Hey meiden, Met mij gaat alles nog steeds zijn gangetje. ben gelukkig nu wel weer wat regelmatiger ongi dus daar ben ik wel blij om want dan kan ik het wat beter bijhouden. sheena ik hoop voor je dat het snel doorzet en dat jullie je kleine mannetje na een goede bevalling lekker in jullie handen kunnen houden ! Nance wat vervelend dat je een negatieve test had.. maar laat het een troost zijn, ik weet hoe je je voelt . Wees gerust : onze tijd komt nog wel
@ babywens, fijn dat je cyclus wat regelematiger wordt dan weet je ook wat meer waar je aan toe bent. @ nance... balen van je neg test... misschien was het nog iets te vroeg en anders gewoon het zh bellen als je ong niet doorzet. maar blijf nog wel even voor je duimen hoor..!! hier nog niets doorgezet, zit nog steeds te wachten op de kleine uk. wel steeds krampen enz maar op de een of andere manier verwacht ik m toch niet zo snel.. hoop het wel natuurlijk haha we zien wel
hey meiden ben gisteren ongi geworden.. dus nu even wachten op de uitslag van het zaadonderzoek van mijn vriend. kunnen morgen bellen, dus even kijken wat er dan verder gaat gebeuren.. en of ik dan nog wel moet beginnen met clomid deze maand..
hey meiden, kon niet wachten tot 4 uur dus heb net al naar het zh gebeld. maar zeiden dat ze dat niet telefonisch doorgaven, dus moesten en afspraak maken... dus heb nu een afspraak gemaakt voor maandag om 5 uur bij een nieuwe fertiliteitsarts. maar is wel k*t, want dan heeft mijn mannetje zijn eerste cursus dag in rotterdam... en blijft daar de hele week, dus kan ie niet mee. maar aan de telefoon zeiden ze wel al dat de uitslag nog niet binnen was.. en heb meteen gevraagd hoe ik dat nu moet doen met de clomid, of ik die nu wel gewoon moet slikken.. dus zij zei ook van zou ik wel gewoon doen.. dus vanavond maar mijn eerste pilletje weer nemen... baal nu wel echt erg...
wat raar dat ze je niet meteen al een afspraak hadden laten maken.... wel fijn dat je dan in ieder geval al snel terecht kan ipv weken moet wachten. bij ons stond de afspraak voor de uitslagen al gepland voor manlief zn goedje had ingeleverd.
ja vind ik ook raar.. heb net even terug gebeld en de afspraak verzet naar vrijdag zodat mijn ventje tenminste wel mee kan.. vind het ook allemaal een beetje raar..:S
Balen nance! succes vrijdag! Sheena.. al veranderingen.. t word nu wel spannend lijkt mij! Denk dat de ongi hier niet lang meer op zich laat wachten.. sinds vandaag alweer krampjes..
hey meiden ben weer terug van het ziekenhuis.. de uitslag was niet goed.. hij had maar 7,2 miljoen (terwijl 20 miljoen eigenlijk goed was) waarvan 0% optimaal was, dus super goed.. 35% was gewoon goed.. 10% was weinig beweegelijk en 55% was bewoog helemaal niet. dus nu moet ie eigenlijk weer een potje inleveren om te kijken of het misschien toen even minder was.. majah hij gaat vanaf maandag iedere week van maandag t/m vrijdag op cursus in rotterdam en is dan 's nachts ook weg.. dus dat gaat pas na 4 april.. de week erna dan, want kan alleen op dinsdag en woensdag ingeleverd worden.. dus baal nu echt wel... ze heeft ook meteen gekeken hoe het bij mij was.. was wel vroeg want zit pas op dag 6, maar toch even gekeken aan de rechterkant niks, maar aan de linkerkant zag ze er al een stuk of 5 zitten.. maar ze zei ook al dat er meestal maar een paar echt doorgroeien. dus ben benieuwd.. al heeft het weinig zin als het zaad van mijn ventje zo is.. dus denk volgende maand andere behandelingen..
