hahah gekke Sam En ja ik weet het.. ben ook gek maar je hebt zo'n anders beeld van je eigen buik dan andere mensen erover hebben Oeff striae.. daar wil ik het niet over hebben haah nee het valt mij gelukkig nog mee. Ik weet dat ik er heel gevoelig voor ben dus was al bang dat mijn buik echt een enorme zebra zal worden.. zoals je ziet is er 'nog' niks te zien. Helaas wel op mijn beide heupen en heel mijn borsten zitten eronder :S Verschrikkelijk inderdaad, maar die zijn ook wel 2 maten gegroeid.. tjah wat wil je dan Voel je trouwens ook al dat hij weleens de hik heeft? haha zo'n maf gevoel.. hier is het wel elke dag vaste prik, meestal zelfs meerdere keren per dag! maar dat is alleen maar goed teken! Gisteren controle bij de verloskundige gehad en mijn bloeddruk was alleen wel iets te hoog (130/85) nu moet ik morgen dus wéér voor extra controle.. willen ze even goed in de gaten houden!
Pff verbelend he! Goed insmeren.. T gaat dn wel niet helemaal weg maar alle kleine beetje minder zijn beter dan niets Tsjaa de hik.. Ik weet niet hoe t moet voelen? Is dat als je buik even voor zoon halve minuut ongeveer dezelfde ritmische ploppen maakt? Of niet? Oow wel vervelend van je bloeddruk! Hopen dat het morgen weer goed is dan!
haha ik smeer me wezenloos maar daarom ben ik ook érg blij dat mijn buik er nog niet onder zit! Had ik nooit gedacht.. grappig dat jij ook echt zo'n streep over je buik hebt lopen (en wat heb je trouwens nog een absurd bruine buik zeg ) Ja dat is inderdaad zo'n ritmisch plopje.. bij mij duurt het soms wel 5 minuten.. haha dat gaat dan maar door! als je je hand erop legt voel je het ook constant (hele kleine plopjes ) Ik hoop het ook inderdaad.. heb geen zin in een zwangerschapsvergiftiging ofzo
hallo iedereen... Jullie zijn vandaag hard aan het kletsen geweest zeg!!!! allereest sheena van harte gefeliciteerd met jullie zoontje ! wat leuk !! Mooie foto's ook. Ook leuk dat ze morgen de spulletjes komen brengen.. Sam : wat vervelend van die aambei.. hopelijk is hij snel weg. Jullie kunnen nu bijna echt gaan verhuizen.. spannend he? Babywens : de laatste loodjes zijn in zicht !! je kunt goed zien dat het een echte ''zwangerschapsbuik'' is hoor. Ik vind jullie trouwens allemaal mooie buikjes hebben !!! Hopelijk kan ik dit ook snel van mezelf zeggen. Was vanmiddag bij karwei en daar hadden ze echt ongelofelijk leuke stickers om de kinderkamer te versieren..
nou sam dat valt wel mee hoor... jou buik is echt groter hahah ik heb gelukkig ook nog geen striae maarja ik ben dan ook pas 18 wkn... ik had eerst ook maar 1 positiebroek maarja daar ga ik het niet mee redden natuurlijk tot maart.. ik heb er nu 3 van mamalicious (heerlijk) en 1 van prenatal.... die van prenatal vind ik alleen wat vervelend bovenaan bij de buikband want daar zit een soort elastiek ding in wat heel raar zit en eigenlijk niet zo lekker maarja... ik heb ook vaak het idee dat mensen denken wat is die dik haha.. maarja aan de andere kant komen er ook vreemden vragen of ik aan gezinsuitbreiding doe haha het lef he! ik voel af en toe wel eens plopjes maar mijn placenta ligt aan de voorkant en de kleine ligt er lekker helemaal tegenaan... dus ik zal het waarschijnlijk pas later beter gaan voelen. ik heb nu bio oil gekocht, ga hier maar mee beginnen schijnt erg goed te zijn... gebruikte tot nu zwitsal maar hoorde hier veel goeds over dus dan dit ook maar smeren haha en het ruikt echt enorm lekker zeg
we zijn druk bezig met de kamer... de meubels staan nu in elkaar maar de kamer is nog lang niet af. ik denk eind van de week dan zal ik ook de foto's erop zetten..
Hey lieverds! Ben dr niet zo veel momenteel, probeer het een beetje los te laten Maar kon het niet laten om nog ff te spieken.. Leuk sheen een jongen Echt gaaf Mooi die buikenparade Ben echt blij voor jullie.. Tot snel!! *knuffel*
hey dames.. Hoe gaat ie? Tis hier zo stil de laatste tijd.. Baby2011, merk je nog niks? want kan vanaf nu elk moment gaan beginnen spannend !!
