GEFELICITEEEEERD!!!!! Hoop dat het een beetje goed met je gaat! En met je mooie mannetje natuurlijk!! Wacht vol spanning op je verhaal! Geniet ervan!
Gefeliciteerd sheena!! Hopelijk gaat het goed en mag hij vandaag naar huis! Wat naar om te horen dat je bevalling zwaar was maar ben benieuwd naar je verhaal.
Hartelijk Gefeliciteerd Sheena !!! Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen en dat jullie dan lekker kunnen gaan genieten met z'n 3tjes. Hopelijk was de bevalling niet al te heftig. Sterk maar gauw terug aan en geniet maar van jullie kleine mannetje !
Gefeliciteerd!!!!!! En prachtige naam! (heb zwanger getest vanavond... echt spannend! Morgenochtend voor de zekerheid nog een testje)
@ lovleygwen/.... wat leuk spannend hoor hoi allemaal..... sinds gister middag zijn we weer thuis, dus kom even mijn verhaal posten vrijdag had ik de hele dag krampen die goed op te vangen waren, dit bleef zo een beetje sukkelen om de 23 min kwamen ze op. Op zaterdag had ik er nog steeds last van alleen waren ze toen onregelmatiger. ik merkte wel hoe verder de dag vorder hoe steviger ze werden en hoe sneller ze kwamen. om 21.00 uur had ik om de 5 min weeen die nog goed te doen waren. de vk kwam langs en ik had toen 1 cm ontsluiting. ze is toen weer weggegaan en om 01.00 uur hebben wij haar weer gebeld dat ze toch heftiger waren geworden ze bleven ook erg lang aanhouden om dat moment soms wel 2 min en ze kwamen soms om de 40 sec al. dus de vk was hier om 02.00 uur en ik had toen pas 3 cm ontsluiting. is ze weer weggegaan, toen werd het echt erg. ik kreeg achter elkaar weeen soms wel 5-6 aan elkaar zonder pauzes. kon ze op een gegeven moment ook echt niet meer opvangen zo heftig waren ze. om 06.30 was ze terug en toen bleek ik pas 4 cm ontsluiting te hebben. ze wilde om 10.15 terug komen maar mijn weeen waren zo heftig dat ik niets meer kon van de pijn, ik kreeg rug,buik en been weeen tegelijk dus heeft ze thuis mijn vliezen gebroken. uiteindelijk wilde het niet vlotten en heeft de vk besloten om mij over te dragen aan het zh voor pijnmedicatie. om 08.15 naar het zh gegaan en uiteindelijk om 11 uur een ruggeprik gehad (had toen pas 5 cm ontsluiting) door de prik werden mijn weeen veel beter te op te vangen en kreeg ik heel snel persweeen. ik had om 13.00 uur volledige ontsluiting en mocht gaan persen. dit lukte niet want mijn weeen waren nog niet sterk genoeg uiteindelijk mocht ik om 13.45 uur weer gaan persen en heb ik tot 14.35 uur geperst zonder echt resultaat. zijn hoofdje wilde gewoon niet. omdat ik zo moe was hebben ze besloten een knip te geven en na de knip werd om 14.44 uur onze zoon geboren. helaas was mijn rooskleurige babywaas snel weer weg... we moesten in het zh blijven ivm mijn bloedverlies en de zware bevalling wilde ze ons even in de gaten houden. achteraf wel fijn want savonds merkte de versloskundige van de kraamafdeling op dat f.erre erg snel ademde hij had een adem haling van 100 en die hoort 60 te zijn. dus hij werd meteen bij mij weggehaald en er werd bloedgeprikt etc. daaruit bleek dat hij een infectie had en werd hij meteen op de couveuse afdeling gelegd. nou daar lig je dan alleen op een zaal met vrouwen die net bevallen zijn en hun kindjes. vond het wel moeilijk hoor. maandag werd er besloten dat we nog niet weg mochten omdat hij nog niet stabiel was en uit eindelijk kregen we gister middag te horen dat we naar huis mochten. f.erre is nog niet helemaal stabiel, maar het was goed genoeg om naar huis te mogen. we moeten hem alleen extra controleren (adem in de gaten houden, heel veel tempen en zijn gewicht in de gaten houden want hij is teveel afgevallen) en hij krijgt antibiotica van ons. maar al met al gaat het verder hartstikke goed met ons mannetje en zijn we gewoon heeeeeeeel blij dat we lekker thuis zijn. nou heel verhaal, maar zijn jullie weer op de hoogte
Wat een verhaal! En je heb er ook echt lang over gedaan! Tenminste vanafde echte pijn ongveer 13 uur toch? En wat schrikken zeg dag het niet goed met m ging! En kan me heeel goed voorstellen hoe je je gevoeld moet hebben zonder kindje! Nja kan me een voorstelling maken... Ik vind t niet eens leuk als ik moet werken haha en dan is ie 'al' 3 maanden Hoe is t nu met jou? En down under? Ik had echt zoooooo. Last van mn knip!!
