Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey allemaal,

Mariah ik ben vorig jaar maart gestopt met de pil, maar mn menstruatie is gwoon niet regelmatig en toen ik 16 was, was dit ook zo en toen zei de h.a. ga maar aan de pil dan wordt hij miss vanzelf regelmatiger. maar toen kreeg ik een vriendje enzo en nu ben ik bijna 22 en zijn we dus sinds vorig jaar gestopt met de pil omdat we een kinderwens hebben en in het begin werd ik nog wel redelijk regelmatig ongesteld maar nu komt het soms echt maanden niet en ik heb nog een doorverwijzing gekregen voor de gyneacoloog en daar heb ik vanmorgen een afspraak voor gemaakt maar daar kan ik pas 31/05 terecht dus tot die tijd nog steeds afwachten en grafieken bijhouden..
    Ik vind het wel eng om naar de gyn. te gaan omdat ik niet weet wat voor onderzoeken er allemaal gaan volgen maar ik wil gewoon weten waar ik aantoe ben.
    Zijn er meiden die kunnen vertellen hoe dat ongeveer gaat/ging? en schaamden jullie je hier ook zo voor?

Lovlygwen.. Gefeliciteerd met je zwangerschap ! geniet ervan :)

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Lady's kan het nog niet bevatten.. helemaal GEEN symptomen en dacht dat we ronde 9 as week weer ingingen.. vanavond 7 uur savonds getest en had veel gedronken gewoon zodat ik er voor deze ronde weer een punt achter kon zetten en nu dit..... na 1 min al!!! terwijl ik 4 dagen voor NOD zit.. :$
    kan het niet geloven ben helemaal in shock is het wel echt zo? wat moet ik doen? ik voel niks...

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Rustig aan! Denk aan je hart! Haha

Gefeliciteerd meid!!:D

Geen symptomen niet erg! Had ik ook niet;)
    Dus geniet daar maar van want wie weet kOmen ze nog wel zo niet heb je geluk!:D

En het is toch echt zo hoor haha duidelijke stree!!:D

Nu moet je gewoon lekker genieten en het laten bezinken!
    Dan wachten tot na je NOD en dan de vk belleb en een afspraak maken!!:D

4. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Super! Gefeliciteerd Mariah!!! :D Gaaf!!

Je loopt één weekje achter op mij, gezellig! ;)

5. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Mariah.. je bent gewoon overduidelijk zwanger !!!
    Geniet er lekker van, en ik denk dat je juist blij mag zijn dat je geen sympthonen hebt...

pfff er zijn hier steeds meer meiden die zwanger worden.. en bij ons wil het maar niet lukken.. om eerlijk te zijn best wel frustrerend..:( maar ik gun het jullie van harte hoor ! ;)
    31/05 afspraak gyn. hopelijk komt er dan eindelijk wat schot in de zaak.. ben het wachten zooo beu..

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Babywens kan me voorstellen dat et wel klote is voor je! :(

Maarja hoe cliche ook... Nog even geduld :(
    Ik hoop dt de gyn iets voor je kan betekenen!:)

Lizzy wat mooi dat alles nog zo goed gaat met jou en de kleine spruit!:D
    Geniet ervan meid!

7. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hey
    de gyn heeft me net gebeld over hoe nu de volgende cyclus verder..
    en we gaan vanaf de volgende cyclus beginnen met IUI.
    omdat we 2x een negatieve samenlevingstest hebben gehad en het zaad van mijn vriend niet goed is.
    moet als ik ongi word een afspraak maken voor de 3de cyclusdag zodat we dan kunnen bespreken hoe dat allemaal in z'n werk gaat.
    ik moet wel gewoon vanaf de 3de dag clomid slikken, omdat dit gewoon goed werkt bij mij.
    en ze kon aan mijn progesteron zien dat ik een goede eisprong heb gehad deze maand.
    dus ben zeer benieuwd

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Spannend nance!!

Hopen dt t snel lukt!:D

9. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @babywens: ik hoop echt dat je snel een mooie test in handen mag hebben.. was net zo down hiervoor omdat iedereen zwanger werd en ik niks voelde van mn ei niet etc.. dus maakte me ookal overal druk om..

@Nance: heel veel sterkte met de IUI behandeling en ik hoop oprecht dat dit gauw goed nieuws oplevert.. mn duimpjes draaien ..

Hier dus weer een shock vandaag.. na de shock van gister besloten om vanaochtend een clearblue test te doen.. ik was er van overtuigd dat als hij zwanger zou aangeven er 1-2 zou komen te staan omdat ik uitga van een cyclus van 29 dagen en zit vandaag op dag 27.. staat er 2-3:|
    Ik denk dus ook dat mijn banner niet klopt en dat ik samen loop met gwen :D heb hierdoor ook eerst een afspraak bij de H.A. staan volgende week donderdag pas ..
    Hoe kan dit nou allemaal ik weet nu dus nieteens hoelang ik al zwanger ben.. maar al met al ben zo blij!!

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Mariahh hey is maar een gemiddelde he...

Misschien maak je gewoon iets meer hcg aan...

En over 2 dagen ben je 4 weken...
    Dus kan best gewoon kloppen hoor :)

Maar wat gaat de HA doen dan?

11. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefelicteerd Mariah.. kvind t echt leuk voor je !! :)
    en bedankt voor jullie medenleven.. maar idd mijn tijs zal nog wel komen.
    Gelukkig ben ik nog jong.
    Ik zie wel op tegen al die onderzoeken maarja het is voor een goed doel. als ik eenmaal zwanger ben zullen er ook nog wel onderzoeken komen.