@sam En hoe is het met je aambei? istie verdwenen? en je huisje klaar? Wij willen foto's zien!! @babywens20 Tis hier zeker stilletjes.. iedereen is druk lijkt het wel Jaaa spannend he? over 3 daagjes mag de kleine spruit gewoon al komen! Ik heb wel flink last van harde buiken en af en toe wat voorweeën, maar het zou me niks verbazen als hij lekker tot de 42 weken blijft zitten.. maar erg spannend dus, omdat je niet weet wanneer het gaat beginnen. Hoe is het met jou?
Met mij gaat t wel goed. Ik slik nu monikspeper, foliumzuur en teunisbloemolie. Maar ik heb het gevoel dat het deze keer wel eens raak zou kunnen zijn al durf ik niet echt te hopen. Ik heb mezelf voorgenomen nog een tijdje af te wachten voordat ik gelijk weer ga testen (zo zonde van al die verspilde testjes). Ik ben momenteel best wel prikkelbaar enzo dus we zullen zien Ben echt benieuwd wanneer het bij jullie zal beginnen.. Alvast heel veel succes tijdens de bevalling
Nou spannend hoor babywens20.. hopelijk is het deze maand raak voor jullie Nee ik snap het, die testjes zijn dan wel ongelofelijk duur he.. Heb je wel een beetje een regelmatige cyclus? Dank je wel Ik ben zelf ook erg benieuwd wanneer de kleine komt en hoe de bevalling gaat worden.. gaat avst lukken haha
babywens.... het beste is gewoon wachten tot je nod of erna. dat deed ik ook altijd. dan heb je gewoon de beste garanties, er zijn meiden op het forum die een week voor nod al testen en dan pos testen.. maar op nod worden ze toch ongesteld... weet niet wanneer je mag testen maar ik zal voor je duimen meis...
hey sheena, Het probleem is dat ik zelf niet weet wanneer ik kan testen omdat het al een tijdje geleden is dat ik voor het laatst ongi ben geweest. Dus heb ik vanochtend toch maar een testje gedaan.. en die was helaas negatief Pfff.. wordt er een beetje hopeloos van. we zijn nu al sinds maart aan het proberen en het is nog niet gelukt. Ik slik al vanalles wat de vruchtbaarheid zou moeten verbeteren maar niks lijkt te helpen. echt niet leuk als je het zo graag wil ! maar dat weten jullie zelf ook wel Ik weet ook niet wat ik nog zou kunnen proberen. De huisarts zegt dat ik het gewoon moet afwachten.. dus ben ik toen naar een homeopaat ben gegaan die me gelukkig wel het een en ander heeft voorgeschreven. Maar of dat nou helpt? achja.. ben er ook nog niet zo heel lang mee bezig dus nog een beetje extra geduld opbrengen zeker Ik denk wel dat ik vanmiddag om zo'n maansteen ga. schijnt ook goed te zijn voor de vruchtbaarheid
wachten duurt altijd zo lang he.. weet er alles van pfff... ik ben niet zo thuis in de homeopatische dingen enz maar alles wat zou kunnen helpen moet je gewoon proberen denk ik dan maar... weet niet wat zo'n maansteen is maar hoop dat het iets voor je kan doen.
ik wist ook niet wat het was maar dat is een edelsteen die je aan een keting of een armbad kan doen en die zou ervoor zorgen dat je hormoonspiegel meer in balans raakt waardoor je cyclus regelmatiger wordt en hij zou ook een goede werking hebben op de eierstokken. (en nog veel meer dingen hoor) Dusja.. Ik vind het de moeite waard om het eens te proberen Hoe is het met je kamertje?
heee dames hoe is t hier?! Hoop dat de maansteen gaat helpen voor je! Hier alles nog steeds een beetje druk enzo! En hebben vanaf 8 november pas internet.. dus dan kan ik weer een beetje actief meedoen.. want op mn tel hele verhalen... das niks haha
hey sam, Oke leuk... Hoe gaat het met je buikje? gaat hard zeker Sheena hoe is het nog met je kamertje?
het kamertje is eigenlijk zo goed als af.... ik wacht nog op een muziekmobiel en een accesoire voor onze lamp. dit wordt met de hand gemaakt en komt als het goed is volgende week binnen.. maar verder is hij eigenlijk wel af op de naam stickers na maar die komen er pas volgend jaar op natuurlijk.. zal vandaag of morgen wel wat foto's maken hoe gaat het hier verder??? morgen heb ik mn 20 wkn echo en ben zooo zenuwachtig
hey sheena.. Zover ik weet is het bij mij nog altijd hetzelfde. Maar ik kan natuurlijk niet in mn buik kijken wat af en toe wel erg jammer is ! Morgen al de 20 wk echo??? zo.. dat gaat hard !! je zit al op de helft !!! Ben erg benieuwd naar je kamertje.. zal wel mooi zijn geworden !