag ook lekker vakantie en mn ventje heeft vanaf maandag vakantie dus dan hebben we lekker 2 weken de tijd om het kamertje te doen... kan niet wachten tot alles er is maar ze komen wel vroeg hoor pff 07.00 uur morgen ochtend
haha nou van mij mag ie gewoon weggaan hoor! ik vind hem nl helemaaaaaal niet leuk! hahah Oooww lekker vakantie! 7 uur al?! zijn die mensen gek ofzo hahaha
je hebt echt al een mooi buikje hoor.... ik hoop dat de mijne straks ook wat meer doorgroeit haha ik heb met 26 wkn een foto shoot en hoop dat hij dan ook zo mooi bol is.. ik zie zelf niet zoveel groei maar als ik iemand tegen kom die mij een week niet gezien heeft dan zeggen ze zoo je buik is echt al weer gegroeid... dan denk ik ik zie het niet hoor
hahah dat heb ik ook hoor die foto van de voorkant.. daar zie je echt duidelijk mn buik... Als ik in de spiegel kijk... lijkt het helemaaaaal niet op die foto! Terwijl vriendlief wel ziet in t echt wat ik op de foto zie... Ik denk dat het komt omdat wij eraan gewend zijn....
zo zou ik zweren dat je buik bijna net zo groot is als die van mij! Hahah maar wel mooie buik! Zit ook lekker he.. die positiebroeken!
haha jaa he K heb er helaas wel echt anderhalve maand over gedaan voor k echt een goeie had haha en nu woon k er bijna in want is ook me enigste spijkerbroek Heb je de kleine trouwens misschien al gevoeld sheena?
@Sheena wooww 7 uur is echt super vroeg.. maar wel heel gaaf dat het kamertje dan bezorgd wordt! Lijkt me zo leuk om een kamertje in te kunnen richten! Veel succes alvast zo vroeg en veel plezier met het op zn plek zetten @Sam ahh wat gaat dat opeens hard bij jou Super leuk om te zien.. ik weet nog wel dat je bijna niks zag toen je zo'n 20 weken was en nu heb je echt al een super mooi bolletje Heel erg mooi!
ohh Sheena jij hebt ook echt geen klein buikje voor 18 weken hoor.. bij mij zag je toen eigenlijk nog vrijwel niks! Super mooi ook! haha en ik herken het ook hoor.. heb het idee dat ik echt geen grote buik heb en dat mensen wel eens kunnen denken dat ik 'dik''ben ipv zwanger.. haha hoe komen zwangere vrouwen daar toch bij? Ik begin die positiebrroeken echt ontzettend beu te worden.. ons mannetje is namelijk al ingedaald en die broeken snijden ontzettend in mijn onderbuik. Dus geef mij zometeen maar weer lekker mijn eigen broeken Ehm ik heb al een tijdje geen foto meer gemaakt (mijn buik groeit namelijk ook niet echt meer) maar zal er eens eentje plaatsen van paar weekjes geleden (en ook eentje van de voorkant.. hihi wat lijkt je buik dan ontzettend groot he ):
TERINGGG!! Hahah sorry Wel mooie buik hoor baby! En wil je aub niet meer denken dat mensen misschien denken dat je dik ben... hahah overuidelijk zwanger hoor... raar mens Haha jaa mn buik is echt snel gegroeid! Hoe zit t eigenlijk met jullie en striae? Ik heb er gelukkig nog geen last van op mn buik ofzo...(zeg nooit nooit natuurlijk *klopt ook heeeel hard af!*) Alleen op mn kont een beetje.... en.. k vind t verschrikkelijk!!!