Nance.. hopelijk hebben jullie de volgende poging meer geluk !
    wat vind jij van al die bezoeken aan de gyn. wordt je er niet ongelofelijk moe van? en wat doet ze dan allemaal voor onderzoeken?

12. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    roermond
    ik heb eigenlijk geen moeite met naar het zh te gaan..
    is af en toe wel even puzzelen hoe het moet met mijn werk, maar gelukkig is dat vrij flexibel.
    ik liep eerst gewoon bij een gyn, want hadden hier geen fertiliteitsarts.
    en dat was wel minder, want had elke keer iemand anders en legde bijna niks uit en zo.
    maar heb nu een super lieve fertiliteitsarts!!:D.
    zij legt alles heel goed uit en neemt de tijd voor je, is echt fijn.
    ik ben er ondertussen ook al aan gewend om daar met mijn benen wijd te liggen, had daar zoiezo al weinig moeite mee.
    ze zien er genoeg op een dag, dus is voor hun niks speciaals meer:p haha.
    alleen zal ik wel als tip mee geven dat als je een inwendige echo krijgt, dat je van te voren naar de wc gaat.
    ik heb een paar keer gehad dat ik daar kwam met een volle blaas en dat is echt niet fijn als je dan dat ding 'erin' krijgt:p.
    verder is de eerste maand meestal gewoon kijken naar je cyclus en daarna pas andere dingen.
    en je krijgt natuurlijk wat vraagjes over je sexleven en medisch verleden.
    en bloed prikken zal je ook regelmatig moeten doen.
    ik heb altijd zoiets van het is voor een goed doel, dus heb het er graag voor over.
    is anders dan dat je de hele tijd naar het zh toe moet omdat je ziek hebt:D:p.
    als je nog wat wilt weten vraag maar:p haha.

13. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey Nance.. bedankt voor de info. wel interessant om te weten.
    Ikzelf ga naar het zkh in Knokke omdat ik vind dat de zorg in belgie gewoon beter is en omdat je in mijn ogen serieuzer genomen wordt en omdat ze meer tijd voor je nemen.
    dus ben wel benieuwd hoe dat allemaal zal gaan maar we zullen het wel zien.

Scheena hoe bevalt het moederschap?

14. rashomama

rashomama Actief lid

21 jul 2010
    141
    1
    18
    Vrouw
    DH
    Gefeliciteerd Mariah en lovelygwen:D

Sheena ik ben ook wel benieuwd hoe het nu met jou en de kleine gaat?

Ik begin zelf ondertussen toch wel een beetje zenuwachtig te worden.:)

15. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    roermond
    hey dames, ben vandaag ongi geworden, dus gaan zeker weten IUI doen.
    hebben dinsdag een gesprek in het zh voor uitleg over IUI en een fm.
    en moet morgen even de clomid halen.
    hopelijk heb ik er deze maand minder last van..

16. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @nance: heel veel sterkte deze maand! Heb een mooie geurkaars gekocht die ik elke avond brand in de hoop dat alles goed verloopt met mijn zwangerschap maar zeker ook voor jou en babywens in de hoop dat ik binnenkort goed nieuws van jullie hoor!

Hier een kloote dag gehad! Ben vanochtend naar de ha geweest omdat ik niet goed wist waar ik moest beginnen en zei: ik ben zwanger! Waarop ik een antwoord kreeg van weet je dat zeker? Ik ja, heb 2x getest een kruitvat en een cb die 2-3 aangaf! Oke nou dan testen we je urine nog even en gaan we alles regelen, ik me urine laten testen zie ik zelf die test 2 roze strepen alleen nog geen knal test zegt mijn huisarts ja, normaal komen ze gelijk en zijn ze KNAL nu kwamen ze na 1 min dus kom dinsdag nog maar een keer je urine brengen en dan kijken we verder. .

Ik dacht serieus even dat ik gek werd! Ben door die lul ook zo onzeker geworden nu :(

Xxxx

17. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Niks van die dokter aantrekken joh! Je ben nog maar heel kort Wanger..

maar waarom ga je naar de HA dan?
    Want als ik jou was zou ik gewoon een vk bellen en een afspraak maken...

De HA kan nl helemaal niks voor je doen..

18. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Nee weet ik maar die moet het toch weten ivm fraxiparine spuiten (trombose) dus dacht ik stel hem even op de hoogte en ga bespreken wat wel en niet kan maar ipv van dat het oplucht ben ik totaal in shock nu ach ja ga dinsdag gewoon weer en heb zelf nog een kv test dus die doe ik zondag ofzo nog ff en wou bespreken welke praktijk ik zou gaan mijn moeder werkt er namelijk in een zelfde gebouw en wil het pas na de 1e echo vertellen

19. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ahaaa vandaar;)

Maar meid maak je niet teveel zorgen je ben pas 4 weken dan ja het echt niet raar dat er geen knaller komt hoor

En de vk waar je heen gaan moet je toch echt zelf uitkiezen...
    Miss heeft ie wel een folder voor je ofzo
    Maar meer kan ie daarin waarshijnlijk niet voor je betekenen..

20. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mariah wat lief dat je zo aan ons denkt !
    Ik kan me idd voorstellen dat je ha je onzeker heeft gemaakt ! wat een stomme reactie zeg !
    Mijn vreugde zou ook zo weg zijn.
    als ik die testen zo bekijk ben je toch echt overduidelijk zwanger dus laat je niet gek maken door je ha misschien was hij gewoon slecht gezind.
    Roshomama.. kan me voorstellen dat je nu zenuwachtig begint te worden.. alvast heeeeeel veel succes voor tijdens de bevalling !

Deel Deze Pagina