Gefeliciteerd Mariah!!! wat leuk... ik kom morgen nog ff verder lezen en kletsen, ga nu lekker mn bed in met de kleine man
Sheenahh!! hoe is het met je & met de kleine man? verloopt alles goed? & al weer een beetje bijgekomen? Hier vandaag nog een KV testje gedaan.. volgens mn berekeningen ( twijfel toch of ze kloppen, of ik maak snel HCG aan of ik ben toch iets verder?) ben ik nu 4w1d zwanger.. zag testen van KV & clearblue van meiden die nu 4 weken zijn en de clearblue gaf bij hun 1-2 aan en KV nog niet zo posi als deze.. Maarja ik weet iig dat mijn geliefde huisarts ONGELIJK heeft een gewoon een dikke lul is! daarom ook besloten om dinsdag met een BIG smile op mn gezicht mn urine in te leveren en dan kijken wat zijn reactie is
Mariah, groot gelijk ! Duidelijker kan echt niet volgens mij !! Geniet er maar lekker van ! als ik in jou schoenen stond zou ik niet kunnen wachten om allerlei spulletjes te gaan kopen! was vanmorgen toevallig ff op de babyafdeling aan het kijken, wat hebben ze toch weer een prachtige babykleertjes/schoentjes !! maarja helaas heb ik die nog steeds niet nodig.. Ik ben trouwens bezig met temperaturen maar mn temp. schommelt echt heel erg :S weet iemand wat dit wil zeggen? Fijn paasweekend iedereen !
Babywens, ik hoop echt dat het snel lukt voor jullie en dat ook jij heerlijk kan gaan shoppen! Hier eigenlijk alleen nog bezig met het huis, wonen vrij klein en zou het liefst verhuizen maar dat is zo makkelijk nog niet in deze tijd Iedereen idd fijn paasweekend hier schijnt het zonnetje lekker
Mooie test hoor mariahh! Babywens doe je wel elke dag dezelfde tijd tempen voor je je bed uitgaag anaal?
Hey sam, ja ik doe het elkedag net voor ik uitbed ga. Hoe is het met Benthley? Mariah... verhuizen is in deze tijd idd niet zo evident.. Ik zou proberen de ruimte die jullie hebben zo goed mogelijk te benutten.. door een praktische babykamer met veel opbergruimte enzo.. Had bij ikea een tijd geleden een babykamertje gezien en dat hadden ze echt met heel weinig plek heel praktisch ingericht...
Hmm okee en je doet het ook elke dag op dezelfde tijd? Dat is nl ook heel belangrijk... Ik heb t ook gedan en ng geen maand volgehouden volgens mij haha Met bentley gaat het goed hoor Denk alleen dt ie in een 'sprongetje/groeispurtje' zit ofzo... Ainds gister drinkt ie een fles extra overdag en kwam vanmirgen on half 6 al!! Normaal is dat rond 8 uur.. Hopen dat het niet te lang duurt haha
oh.. haha je kleine man is hard aan het groeien denk ik. 1 voordeel : kan je weer wat nieuwe kleertjes kopen Zo verleidelijk denk ik.. Volgende week gaan we bij kennissen een heleboel babyspullen ophalen omdat zij de zolder gaan opruimen. Heb er echt zin in.. alleen dan wordt het verlangen alleen maar erger en aangezien het alsmaar niet lukt zal dat wel ff slikken worden..
@ mariah... Toen ik 4 weken was gaf cb test 2-3 aan en mn kv test was echt knal. En ik wist precies wanneer mn ei was etc. dus klopt wel hoor dat de jouwe dat aangeeft en je nu 4 weken bent. @ sam... Nou die kleine van mij komt om de 2 uur snachts zou willen dat hij Tot half 6 slaapt haha. @ babywens oh dat is wel erg moeilijk als je al.spullen thuis hebt Staan straks.
HOe gaat het hier met iedereen? Ik heb zo m'n eerste controle+echo bij de gyn als alles goed is mag ik daarna gewoon naar de verloskundige dus ben benieuwd post vanmiddag nog wel even hoe het was X
@Mariah GEFELICITEERD hoe voel je je ? hihi. heb je veel kwaaltjes? @hier.. ik koop zo nu en dan wel al iets hihi omdat ik me niet kan beheersen.
