foto shoot was erg leuk... foto's zijn ook wel super geworden... zal ze in mn album zetten, ik heb nu alles nog onbewerkt meegekregen maar sommige wilde we bewerkt hebben in zwart wit en bepaalde kleuren dus die komen nog...
@ Babywens Ben je alweer zo lang bezig... jeetje de tijd vliegt! Maar wel heeel vervelend lijkt me als je zo onregelmatig ongesteld word! Wel beter dat de dokter je heeft doorgewezen! @ Sheena heb nog in je album gekeken.. maar zag geen foto's? Zat ook nog even naar je kamertje te kijken hihi die groene met blauwe giraf heb k ook!
Sheena, de foto die je als plaatje hebt ziet er mooi uit, ben benieuwd naar de rest! Als ik wat meer een buik heb ga ik ook wat mooie foto's maken. Babywens wat een mooie foto's! Wat een leuk jochie ook. Ik heb gister eindelijk mijn 20 weken echo gehad en alles was goed! Vond het echt geweldig om alles zo goed te kunnen bekijken en je beseft wel wat een wonder het eigenlijk is. En we krijgen een meisje!
Wat goed dat je 20 weken echo goed was! En gefeliciteerd! een meisje!! Hier staat ook nog een shoot in de planning... alleen beetje gedoe met waar ik dat zou gaan doen....hoop dat dat nog goed komt
@ sam het is wel echt de moeite waard hoor... ik heb een paar foto's nu in mn album gezet maar niet alles haha zeker niet de foto's met de naam erop er staat 1 foto bij met de naam zoe.. die foto hebben wij gebruikt als voorbeeld voor onze eigen foto. die gebruiken we als foto voor het geboortekaartje. @rashomama wat fijn dat je echo goed was, en wat leuk een meisje...
jaa wil het ook heeeeel graag! Maarja nu hopen dat dat bedrijf meewerkt.... Ooow okee ga zo even spieken dan! En neem deze wijze raad aan! hahha begin nog niet met aftellen!!!!!! Echt waar.. als je gaat aftellen.. dan word het verschrikkelijk hoe dichter bij je komt.... trust me haha
Leuke foto's! Hihi geniet nog maar even van je navel die er nog in zit Bij mijis ie eruit... noujaa.. hij is gelijk met me buik haha het is geen uitsteeksel Maar wat leuk ook met die muisjes e.d. Doen hun dat daar.. of neem je dat zelf mee of wat? Heb je trouwens nog tips voor me!? Kwa kleding... of accecoires.. dingen meenemen etc.?
ja hij zit er nu nog in haha ben benieuwd want niet bij iedereen komt hij eruit... we zien het wel... heb ook nog geen striae op mijn buik ofzo maar deze heb ik dan ook vanaf het begin ingesmeerd. mijn borsten darain tegen vergat ik altijd en dat zie ik nu.. ik heb daar dus wel licht striae ik ben zelf heel licht van kleur dus ik had al besloten dat ik zwarte kleding wilde gebruiken. ik had een zwart topje en een zwarte broek bij . maar je kunt bijvoorbeeld ook kiezen voor witte kleding... ligt er een beetje aan wat je wilt natuurlijk. je moet eigenlijk alles zelf meenemen, dus wij hadden de verf, muisjes beschuit sokjes etc allemaal zelf bij ons. ik had ook op internet naar foto's gezocht en wat ik mooi vond had ik in een document gezet. dit heb ik allemaal bij elkaar in word gegooid en uitgeprint. zodat hij tijdens de shoot ook steeds op het papier kon kijken naar wat voor foto's ik mooi vond en wat ik graag wilde. de foto met de muisjes wilde ik speciaal hebben omdat we deze foto in het groot met kerst gaan geven aan onze ouders. zo vertellen wij hun wat het geslacht wordt.. en die foto met de verf vond ik zo gaaf dat we die voor het kaartje gaan gebruiken...
