hihi succes met klussen... moet eerlijk zeggen dat wij elke maand een ovu test gebruikte ook al was ik elke maand stipt precies op tijd... en dan deden we vaak klussen rond de 6 keer rond mn eisprong ofzo... de maand waarin ik zwanger ben geraakt hebben we juist heel weinig geklust, ik had zoiets van ik zie het wel we gaan eerst de uitslagen van het zh afwachten. dus we hebben die mkeer 2x geklust. 1x dag voor eisprong en een dag erna geloof ik... en nu ben ik 28 wkn zwanger....
Hee dames! Na een 11,5 uur durende bevalling.... Is onze zoon Bentley geboren! Zo klein, zo lief zo perfect! 3226 gr en ongeveer 49 cm.... Thuis begonnen met gebroken water om 22.30 23.15 vk geweest en moest voor de zekerheid ctg laten maken... Weer terug naar huis en om 3 uur 3 cm... Amderhalf uur later vk gebeld.. Hoeld t niet meer! Naar t siekenhuis.. Aan de morfinepomp.. En nog lekker geslapen tot ik wakker werd van de persweeen.. Na 2 uur!! Persen een knip en paar hechtingen rijker is hij geboren om 9,58 uur Veel klusplezier mariahh!
Sam!!!! wat goed om te zien dat je bevallen bent!! gefeliciteerd met je zoon geniet ervan! Ik ga komende dagen inderdaad eens lekker klussen.. ben sinds deze maand ook voor het eerst aan de etos zwanger worden pillen.. jeehh wat zijn die groot!! Iemand daar ervaringen mee? Ik ben nogal een prutser met eten en zit nu ook nog eens aan de antibiotica hopen dat dat geen invloed heeft..
Hey sam... Gefeliciteerd meis vroeg me gister nog af hoe het met je was... kleine is lekker vroeg (hoop die van mij ook), leuke naam ben erg beniewd naar een fototje.. super dat je nu mama bent van een mooi knul ga er lekker van genieten met je nieuwe gezinnetje
Hey Sam, Gefeliciteerd met jullie zoontje !!! wat leuk. Geniet er maar lekker van ! Hier na 6 mnd eindelijk weer ongesteld geworden. Is wel erg veel en duurt nu al 1,5 week. Dus er is toch iets niet goed vanbinnen maargoed.. nu kan ik het teminste weer bij houden
Heej, Wat een opluchting om eindelijk te lezen dat ik niet de eenige ben die jong moeder wil worden. Ik ben nu 19 in mei word ik 20. Ik en men vriend hadden het al een poos over dat we graag een kindje wilden. We hebben gewacht tot we een eigen huisje en alles op orde hadden en nu is het dan zo ver. We zitten nu in ronde 3 dus het is spannend. 9 januari is mijn nod ben benieuwd Uit mijn omgeving weten alleen vriendinnen dat we hier me bezig zijn. Mijn ouders weten het niet ben erg bang dat ze het afkeuren omdat ze zelf pas laat aan kinderen zijn begonnen. Is er iemand die dit ook had? Liefs bibi
Hoi Bibi, welkom hier! mijn ouders weten ook niet dat we bezig zijn, bij ons speelt het ook al een hele tijd dat mijn ouders het niet weten is ook mede omdat ze het niet zo op mijn vriend hebben... hadden liever een oer hollandse boeren jongen in de familie gewild... jammer maar helaas dikke pech hihi Mijn Nod zal rond 12 januari zijn.. dicht bij elkaar dus spannend!!
Wat grappig dat we rond dezelfde tijd onze nod hebben. Ik zal voor je duimen dat het raak is. Hoe ga je het aan je ouders vertellen als je straks zwanger bent? Liefs bibi
@bibilv.... mijn moeder was heel erg van eerst je school afmaken en geniet van het leven en jong zijn en dit zei ze ook vaak. mijn vriend en ik zijn aankomend jaar al 8 jaar samen en we zijn vorig jaar begonnen en we hadden het aan niemand verteld. we wonen nu 1,5 jaar samen en ik ben dit jaar afgestudeerd (ik was tijdens mijn diploma uitreiking zwanger maar we hadden het nog niet verteld) ook ben ik dit jaar getrouwd, een week voor we gingen trouwen hebben we besloten om het te vertellen ik vond het heel spannend om het aan mijn ouders te vertellen omdat mijn moeder heel erg is van geniet er nog van etc etc... en zij was ook ouder dan ik toen ze wanger raakte... maar toen we het vertelde was zij juist de gene die het hardst stond te gillen van blijdschap.
