Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    nod lijstje
    21-03: Sjapaz
    23-03: twinny2002
    25-03: Mariahh (als ik uit ga van een cyclus van 28/29 dagen)
    27-03: Kell1988
    28-03: Jipje
    02-04: Linda88 (Ga ik uit van mijn laatste cyclus 30dgn)

Al nega testjes..?? of nog BETER posii testjess??? Of zijn de duivels gekomen?? :(

Hier nog steeds niks.. ben de laatste paar dagen wel erg moe.. af en toe misselijk( niet echt misselijk maar zoon gevoel met duizeligheid erbij..) kan het gevoel niet echt omschrijven maar een benauwd raar gevoel..

ach we zien het wel.. vanavond wat testjes besteld... maar probeer zo lang mogelijk te wachten met testen..
    Heb toch nog steeds het gevoel dat de ongi eraan komt.. aangezien ik elke avond weer aan het snoepen ben..!!

2. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    heey mariah hier ook egt heel moe al een paar dagen hoor.. heel licht misselijk en geen trek morgen ga ik een testje wagen (als ik vanavond of vanacht niet ongi word) dus we zullen het zien he?
    volgens mij was sjapaz rood mr weet het niet cker zie zoveel namen voorbij komen
    s6 met wachten en testen dames!

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @Twinny: ik duim voor je meis.. ja vervelend he die kwaaltjes.. begin nu toch wel een beetje last te krijgen morgen weer een lange werkdag.. dus denk dat ik pas savonds kan kijken.. Spannend hihi!! ik heb vanavond wat testjes besteld.. dus hoop dat ik me kan inhouden morgen of overmorgen om nog te wachten..

4. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hallo!

Ik zit in hetzelfde schuitje :) Ben net 23 geworden en ook net gestopt met de pil! Mijn vriend is 28 en we wonen al een tijdje samen in ons heerlijke huis! We zijn er dus allebei helemaal klaar voor.

Mijn omgeving weet dat ik vroeg moeder wil worden en mijn zussen en mijn moeder weten dat ik rond deze tijd wil stoppen met de pil. Ik ga alleen bewust tegen niemand zeggen dat ik gestopt ben met de pil omdat ik bang ben dat ze dan continu gaan vragen of het al gelukt is etc..! Verder vinden mijn familie en vrienden/vriendinnen het leuk dat wij graag vroeg een kindje willen :)

Ik zie er zelf ook best wel jong uit dus ben heel benieuwd hoe de reacties zijn als ik straks zwanger wordt (en hoop natuurlijk dat dat gaat lukken!). Morgen hebben we een afspraak bij de verloskundige, een kinderwensspreekuur. Heeft iemand van jullie daar toevallig ervaring mee??

Leuk om jullie verhalen te lezen en dat er dus wel degelijk meiden zijn die ook vroeg mama willen worden!

Groetjes Inge

5. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    vandaag getest mr negatief.. ook nog geen ongi.. hoop dat het snel komt kan ik naar de volgende ronde:p

6. Kell1988

Kell1988 Actief lid

10 dec 2010
    113
    0
    0
    Pedagogisch medewerker op een kinderdagverblijf
    Ik ben zo zenuwachtig!!
    Ik voel van alles, steken in mijn buik, misselijk (af en toe), koud, minder trek (ook in lekkere dingen), ga zo maar door..
    Dit had ik de eerste ronde ook een klein beetje, daarna 2 rondes het gevoel van het is niet raak. Maar deze ronde.. poeh ik weet het niet meer. Heb opzich wel het gevoel dat het raak is.. maar ik weet het niet zeker..
    Wil graag testen, maar is nog te vroeg.

Mijn man is volgende week jarig, is misschien ook wel leuk om dan te testen als ik nog niet ongi ben. Maar misschien ook leuk om eerder te testen en dan op zijn verjaardag de test met een kadootje te geven.. Ik zit in twijfel. Ben blij dat ik morgen weer moet werken.. even wat afleiding want het houd me nu wel heel erg bezig.

Ohja Alle meiden die zwanger zijn gefeliciteerd. en die ongi zijn.. succes met de volgende ronde. En de rest.. succes met wachten..

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @Inge88: spannend! ben je al gestopt of moet je nog stoppen met de pil? kinderwensspreekuur heb ik geen ervaringen mee.. ( wist niet eens dat dat bestond!) lijkt me wel fijn.. zo kan je al je vragen gewoon stellen etc.. :D
    iig welkom hier..

@Twinny: he bah balen meid!!! maar je cyclus is wel erg kort (21 dagen) misschien heb je nu ''opeens'' een langere cyclus ik zou van het weekend.. als je dan nog niet ongi bent nog een xtje testen.. je weet maar nooit.. het is altijd weer een verassing ;) en anders hoop ik ook voor je dat de ongi snel komt zodat jullie weer door kunnen gaan !