Pff. Shenna... wel heftig zeg !! ik kan me voorstellen dat het niet leuk is dat je kindje weggehaald word en op de couveuse afdeling gelegd wordt. Maar Gelukkig zijn jullie nu lekker thuis. Hopelijk sterken jullie snel aan en kunnen jullie lekker gaan genieten ! Heel veel plezier met zn 3tjes !!
Jeetje wat een verhaal! Ik heb respect voor je en ben blij dat jullie nu lekker thuis zijn hoe voel je je nu? Xxxx
Hoi hoi.... Sinds dinsdag zijn we weer thuis. F.erre doet het echt super goed, vrijdag had hij zijn laatste antibiotica dus daar Is hij lekker vanaf. Ook was hij teveel afgevallen maar dat maakt hij weer helemaal goed. Hij groeit als kool en zit nu al weer boven zijn geboorte gewicht. Ik heb best last van onder ja haha. Niet van de knip zelf maar van een knoopje van de hechtingen. Probleem is alleen. Dat het een knoopje is van een onderwaardse hechting dus die kunnen ze niet los knippen. En dat doet best zeer met opstaan en zitten enz. Verder gaat het prima met mij, mag ook in mijn handjes knijpen Met onze knul. Hij huilt niet en is heel rustig en vrolijk. Vind het alleen vervelend voor hem dat hij erg last heeft van krampen en dan gilt hij echt. dat breekt echt mn hart. En je kunt niets doen
hee dames wilde even mn geluk delen ben een aanstaande jonge mama haha gister 1e echo gehad . t was zo mooi ! hartje klopte goed en was goed op lengte en ik loop precies op termijn !! zo klein was t
@ behappy.... Gefeliciteerd, geniet ervan want voor je het Weet heb je je kindje in je armen. @lovelygwen.... En nog een testje gedaan ??
Hey girls... Dacht zal eens kijken hoe het ondertussen met de dames is Sheena Bevallen! Gefeliciteerd met jullie zoon ! En leuke naam ook Pff wat een verhaal zeg, en kan me goed voorstellen dat het ff moeilijk was dat je hem niet naast je had. fijn dat hij het zo goed doet echt goed om te horen Hier alles goed.. Ondertussen alweer 15 weekjes zwanger
@ Sheenah: super dat het zo goed gaat! en wat fijn dat je mannetje zo rustig en vrolijk is. @Behappy: gefeliciteerd!! geniet maar lekker van je zwangerschap @Lizzy: fijn dat je zwangerschap goed verloopt, geniet er lekker van. @Nance: al symptomen?? wanneer kan je eventueel testen?? & hier.. denk dat we weer vrolijk veder gaan met ronde 9.. last van mn boobs maar dat heb ik altijd ( alleen nu alle 2 onder de blauwe aders normaal maar 1..) en voor de rest wat darmkrampjes dus ook deze ronde weer niet echt symptomen waarvan je denkt.. hmm zou het dan toch.. Ach ja we zien het van de week wel..
hey allemaal.. Sheena ben blij dat het goed met jullie gaat. Be happy geleficiteerd met je zwangerschap hopelijk verloopt het allemaal goed. Lizzy, ik hoop dat het nu allemaal goed blijft verlopen en dat jullie binnen een paar maanden lekker kunnen genieten ! Mariah ik hoop dat je binnenkort ook een positieve test in je handen mag hebben.. Hier helaas nog altijd geen goed nieuws.. begin het nu echt wel beu te geraken.. deze week nog maar eens langs de h.a.
@Babywens he bah.. ken je verhaal niet helemaal maar hoelang zijn jullie nu bezig als ik vragen mag? en zit je al in de mmm of nog niet? Ik hoop ook echt voor jou dat je snel met goed nieuws kan komen !!
hey iedereen een fijn weekend gehad? @hier: volgens mijn banner kan ik morgen testen, maar test pas donderdag als ik dan nog niet ongi ben. want dan is mijn ventje er pas weer. verder was ik vorige week echt niet lekker, maar nu weinig tot geen last meer van. ik ga er vanuit dat het deze maand ook niet gelukt is. morgenvroeg belt de gyn op van hoe nu verder.. want dat weet ik nog niet. dus ben benieuwd.. @behappy: gefeliciteerd meid!! echt super mooie echo!!
Sorry meiden dat ik er nu pas weer ben. Beetje heftige dagen gehad. Ben inderdaad zwanger, nu weten we het zeker! Echt nog heel erg wennen en vind het stiekem ook wel een beetje eng...