nee niet echt nee.. maar had er wel al rekening mee gehouden. majah dan valt het nog ernorm tegen. maar de arts zei ook al dat er nog genoeg andere mogelijkheden zijn om zwanger te worden.. en 10 april moet hij dan weer een potje inleveren en dan kijken ze of die misschien beter is. maar ga ik niet vanuit.. dus denk zelf dat het toch ivf of icsi word uiteindelijk. het enigste pluspunt is dat bij mij nu met de clomid wel alles goed werkt
Hey Nance.. wat vervelend ! Ik leef echt met jullie mee. Ik hoop voor jullie dat zijn zaad de volgende keer wel gewoon goed is ! Iig wel positief dat de clomid aanslaat. Veel succes en sterkte ermee.
Ja zeker.... een vriendin van mij slikt ook al een behoorlijke tijd clomid en bij haar is het al een aantal keer verhoogd maar tot nu toe nog geen verandering... en ze zit nu aan de max dus ja
Sheena, ja das vervelend.. Ik vind het zo erg dat er zoveel mensen op de wereld zijn die zoveel moeite moeten doen voor een kindje en waarbij het dan soms nog niet lukt. en dat er dan mensen zijn die ''ongewenst'' zwanger worden en hun kind laten weghalen, of huin kind verwaarlozen. ik vind dat schandalig. ze moesten eens weten hoe moeilijk het voor sommige mensen is. Sorry maar dat moest ik echt ff kwijt. Hoe gaat het nu?
Ik heb geen idee! Wie weet... Want ze regeert niet meer.. Normaal reageert ze altijd wel binnen 1 a 2 dgen.. Spannend!!
Sorry voor de late reactie...... Hier nog steeds een kleine luilak In mn buik. Het is volgens mij veel te lekker daarbinnen. Heb al van alles Geprobeerd maar helaas. Ben bang dat ik de 40 weken wel voorbij ga. Snik snik nog steeds afwachten dus,... @ sam bij jou alles goed met de kleine spruit?? @ alle andere meiden, hoe is het bij jullie allemaal?? @ lizzy... weet niet of je nog wel eens mee leest, maar weet nog dat je een tijd geleden reageerde en dat je weer zwanger was. was benieuwd hoe het met je ging...
Aaaaah daar ben je! Nog niet bvallen dus! Jammer hihi Je ben wel al bijna 2 weken verder dan mij gekomen! Heb dus geeen idee hoe het is om tegen de 40 weken aan te zitten Hoop dat t maar snel mag beginnen! Je heb t wel gehad zeker?
ja heb het echt helemaal gehad, mn voeten doen echt zeer als ik zonder schoenen loop. net alsof ik op mn botjes loop haha.. heb al 8 weken geen nacht meer door kunnen slapen, dus ben echt helemaal gaar. zeker afgelopen week merk ik echt dat ik er een beetje doorheen zit. je hoeft maar boe te zeggen en ik ben al aan het janken of aan het schelden en dat heb ik de hele zwangerschap niet gehad. dus dat vind ik wel vervelend. ik waggel nog maar beetje rond tot de kleine komt, maar ga wel even met de vk praten dinsdag. heb vorige week gevraagd hoe het zit met strippen en inleiden enz. en toen zei ze ook van dat ze normaal met 41 weken pas gaan strippen, als er dan niets gebeurd moet je met 41+1 of 41+2 naar het zh voor controle. is dat verder goed dan gaan ze je pas vanaf 41+5 inleiden. dat zou dus betekenen als die kleine niet zelf komt dat ik echt tot 42 weken door moet lopen, dus daar werd ik wel een beetje verdrietig van toen ik dat hoorde. dus ik ga dinsdag nog even overleggen want dat red ik echt niet meer, zeker niet als het gaat zoals de afgelopen dagen.