aa wat een lekker ding!!. echt super schattig. ik heb net al een test gedaan en was negatief.. dus op naar de volgende ronde.
oohhh... wat een super leuke foto's ! echt een schatje ! Nance wat jammer dat de test negatief was.. Heel veel succes bij de volgende poging ...
Hallo allemaal, Ik ben vandaag dus naar het zkh geweest. De gyneacoloog heeft een inwendige echo gemaakt en ze zei dat er met mijn baarmoeder en eierstokken niks mis was/ dat er niks afwijkends te zien was. De inwendige echo vond ik wel wat minder maar gelukkig duurde het niet zo lang. Ook heb ik bloed moeten laten prikken. Maandag mag ik bellen voor de resultaten. Maar waarschijnlijk is mijn hormoonspiegel gewoon verstoord waardoor er geen menstruatie optreed. Ze heeft me dan ook chlomid voorgeschreven. hiermee moet ik statrten vanaf de 3e dag van mn menstruatie. Ze zij dat mijn baarmoederslijmvlies wel dik was dus dit betekende dat ik binnen nu en 2 wk ongesteld zou worden... en dat t nu ook t moment was om te gaan klussen.. haha.. dus we weten wat ons te doen staat Ben wel benieuwd naar de resultaten van het bloed onderzoek. Hoe gaat t met jullie?
Sheena wat een prachtig mannetje! Super schattig!! Hoe gaat het ? Nance balen Meis! Hopen op deze ronde dan hoor! Babywens wat fijn dat je mag beginnen met de clomid en dat ze iig niks raars ontdekt hebben tot nu toe! Hier gaat t super , buikje groeit lekker en voel me super vergeleken met een paar weken terug! Xxxx
@ mariahh... wat fijn dat je je nu goed voelt.. mooi he als je buikje gaat groeien.... oh ik krijg opeens zulke kriebels voor nummer 2 whahaha @ nance wat jammer dat hij negatief was, zie dat je nog 2 dagen hebt dus wie weet?? @ babywens... fijn dat ze niets afwijkends heeft ontdekt dat is een goed teken. een vriendin van mij zit ook aan de clomid ( zij heeft zelf geen eisprong) die heeft er nog wel het een ander mee gehad want de lage dosering werkte niet en toen zijn ze het steeds gaan ophogen. nu zat ze aan de max en als dit niet zou werken dan zou het ivf worden geloof ik maar ze is nu 6 weekjes zwanger dus het komt uiteindelijk echt wel goed. hier gaat alles goed met de kleine, hij is zo vrolijk echt heerlijk. hij zit nu lekker in zn oranje tenue hihi we gaan zo Nederland kijken
Wat fijn dat je mannetje zo vrolijk is! Gek hè jij verlangt nu alweer naar een zwangerschap terwijl ik niet kan wachten tot december! Maar dat groeiende buikje is idd geweldig! Ben benieuwd of de kleine alweer aardig gegroeid is, mag dinsdag voor de termijn! Wanneer wist jij het geslacht? Met de 20 weken of eerder dmv een pretecho? X
Hey ben vandaag ongi geworden. Maar mijn banner klopt meestal niet, omdat wij iui doen en mijn eisprong is dan nooit precies op die dag.
Hey Allemaal, Sheena, wat fijn dat je vriendin uiteindelijk toch nog zwanger is geraakt. ik ben heel erg benieuwd hoe de clomid bij mij zal aanslaan.. ik heb er wel een goed gevoel bij. Ik denk wel dat dit middel voor ons een uitkomst kan zijn. Morgen mag ik bellen voor de bloeduitslagen. Ook daar ben ik erg benieuwd naar. hopelijk is er daar ook niks ergs ontdenkt wat een zwangerschap kan belemmeren. Als ik eenmaal ongesteld ben mag ik vanaf de 3e dag beginnen dus we zullen zien spannend allemaal. Nance jammer van de mislukte poging.. maar houd moed, het zal ooit wel eens lukken ! mariah ik ben blij dat je je nu beter voelt. lijkt me echt zalig zo'n groeiende buik.. Dinsdag een echo.. leuk is dat he.. ik vond de echo nu al leuk ookal was er geen babytje op te zien, het is toch wel leuk ook eens in je buik te kunnen kijken. Ik hou jullie op de hoogte
hey ben net naar het zh geweest voor een uitgangsecho. en alles was goed bms was weer mooi dun. maar de arts zei wel dat dit waarschijnlijk de laatste keer iui word.. hebben hierna een gesprek van hoe nu verder. maar word waarschijnlijk ivf, doordat de zaadkwaliteit niet goed is.
Nance wat vervelend al die tegenslagen... Ik hoop echt dat het een keer mag gaan lukken voor jou ! K heb gister nog gebeld ivm de bloed uitslagen, en die kwamen volledig overeen met de echo. dus het ligt puur aan een verstoorde hormoonspiegel. Daarom moest ik gister al met de clomid beginnen ipv afwachten tot de 3e dag van mn ongi. Dus ik ben er gister al mee begonnen en volgende wk donderdag heb k weer een echo om te zien of het aanslaat.. Ben benieuwd !
he bah balen nance! babywens hoe is het met jou nu? hier alles goed die kleine groeit goed en alle uitslagen waren mooi! Sheena we zitten bij dezelfde verloskundige!! hahahahaha ik zag t geboorte kaartje hangen! erg mooi kaartje!