Sam gefeliciteerd!!! Die naam stond ook op mijn lijstje voor als ik een jongen zou krijgen haha erg leuk! Ben benieuwd naar een foto
@sheena21 bij mij is het al wel eens te spraken gekomen maar ik kan nooit zo goed pijlen wat ze er van vinden omdat ze meestal grapjes erover maken. Ik moet nog naar school tot de zomer dan krijg ik men diploma. Hoop dat ik dan ook al zwanger ben
@Bibilv.. ik heb ook besloten om nog een jaar naar school te gaan, na mijn diploma heb ik een jaar gewerkt maar ben in september weer begonnen voor 1 jaar zodat ik dalijk als leidinggevende aan de slag kan. Zit er ook wel eens aan te denken hoe mijn ouders zouden reageren.. denk dat ze eerst wel zoiets hebben van tsjah... maar zoals het bij Sheena ging.. denk dat ze uiteindelijk staat te gillen .. ( hoop ik hihi) Vandaag opnieuw een knal ovu test! eergister, gister en vandaag nog goed geklust.. dacht dat ik eind van de middag/nu mn ei voel.. heb steekjes in mn buik dus er rommelt toch iets van binnen denk ik.. spannend spannend spannend dus! Hoop dat we goed het nieuwe jaar in mogen gaan en natuurlijk snel goed nieuws! Voor de meiden die ik niet meer spreek, een goed en gezond 2012! dat iedereen maar snel zwanger mag worden en dat alle wondertjes gezond geboren mogen worden! Liefs, Mariahh
Allereerst aan iedereen een gelukkig 2012 en dat het jaar voor ons allemaal heel bijzonder mag worden... DAMES WILLEN JULLIE MIJN ONDERSCHRIFT EVEN LEZEN DANKJE WEL....
Ik wens iedereen een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar nieuwjaar toe. Dat al jullie wensen werkelijkheid mogen worden. en dat alle bevallingen goed en vlot mogen verlopen. Sam, hoe is het met de kleine ? bevalt het moederschap? En Babywens2011, hoe bevalt het moederschap je? Sheena ik zal stemmen op je buik van de maand.
@Sheena, ik zal stemmen op je mooie buikje! Alle dames bij deze een gelukkig nieuwjaar! Hier helemaal top het nieuwe jaar in gegaan, 29&30 december knal positieve ovu test 31 december weer negatief... dus nu maar duimen en die 2 vervelende oh zo lange weken afwachten
ja die vond ik ook het vreselijkst.... het wachten tot je kunt testen pffff ik zal voor je duimen hoor
@Sheena is alweer tijdje geleden, maar wat een mooie foto's zeg! Leuk joh, heb je er al wat uitvergroot en opgehangen? @Sam ook hier nogmaals gefeliciteerd! Je fotoshoot is zeker niet meer gelukt? Wel lekker dat je 'vroeg' bevallen bent, hoef je er iig niet op te wachten Hoe gaat het met Bentley? @Mariahh Spannend dat jullie weer bezig zijn! Hopelijk is het gauw raak en mogen jullie een mooie positieve test in jullie handen houden! Is je eisprong al geweest? nu dus afwachten.. dat is het ergste @babywens20 Na 6 maanden ongesteld geworden? Hoe kan dat dan? Hopelijk heb jij ook gauw een mooie positieve test in je handen.. Ik duim voor jullie!! Het moederschap bevalt heel goed. Echt ontzettend bijzonder, zo'n kleintje die helemaal verantwoordelijk is van jou! Helaas heeft Max wel erg veel last van krampjes, dat is echt heel zielig. Voor de rest doet hij het super goed. Morgen mogen we voor het eerst naar het bureautje, ben erg benieuwd hoeveel hij gegroeid is. Ik hoop dat jullie het ook gauw mogen meemaken!! @bibilv Leuk dat jullie ook jong ouders willen worden Spannend, 9 januari is een hele mooie datum, want dan ben ik jarig hahah dus hopelijk wordt je de komende 9 maanden niet meer ongesteld Nog even een fotootje spammen van ons kleine lachende beertje!
@Babywens2011: wat heb jij een mooi kereltje!!! wat een snoepie! wij zijn inderdaad weer bezig, na heel wat tegenslagen is het nu hopelijk ons geluk wat ons dit jaar tegemoet gaat komen... mn ei is idd geweest ( denk ik , voel hem niet duidelijk) af en toe wat krampjes thats all op 29 en 30 december knal positieve ovu test gehad en 31 december weer negatief.. iniedergeval een goed teken dat er een ei is geweest denk ik dan maar.. & idd nu dus maar weer afwachten.. Valt me op dat de dames van toen.. nu zwanger zijn/bevallen zijn van allemaal mooie mannen!!! wat toevallig.. hihi