hey allemaal.. he he.. eindelijk weer wat beweging ! wat een leuke foto van jullie zoontje sheena !! en de spullen staan op zolder dus dan wordt k er niet zoveel mee geconfronteerd gelukkig. Rashomama super spannend.. het kan elk moment gaan beginnen !!! het kan iig niet kang meer duren aangezien je al bijna aan de 40 wk zit Sam.. gaat wel snel zeg.. alweer 4 maanden.. Nance.. ik heb zelf ook een hondje van een jaar en die weegt maar 8 kilo.. haha
haha, ja wij zijn niet zo van de kleine hondjes haha. moeten we lekker mee kunnen stoeien en zo. als de pup 1 jaar is gaan we lekker met de fiets elke weekend een eindje fietsen. is goed voor ons en voor haar
Hoi Sorry dat ik er niet veel ben, ben helemaal kapot van die zwangerschap... jeetje, wat vermoeiend zeg, haha! Maar je zoontje ziet er wel super goed uit hoor! Een kilo zwaarder al, toppie!
hey @gwen: heb je zo veel last van kwaaltjes? @hier: ben echt super misselijk.. heb van 9 uur tot half 2 in bed gelegen met mijn 2 hondjes tegen me aan. voel me echt kut nu..
Ja, best wel vind ik! Maar ik moet gewoon al sinds de zomer, dag in, dag uit, 6.30 m'n bed uit, 3,5 uur reizen per dag... en dus afstuderen 5 dagen in de week. Heb alleen vrij gehad om te verhuizen (dat is dus geen vakantie ) en 3 dagen Barcelona. Ben gewoon beetje op! En dan nu die zwangerschap... dat hakt er dan verschrikkelijk in. M'n energiepeil zit nu op -10 en tijdens het weekend kan ik opladen tot -5. Dus nooit echt de tijd om even lekker bij te komen. En dan hebben we het nog niet over misselijkheid etc gehad.. haha! Wat naar dat je je zo misselijk voelt. Toen ik zo ver was in de maand als jij nu bent was ik ook super misselijk,.. zo tussen m'n eisprong en innesteling in. En nu zwanger! Dus ik zal hard voor je duimen!
ok. ook echt toe aan vakantie dus.. en zoveel mogelijk in het weekend je rust nemen he. mijn banner klopt trouwens niet meer hoor haha. als het deze ronde raak zou zijn zou ik de innesteling al hebben gehad volgens mij.. want is nu precies 1 week na de iui. super lief van je dat je voor me gaat duimen
Nance bijna testen!! Zo spannend ben erg benieuwd en hoop dat die misselijkheid een goed teken is. Sheena wat een mooi manneke en zoon gaaf pakje! Fijn om te horen dat het zo gOed gaat! Sam: wat gaat de tijd snel, 4 maanden alweer! Hoop dat alles goed gaat met jullie kleine man. Gwen: jeetje snap dat je nu kapot bent zeg! Hier: over 2 weken een echo en dan weten we of het hartje klopt, zo spannend maar qua kwaaltjes zit het wel goed geloof ik. Babywens: nog een goede maand en dan je afspraak bij de gyn, hoe gaat het nu met je? Ik hou jullie op de hoogte! X
Nance volgens mij is die misselijkheid een goed teken ! Ik weet dat het heel vervelend is, maar ik denk dat het echt een goed teken is. Met mij gaat het redelijk.. heb de laatste tijd wel last van opgezwollen en af en toe harde borsten.. Maar ik durf gewoon niet te hopen.. en kan ook best zijn omdat ik er zoveel mee bezig ben in mn hoofd. Ja wat betreft die afspraak bij de gyn.. als ik er aan denk wordt ik best wel zenuachtig omdat ik gewoon geen iedee heb wat me te wachten staat of wat er gaat gebeuren. Maarja.. we zullen maar denken dat het voor een goed doel is.. en ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn.. we zullen wel zien wat er komen gaat Mariah nog ff en dan heb je je 1e echo.. spannend zeg ! je kijkt er vast al naar uit.
@ sam 4 maanden alweer tijd gaat hard he poehhh @ nance ahhh okee. Mijn ouders hebben een old english bulldog en een engelse buldog. zelf heb ik 3 chihuahuas haha maar daar doen we ook echt veel mee lopen, fietsen en met 1 doe ik ook agility. Ze lopen ook altijd los het zijn bij ons niet van die tut hondjes haha @ mariahh.. spannend he die echo, weet nog dat ik toen zoo zenuwachtig was.
Heey meiden, Ik ben nieuw hier, maar val onder dezelfde groep.. Ik ben 22 en mijn zoontje is 10 maanden.. Sinds de zwangerschap sta ik er al alleen voor.. En tsjaa wat kan ik nog meer zegge..xD Woon atm bij me moeder in, ik ben bezig met urgentie en hoop binnen 1 a 2 weken meer te weten...
@lovemylan: welkom. Wat ontzettend rot, om het maar netjes te zeggen, dat de vader van je kindje er niet 'bij' is. Ik hoop dat jij en je kleintje snel een huisje aangewezen krijgen.
LoveMylan welkom ! Das wel laf dat de vader van je kindje jullie heeft laten zitten ! wel volwassen genoeg om je zwanger te maken maar dan niet voor de gevolgen op willen draaien. ik vind het gewoon erg. Zulke jongens zouden ze verplicht moeten castereren.. Je moest eens weten hoeveel mensen er moeite moeten doen om een kindje te mogen krijgen.. Maargoed daar kan jij natuurlijk niks aandoen. en is ook niet persoonlijk bedoeld Hopelijk krijgen jullie snel een huisje.
Nance nog 2 dgn en dan kan je eindelijk testen.. spannend zeg !!! Ik hoop echt zo voor je dat je zwanger bent. Ik duim mee !
@ lovemylan... welkom... gezellig dat je komt mee kletsen. en over de papa.. het is zijn gemis, Jij kan in ieder geval lekker genieten van je kindje