Hey Meiden.. wat een stilte hier.. Tijd om daar eens verandering in te brengen. Hoe is het met jullie? Met mij nog altijd het zelfde als eerst. Nog niemand bevallen? ben eens benieuwd.
Hee babywens! Hier alles goed hoor en nog niet bevallen haha zit wel al een tijdje met rust thuis in de ziektewet.. En vanaf maandag verlof... Hoe is t nu met je cyclus? Sheena hoe is t met jou?! Alweer 24 weken zwanger! Gaat snel he!
Hier ook alles goed, ik voel de kleine al lekker veel. Ben erg benieuwd naar de 20 weken echo, nog maar 9 dagen wachten gelukkig. Wat jammer dat er nog niks gebeurd bij jou babywens. Volgens mij is die andere babywens die hier zat een aantal dagen geleden bevallen.
Mooi dat je de beeb goed voelt! Leuk is dat he! Haha geniet er maar van! Straks als ie groter is ga je stiekem af en toe denken... Aahhhh zit stil! Haha als je ineens voeten onder je ribben voelt gaan! Maar daarna kan ik er wel om lachen En klopt idd andere babywens is bevallen van een zoontje max! Ze heeft een goeie en vooral snelle bevalling gehad! Vanaf half 7 soctends tot iets van 13.00 geloof ik als ik me niet vergis.. Pff ik teken ervoor!
hey meiden.. hier ook alles goed, buikje gaat een beetje in de weg zitten haha jaja de 24 weken alweer voorbij haha maar vind het toch wel langzaam gaan hoor.. ik bedoel jij zit al lekker tegen het eind... daar teken ik voor en voor een goede en snelle bevalling natuurlijk ook hiihi.. ik voel de kleine ook elke dag, maar ik heb een voorliggende placenta dus het valt allemaal nog wel mee.. plus dat de kleine steeds in stuit ligt dus alle schoppen krijg ik van onder.. heel vervelend dat wel maarja ben wel blij dat ik hem lekker voel. ben helemaal in love heb trouwens een foto van mn buik in mn album gedaan.. ik dacht namelijk stil te staan als ik in de spiegel keek maar op foto zie ik opeens een heel ander beeld dan dat ik had als ik zelf naar mn buik keek @ babywens jammer dat het toch niets geworden is zeg.. potverdorie @ rashomama.. ik was heel erg zenuwachtig voor mn 20 wkn echo maar volgens mij jij niet zo???
Hey Meiden, Ja dat is inderdaad jammer maarja wat doe ik eraan? Ik laat het maar beetje op me af komen. Sheena wat is je buik al hard gegroeid zeg ! Sam, je bent al bijna op het eind !! zal nu wel snel gaan. Raschomama, bijna 20 wk echo, spannend !
sheena misschien lijkt het niet zo maar ben wel behoorlijk zenuwachtig voor mijn echo hoor! ik hoop dat alles goed is maar vind het wel moeilijk om te realiseren dat het misschien ook niet goed kan zijn. we willen sowieso als we het geslacht weten gelijk gaan winkelen jij hebt ook al een aardige buik zeg, mijne stelt nog niet zoveel voor. ik zal kijken of ik straks een foto kan uploaden. ik vind het ook nog steeds wel langzaam gaan hier, zit nu ongeveer op de helft pas pff ik zou wel willen ruilen met jou sam en voor zo'n bevalling teken ik ook wel, ik lees hier vaak bevallingsverhalen en word soms wel een beetje bang hoor
Nou... Pfff ik vind het niks hoor zo op t einde! Geniet er nog maar ff van jullie Alles word straks zwaar letterlijk en figuurlijk haha ik loop als een slak Doet gewoon pijn... En de dagen gaan zoooooo langzaam en je qord ongeduldig... En dan gaat de tijd nog langzamer.... Hoop dat ik over niet al te lang ga bevallen Owjaa en de beeb is gelukkig al ingedaald!