Hoi meiden! Ik heb geprobeerd me een beetje in te lezen in jullie verhalen maar valt niet mee hoor al die pagina's haha! Ik ben 20 en ga over 2wk stoppen met de pil! Zit al helemaal te stuiteren voor als het zo ver is haha Bijna iedereen hier al zwanger dacht ik? Hebben jullie ook vervelende reacties gehad opdat je volgens sommige mensen 'te jong' bent? Groetjes Hilse
Sheena wat een mooie foto's !! echt leuk gedaan met die muisjes enzo. Mooie echofoto's ook. begint nu al redelijk snel te gaan allemaal he. Bij mij helaas niet. ik kan wel kwaad worden op mijn eigen lichaam en verdrietig tegelijk.. maarja dat helpt helaas niet. maar ik ben er toch echt van overtuigd dat ik ooit moeder zal worden ! desnoods moet ik er de hele medische molen voor doorgaan. Sam wanneer ga je die buikshoot laten doen? Ik zou maar niet te lang wachten want voor je het weet is hij er al.
Hilse, welkom. zoals je waarschijnlijk al hebt begrepen zijn de meeste hier zwanger of net mama. Ikzelf ben helaas nog niet zwanger maar heb nu een doorvrwijzing naar de gyn. Wij hebben geen rare reacties gekregen omdat we te jong zouden zijn. Mijn moeder en schoonmoeder vonden het heel leuk. Maar wij wonen inmiddels wel al bijna 2 jaar samen en ik ben nu 21 en mijn vriend is 24 dusja.
@ hilse... welkom hier ook geen rare reacties, ik ben net 22 mn man is 23.. we zijn al 7 jaar samen en in juli dit jaar zijn we getrouwd dus ja haha.. merk wel dat mensen op straat of in de winkel raar kijken als ik langs loop met mn dikke buik... je ziet ze echt denken van die is ook jong en nu al zwanger... @ babywens... bij ons ging het natuurlijk ook niet 1,2,3 dus ik heb er ook alle hoop op dat het bij jou gaat lukken hoor...
Hallo damess,, Ik ben er een hele tijd uitgeweest.. er stond teveel spanning op het zwanger worden... vriend verloor zijn baan en onze relatie was niet langer stabiel meer door familieomstandigheden.. nu we alles weer op de rails hebben ben ik natuurlijk weer terug.. wat mooi en goed om te zien dat de dames van toen al heerlijk in verwachting zijn of net mama zijn geworden super!! gefeliciteerd!! ik ben nu in ronde 3... het gaat al beter als voorheen.. zie het allemaal wel en heb geen test meer in huis liggen... Groetjes Mariahh
hoi mariahh.. leuk dat je weer terug bent en dat alles weer een beetje op de rails is... snap wel dat je dan geen zin hebt in een forum haha je hebt groot gelijk gewoon lekker afwachten en zien wat er gebeurd... succes
Hoi sheena, wat goed om te zien dat je zwanger bent en een jongen wat leuk! Nee dat forum zag ik even niet meer zitten, maar ben weer terug vol goede moed.. ik ben nu al in ronde 5 zonder pil.. maar sinds 3 rondes weer gericht op het zwangerworden.. ben nu ongi dus gaan ronde 4 in.. Toch wel weer spannend allemaal hoor! Hoe verloopt jou zwangerschap? veel last gehad van zwschaps verschijnselen misselijk etc?? ben benieuwd! Groetjes Mariahh
bij ons was het in ronde 8 raak maar dat werd een vmk en de maand erna ronde 9 was het meteen weer raak en dat is mn kleine knul.... we zijn zo trots en blij... ik had de eerste weken (tot 10 wkn) dat ik de hele dag misselijk was maar ik heb nooit hoeven overgeven... toen stopte dit maar met 12 weken kwam het helaas weer terug tot een week of 16.. ik ben ook heel moe geweest maar verder had ik eigenlijk nergens last van in het begin. het verloopt verder helemaal goed, de tijd gaat alleen zo langzaam haha en ik merk dat alles zwaarder wordt en dat ik wat meer last van mn rug ga krijgen enzo maarja dat hoort erbij zeggen we maar.
Wat goed om te lezen dat je zwangerschap goed verloopt!! een jongen wat leuk.. krijg al helemaal de kriebels als ik al die stoere kleertjes in de winkel zie hangen!!! Ik heb ong nu mijn eisprong toch maar aan de ovu testen gegaan omdat mijn cyclus zo in de war is..zie mn onderschrift.. mn banner klopt dus niet ( die is uitgaand van de langste cyclus) de foto is niet echt van goede kwaliteit maar de T streep is donkerder als de C streep.. kan niet missen dus.. nu klussen en dan maar weer afwachten..