Mariah, met mij gaat t goed.. Heb vandaag mn 2de tablet clomid genomen.. tot nu toe gelukkig nog geen last van bijwerkingen... Volgende wk donderdag moet ik terug voor een echo om te kijken of de behandeling het juiste resultaat opleverd.. dus ben erg benieuwd.. k vind het wel heel spannend.. onze kinderwens komt nu wel heel dichtbij ineens
wat een stilte hier.. Hier : mijn eerste clomid kuur zit erop. alleen de laatste 2 dagen had ik wel wat last van buikpijn en vandaag heb ik een beetje last van hoofdpijn en witte vloed. of dit toeval is weet ik niet.. Hoe gaat t met jullie?
hey allemaal.. ben vanmorgen naar het zkh geweest voor een echo. De clomid heeft goed zijn werk gedaan want er is 1 mooie eicel gerijpt en die zou dit weekend gaan springen.. Dus dan weten we wat ons te doen staat en dan kan ik over 2 wk testen.. spannnend..
Ja k vind het zelf ook heeeel spannend.. we hebben iig goed ons best gedaan.. nu maar afwachten of het niet voor niks is geweest. Ik ga straks eens een ovulatietest doen om te zien of mn eitje al gesprongen is.. Hoe gaat t met de andere dames?
@babywens: ik ga voor jullie duimen!!! @hier: wij hebben zaterdag onze 3de iui gehad. Het zaad was wel niet zo goed.. Was 1.8 miljoen.. Dus nu afwachten. Maar we gaan er allebei vanuit dat het ook deze keer niet lukt en dat het straks gewoon ivf word. Maar we zullen zien...
Nance wat jammer !! maar blijf goede moed houden.. je weet maar nooit ! Als ik je een tip mag geven : Draagt je vriend zijn gsm in zn broekzak? dit is heel slecht voor de kwaliteit van het zaad.. net zoals een laptop op schoot en eten verwarmen in de magnetron. Ook is het verstandig om veel vitamine c te eten en zink. en voor de rest : voldoende slapen, niet te strakke ondergoed, niet roken/drinken en geen drugs. Er zijn trouwens speciale vitaminene te koop om de vruchtbaarheid van de man te verhogen Voor zwangere vrouwen is gsm straling ook erg slecht voor het ongeboren kind. en E621 is heel erg slecht voor het ongeboren kind. dit zorgt ervoor dat de bloedbarierre in de hersenen blijft open staan waardoor schadelijke stoffen bij de hersenen kunnen komen van het ongeboren kind en hierdoor schade kunnen aanrichten. dit zorgt er bijv. voor dat het kindje later meer kans heeft op overgewicht, leerachterstanden enz.. Ook voor alle andere mensen is deze stof slecht alleen wordt het in de doofpot gestopt omdat er anders veel geld misgelopen wordt door grote fabrikanten. Deze smaakversterker> E621 oftewel mononatruimglutamaat MSG vind je in veel kant en klare sauzen, chips, worsten, kant en klaar eten, kruidenmix, kroepoek, salades, vlees enz.. Ik zelf let hier heel erg op en ik zou het iedereen aanraden, zeker als je zwanger bent ! Op google kan je nog veel meer info vinden over deze schadelijke smaakversterker > E621. Hier : ik heb net een ovulatietest gedaan en die was negatief dus ik neem aan dat mn eitje al gesprongen is.. Zaterdag was hij mooi gegroeid en stond hij op het punt om te springen.. dus dat zal nu dan wel gebeurd zijn.. spannend.. nu maar duimen dat het gelukt is
@ mariahh ja ik wist het met 18 weken al doordat we een 3d pretecho hadden. oh echt dat is ook toevallig hihi wonen we dus dicht bij elkaar.. moeten we eens gaan meeten ze zijn leuk he daar.. heb het daar echt heel fijn gevonden. stuk voor stuk leuke dames echt super Heb toevallig afgelopen zaterdag een meeting gehad, wij hadden hier op zp een topic maart mamas en dat waren allemaal meiden die in maart waren uitgerekend. Wij kletsten al vanaf het begin af aan dus tijdens de zwangerschap hadden we een meeting gepland en nu afgelopen zaterdag weer een met alle babys er bij was echt super leuk. @ nance oh balen zeg . Maar gelukkig zijn er meer mogelijkheden net als ivf..succes he meis @ babywens.. ohh wat spannend.. wel fijn dat het aanslaat hoor wete je in ieder geval waar je aan toe bent en nu maar duimen ja
@ babywens, ik snap wel dat je er alles aan doet wat betreft zwanger worden etc. maar persoonlijk vind ik dat van E621 etc wel erg ver gaan. dit zou betekenen dat je helemaal niets meer mag tijdens je zwangerschap zolang je je houd aan geen alcohol, rood vlees rauwe melk en ei producten niet roken etc dan is dat echt al goed genoeg. (en foliumzuur slikken: erg belangrijk!) vind het knap als je dat kan volhouden hoor, maar ik heb dara ook niet opgelet in mijn zwangerschap ook nog nooit over gehoord trouwens en ferre is ook helemaal gezond. zelf zijn we toch ook gezond en ik weet zeker dat onze ouders daar ook niet op hebben gelet... tuurlijk kun je er wel op letten en je moet vooral doen waar je je zelf goed bij voelt hoor meis maar ik zou het ook wat meer loslaten want je bent er wel heel erg intensief mee bezig. (het moet ook leuk blijven) ps: dit is trouwens geen aanval of iets dergelijks hoor, vind het echt knap dat je dit kan maar je moet ook kunnen genieten van elkaar en niet alleen maar op alles letten want voor je het weet beheerst het je hele prive leven en dat is ook niet goed voor een eventuele zwangerschap