Hej meiden! Ik ben inderdaad woensdag 30 november van een wolk van een vent. Hij heet Max Manuel Xander.. haha het is inderdaad érg snel gegaan, gelukkig Ik vond het mij alles meevallen de bevalling. Tuurlijk doet het wel pijn, maar het is goed vol te houden en je krijgt er zoiets moois voor terug! Max weegt welliefst 4600 gram (ruim 9 pond) en was 55 cm lang. Een enorme vent dus, maar toch is hij er snel uitgekomen. De grootte wil dus niks zeggen Jullie gaan allemaal hard zeg. Sam jij zit inderdaad ook al op het einde.. toch proberen van je buik en de beweg ingen te genieten hoor! Moet zeggen dat ik dat soms best mis.. Ben gelukkig alweer 10 kilo kwijt! Succes allemaal en geniet nog even van de zwangerschap!! Even een fotootje spammen van onze vent
gefeliciteerd babywens.... zeker een flinke vent maar wel een mooi mannetje hoor.. en 10 kilo in nog geen week is ook aardig zeg! ga er lekker van genieten mama... kan niet wachten tot ik ook echt mama ben hihih
Dank jullie wel meiden! Het is echt ontzettend bijzonder om mama te zijn Over paar weekjes/maandjes zijn jullie het ook!! Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat.. succes nog met de laatste loodjes en ook nog even lekker genieten van de zwangerschap
Hoiii Hoelang ben je nu zwanger ? (hoelang) Zoja, hoe bevalt het ? Ik ben zelf 21 jaar, en kwam net paar dagen geleden erachter dat ik zwanger ben (gewenst) denk al heeeeeeel lang over een kind, maar natuurlijk hadden we hem niet zo snel verwacht na het stoppen van de pil (2 maanden geleden). Het voelt anders, echt heel anders. Hoe is het bij jullie meiden ?? groetjes luna
Hoi Luna, het berichtje waarop je gereageerd hebt van Marriahh, daar krijg je denk ik geen reactie op hihi.. ze zit namelijk al heeeeeeeel lang niet meer in dit topic.. gefeliciteerd met je zwangerschap... bij ons ging het niet zo snel haha maar ik ben blij dat het nu eindelijk zo ver is. ik ben trouwens in sep 22 geworden. in het begin was ik echt super blij dat ik zwanger was, maar daarna kwamen de kwaaltjes en werd het wat minder haha... toen de kwaaltjes eenmaal over waren vond ik er ook niets aan want dan voel je helemaal niets meer. ik had nog geen teken van leven in mn buik (dus geen bewegingen die ik voelde) en natuurlijk geen kwaaltjes dus op dat moment voel je niets en voelde ik me gewoon alleen maar dik door die buik die er al zat. nu voel ik de kleine elke dag en ik geniet er ook echt elk moment van, vind het heerlijk als ik mn ventje weer voel. hij is niet zo druk dus als hij beweegt ben ik helemaal in Love.. weet je al wanneer je ongeveer uitgerekend bent?? juli/augustus geloof ik als ik even snel tel.
hey allemaal... Babywens 2011 wat een mooi kindje zeg !! echt van harte gefeliciteerd ! Gelukkig dat de bevalling zo snel verlopen is. zo nu al 10 kg kwijt? dat gaat wel heel snel! Geniet maar van je kleine mannetje want het gaat zo hard ! Hier nog weinig nieuws maar is wel leuk om jullie verhalen te volgen ! Sam en Sheena.. begint ookal te tellen bij jullie he nog even en dan is het alweer zover....
Dank je wel We zijn ook super trots op hem!! Ik heb inderdaad echt een super goeie bevalling gehad.. Jaa heerlijk joh, elke ochtend weeg ik weer wat lichter. Nog anderhalve kilo en dan zit ik weer op het gewicht voordat ik zwanger was. Gaat inderdaad erg snel! Borstvoeding geven helpt daarbij wel erg.. Dus dames, als jullie snel de kilo's weer kwijt willen raken is borstvoeding geven aan te raden En het is zoiezo ook heel bijzonder om borstvoeding te geven! Hoe gaat het met jou meis? Hoelang ben je al bezig met proberen zwanger te worden? ik hoop voor jullie dat eht gauw raak is en ook mag genieten van het zwanger zijn. Ik duim voor je! Gisteren fotoshoot gehad van Max.. wilde ik nog even spammen als het mag
wat een mooie foto's... ik heb morgen een zwangerschapsfoto shoot, heb er super veel zin in. heb zo'n pakket genomen dus als de kleine geboren is dan hebben we ook nog een baby shoot.. als ik jou foto's zo zie ben ik blij dat we dat ook laten doen. echt super om zulke mooie foto's te hebben he!
Dank je Ohh wat leuk dat je morgen een buikfotoshoot hebt Dat wilde ik ook graag, maar de fotograaf had het erg druk en wilde wel graag een newbornfotografie doen! Maar jij hebt het zelfs allebei, heel gaaf! Ja echt super leuk om die foto's te hebben.. zelf zou ik dat toch niet zo goed kunnen hoor!! Laat je ook wat foto's van je buik zien als je die binnen hebt? Ben ik wel benieuwd naar. Alvast veel plezier morgen!
Wat een prachtige foto's zeg !!! wees maar blij dat je het laten doen hebt ! Ik ben nu sinds maart gestopt met de pil helaas nog altijd niet regelmatig ongesteld dus ik heb nu een verwijsbrief van mijn huisarts gekregen voor de gyneacoloog en daar kan ik in januari terecht. Ik laat het dus maar een beetje rusten... en af en toe spiek ik hier eens om van jullie prachtige foto's en verhalen te genieten. Sheena wat leuk een buikshoot ben benieuwd !
Zal vanavond even tijd nemen dieper op jullie in te gaan Maar voor nu Veeeeel plezier sheena!! wel spammen he binnekort hihi En wat ontzettend mooi mannetje baby! En natuurlijk ook mooie foto's!