Hoi meiden, Ondanks dat ik zo beroerd ben( oorontsteking waar ik niks voor mag hebben alleen hele lichte oordruppels en evt paracetamol en last van diaree) heb ik genoten bij de gyn vandaag, blijf tot nu toe op 5 weken t is ook moeilijk te zien zo vroeg maar t zat iig in mn baarmoeder op de goede plek en er zat een vruchtje in dus dat was een goed teken! het eitje is van links gekomen had daar een cyste van 35x37mm en is niet te groot maar volgens de gyn iets aan de grote kant? geen idee maar nog niks om me zorgen over te maken. mag morgen de verloskundige bellen dus ben benieuwd wanneer ik daar heen mag en mag 10-05 terug naar de gyn voor een termijnbepaling dus ben benieuwd! heb de foto's meegekregen en voel me zo blij en trots ondanks dat ik me zo ziek voel.. Hoe is het met jou babywens? en behappy jij veel kwaaltjes?
hey. @mariah: echt goed nieuws!! ben super blij voor je! @hier: gister naar het zh geweest. ik had maar liefst 6 eitjes!! en 2 daarvan waren al 10mm! dat is voor mij heel groot zo vroeg want zat op cd8. en normaal zijn ze op cd16 pas 20mm. majah ik heb dus te veel eitjes!. dus moet maandag weer terug om te kijken of er misschien 2 eitjes door zijn gegroeid en de rest gestopt is. en als het goed is heb ik dan ook volgende week de IUI!! echt spannend! en heb gezegd dat ik zo'n hoofdpijn krijg van de clomid, en mag nu de volgende ronde overgaan op spuiten! dus ben daar ook echt blij mee!
hey Mariah wat een leuk nieuws.. ben blij dat alles goed lijkt te verlopen met je zwangerschap. alleen jammer dat je je zo rot voelt. Maarja dat zal wel weer overgaan Met mij gaat t redelijk goed. morgen gaan we bij kennissen van ons babyspullen ophalen en ik heb er super veel zin in.. Nu nog hopen dat de behandelingen bij de gyn. iets opleveren en dat we ze binnenkort ook echt kunnen/mogen gaan gebruiken. Ben trouwens vandaag 4 jaar samen met mn vriend en morgen dus babyspulletjes halen en volgende maand een afspraak bij de gyn. zou het misschien een voorteken zijn??
Nance.. ik hoop voor je dat die 2 eitjes doorgroeien en de rest stopt.. dan kunnen jullie ook gaan beginnen met IUI.. K zal voor je duimen..
hey allemaal.. zo.. de babyspullen zijn er.. ! Maar des te meer pijn doet het dat ik nog niet zwanger ben... Werd er wel ff boos om dat we gwn al een jaar aan het proberen zijn en dat het nog steeds niet gelukt is. dan heb je echt zoiets van : waarom bij een ander wel en niet bij mij?? tis echt oneerlijk.. sommige mensen krijgen kinderen door bewijze van spreken nog maar naar elkaar te kijken en vervolgens verwaarlozen ze hun kind gewoon (ik ken zulke mensen en dat maakt me zo boos) en anderen waarbij de kinderen heel erg gewenst zijn, daar lukt het niet en die moeten zoveel moeite doen.. zo oneerlijk ! Sorry maar moest het echt ff kwijt..
@nance: fijn dat je mag gaan spuiten en spannend as maandag hoop dat je eitjes dan goed zijn en de iui door kan gaan! Hou je ons op de hoogte? Heel veel succes as week! @babywens: ik snap je woede/ frustratie ik kreeg er al last van na 6 maanden proberen laat staan jij, krijg je al onderzoeken? Ik hoop echt dat je snel goed nieuws hebt! Hier nog steeds zo beroerd maar t is voor een goed doel Xxxx
@ Mariah.. 31/05 moet ik voor het eerst naar de gyn.. kon niet eerder helaas.. zit er wel op te wachten hoor.. hoop dat ik medicijnen ofzo krijg zodat er hopelijk eindelijk wat vooruitgang komt..