Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    nou ook hier weer terug van de 20 weken echo.....

we waren 15 min te vroeg maar dat was helemaal niet erg, want ook hier een echoscopiste in opleiding die vroeg of zij eerst even mocht oefenen tot de echoscopiste de 20 wkn echo kwam doen. nou prima hoor.....

dus we hebben uiteindelijk 15 min extra tijd gehad om naar de kleine te kijken...

onze kleine vent (want dat is hij nog steeds haha, ook nu weer duidelijk te zien) is helemaal door zn apk gekomen en goedgekeurd... er viel echt een last van schouders want ik was zo zenuwachtig.

de kleine is wel eigenwijs want hij ligt in stuit en dat lag hij 2 weken geleden ook al tijdens de pretecho... maar daardoor kon ze sommige dingen niet goed bekijken en heeft ze dit aan het einde nog een keer moeten bekijken toen had hij gelukkig even zn beetjes naar beneden.

alles liep op schema en met de metingen kwam ze ook steeds op 19+6 en 20+1 uit dus dat klopte allemaal gewoon.

hij weegt nu trouwens 320 gr

2. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey sheena wat leuk.
    Hebben jullie al een naam?
    Maar dat hij in een stuiligging ligt wil toch niks zeggen.. dat kan nog heel vaak veranderen ;)

3. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ja klopt dat kan nog tot 36 weken veranderen.... het maakt voor nu ook niet zoveel uit..

we hebben al 5 jaar een naam ingedachten en die wordt nu eindelijk werkelijkheid:D

4. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    foto's van het kamertje staan nu in mn album... ik wacht nog op wat kleine dingetjes maar hij is zo af...

5. rashomama

rashomama Actief lid

21 jul 2010
    141
    1
    18
    Vrouw
    DH
    Hallo dames, hier nog een jonge aanstaande mama. Lees al een tijdje mee eigenlijk maar heb nooit genoeg tijd om wat te posten haha. Ik ben 20 jaar en zwanger van onze eerste. Heb over 5 weken de 20-weken echo dus ben benieuwd of alles goed is en wat het gaat worden natuurlijk :D

@sheena: Wat een leuk kamertje! Ik wil zelf ook graag wit met groen, vind ik een erg mooie combinatie.

6. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    welkom rashomama...

ja dat hadden wij ook, het is lekker fris en kan voor zowel een jongen als meisje:D

wij hadden het namelijk vorig jaar al behangen als eventuele kinderkamer haha

spannend hoor 20 weken echo, ik had hem vorige week.. was echt bloednerveus maar hij is helemaal goedgekeurd gelukkig

7. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    rashomama welkom :)

Hey sheena.. leuk kamertje heb je.. lekker strak en modern maar toch ook wel weer ''kindvriendelijk''.;)
    Hoe gaat het met de kleine? voel je hem al goed bewegen??

tis hier nog steeds stil.. waar is iedereen :p

8. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ik voel de kleine nu steeds vakeker bewegen maar door mn voorliggende placenta is het gevoel wel altijd gedempt...

ben erg benieuwd wanneer ik het echt goed voel in plaats van een dof gevoel..

hoe gaat het bij jou babywens.. nog niet ong...?

9. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey sheena,
    ik dacht vanmiddag dat ik ongesteld moest worden omdat ik heel licht roze vloeide maar nog niks doorgezet..
    dus kan ook juist een goed teken zijn.
    Had vanmiddag ook een beetje rommelig gevoel in me onderbuik..
    Laten we het beste hopen;)

10. rashomama

rashomama Actief lid

21 jul 2010
    141
    1
    18
    Vrouw
    DH
    En blijft de ongi nog steeds weg babywens?

De verloskundige heeft gezegd dat mijn placenta waarschijnlijk ook voor ligt..Wel jammer want kan niet wachten om de kleine te voelen :D Heb tot nu toe nog niks gevoeld geloof ik. Heel soms een raar plopje ofzo maar zou niet weten of dat het is..

11. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja.. heb vandaag echt last van pijn in mn baarmoeder en heeeel lichtroze bloedverlies als je het al bloedverlies kunt noemen..
    Ik hoop dus dat dit een goed teken is.
    Was vandaag ook een paar keer misselijk toen ik honger begon te krijgen. als ik dan iets at was het weer weg.
    Dus spannend maar durf bijna niet te hopen.
    als het zo blijft ga ik over een paar dagen eens een test doen.
    en die plopjes die jij voelt is volgens mij de kleine die de hik heeft.;)
    Maar ik hou jullie op de hoogte;)

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Rashomama

De hik kan je nog niet voelen als de beeb zo klein is ;)

Maar het zou best eens de beeb kunnen zijn hoor die gewoon lekker aan t rond spartelen os daar binnen! ;)

13. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ rashomama... waarschijnlijk is dit de kleine ja ik voelde vanaf 16 weken ook af en toe plopjes

mijn placenta ligt ook voor en ik begin de kleine nu eigenlijk pas echt elke dag te voelen en dan nog is het gevoel erg gedempt.

ik voel hem wel goed maar kan niet onderscheiden wat schopjes enz zijn. het komt allemaal vanzelf

@ babywens.... ik zal voor je duimen meis..

14. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    sam ben je al aan het aftellen haha

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha nou stiekem wel :p

Het is dat het nog veeeeeel te vroeg is maar anders zou ik zeggen kom maar! Haha
    Alles word wel zwaar hoor... En de buik die in de weg It... Pff;)
    Maar goed naar maar 9 weken:D haha

16. rashomama

rashomama Actief lid

21 jul 2010
    141
    1
    18
    Vrouw
    DH
    nee klopt ik weet dat de kleine al wel de hik kan hebben nu maar je het nog niet kan voelen. ik voelde wel vandaag opeens 4 keer achter elkaar van die plopjes van binnen aan de zijkant dus ben benieuwd of dat hem was :D

en sam ik hoop dat die 9 weken snel gaan voor mij gaat het te langzaam haha waar wil je bevallen?

@ babywens ik duim ook voor je..

17. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dat zal m vast geweest zijn!:D

Haha en wacht maar straks gaat het heeeeel snel!;)

Jaa 9 weken klinkt echt nog heeeel lang!
    Ik weet dt t sneller voorbij gaat dan ik denk haha
    En misschien nog wel korter als 9 weken... Wie weet :p

Ik wil in het ziekenhuis bevallen :)
    Mocht er iets zijn dan ben ik er alvast :)

18. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    haha dezelfde gedachte.... ik ga ook in het zh bevallen

mocht er iets zijn dan lig ik op de goede plek... plus dat wanneer je thuis bevalt en het lukt niet moet je tussen je weeen door naar het ziekenhuis haasten... neeeee niets voor mij:p

snap wel dat je aan het aftellen bent hoor.. ik doe dat zelfs stiekem al haha.. kan niet wachten tot mn ventje er is... en ik moet nog zo lang

19. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    hoi meiden,

ik ben 21 en wij hebben ook een hele grote kinderwens alleen helaas kregen we met de 9 weken echo te horen (2weken terug) dat het hartje niet meer klopte. dat is een flinke klap in je gezicht! dus iedere week naar de arts toe tabletjes gehad om het op te wekken. gister terug geweest en gelukkig ziet alles er goed uit. nu een menstruatie afwachten en dan gaan we er weer voor.

liefs jindster

20. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ jindster welkom en wat een vervelend nieuws.. hopelijk heb je volgend jaar weer een mooi wondertje in je buik.

heb je het al een plekje kunnen geven?

Deel Deze Pagina