@Kel1988: ik heb ook geen trek.. en dan opeens zoon snoep aanval ( dit komt meestal savonds..) om smorgens weer heerlijk een gevoel te hebben van misselijkheid/opgeblazen/duizelig/ligt gevoel.. gewoon een mixje ervan.. echt zoon bleehh feeling..
    vandaag met mn winterjas aan nog koud! terwijl iedereen met zn zomerjasje op het terras zat.. dus hebben aardig dezelfde klachten!
    ''klussen'' is opeens ook niet zo fijn.. het is al gauw te hard en pijnlijk(steken) plas meer als normaal.. en als ik het ophou omdat ik ''net'' geweest ben of niet kan omdat ik op de fiets zit krijg ik ook gelijk steekjes..
    Borsten aardig rustig.. opeens een aaval van wat steekjes.. en daarna weer niks.. niet echt hinderlijk dus.. ( tepelhof lijkt alleen iets grooter en hebwat bultjes..)
    ik mag over 3 daagjes testen ( als ik dat volhou..)

Spannend he? haha
    &wat zou dat mooi zijn.. een knal posi test op zijn verjaardag!! ik duim voor je!

Liefs Mariahh

8. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    @ mariah: nou ben nu toch echt ongi geworden dus ik ga nu voor de volgende nod dat zal dan 13 april zijn geloof ik zet mezelf weer onder aan het lijstje en ga vol goede moed aan de 2e ronde beginnen:)
    nod lijstje
    21-03: Sjapaz
    23-03: twinny2002
    25-03: Mariahh (als ik uit ga van een cyclus van 28/29 dagen)
    27-03: Kell1988
    28-03: Jipje
    02-04: Linda88 (Ga ik uit van mijn laatste cyclus 30dgn)
    13-04: twinny2002

heel spannend dat je binnekort kan testen hoor, hou dit topic in de gaten! in ieder geval succes met testen!

9. Kell1988

Kell1988 Actief lid

10 dec 2010
    113
    0
    0
    Pedagogisch medewerker op een kinderdagverblijf
    @ mariahh

Ik heb eind van de middag een testje gedaan, veel te vroeg natuurlijk. ik heb hem weggegooid(binnen een paar min), zag toch niks.. Ben daarna teleurgesteld met de hond gaan wandelen. Toen ik terug kwam een uur later ben ik naar boven gelopen en heb de test uit de prullenbak gevist. Tot mijn verbazing kon ik een vaag streepje ontdekken. had hem al uit de casette gehaald dus kan niet zo goed plaatsen op het streepje (als je het zo kan noemen) op de goede plek staat. Ga morgen misschien in mijn pauze even naar de kruidvat, nieuwe testjes halen.. en dan misschien van de week nog een keer testen. Maar eigenlijk durf ik niet meer.. hahahaha

10. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    spannend kell1988 klinkt wel goed dat streepje hopen dat het inderdaad op de juiste plek zat en je morgen een goede posi test heb:)

11. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hai allemaal!

Ik sluit me graag aan bij jullie gezellige geklets.. In Juni word ik 25 maar heb al sinds mijn 20e een kinderwens. Nu zijn we in ronde 6 voor ons eerste kindje en ik vind het heerlijk om jullie verhalen te lezen omdat ze zo herkenbaar zijn. Vandaag mijn NOD.. Spannend vanaf nu dus :p
    Ben mezelf ook weer helemaal gek aan het maken hi hi

Groetjes

12. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    heey lizzy gezellig dat je meekletst spannend zeg vandaag nod.. weet je al wanneer je gaat testen?? succes ermee!

13. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @Kell 88: spannend meid!! de meeste dames zeggen hier.. je moet het binnen de tijd aflezen anders is hij ongeldig.. dat kan best.. maar bij mij bleven ze altijd omo wit.. na 2/3 dagen nog.. dus dan denk ik waar komt bij jou dat streepje dan vandaan??

Mijn testen zijn vanmiddag binnen gekomen.. heb een heel vooraadje haaha .. mn handen jeuken om ze te pakken.. die testen roepen me gewoon.. maar toch durf ik niet te testen.. werd vanacht wakker van hevige steken/krampen.. ik dacht echt ohh ik ben ongi.. nou nog steeds niks te bekennen..

@Twinny.. ohh okii nja.. jij hoeft iig niet zo lang te wachten (A) duim voor je hoor meis!

14. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    @ mariah: het lijkt wel lang hoor,, maar indd ben wel blij dat mijn cyclus 21 dagen is en niet 46 ofzo

ga je morgen testen?? ben egt benieuwd!

15. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ik ben 21, vriendlief 24, en zijn ook bewust bezig voor een kindje :D
    Helaas nog niet gelukt, dus we gaan de MMM in.

16. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    hoi selena gezellig dat je erbij komt en veel s6 in de mmm

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoi Selena welkom hier!!..

Aan je onderschrift te lezen al een tijdje bezig .. Wat ververelend dat het nog niet is gelukt.. hopelijk bied de MMM een hele mooie posi test binnekort voor jullie!!
    Ik ben zelf ook 20.. maar maak me nu al druk.. wat als het binnen een jaar niet lukt.. sturen ze je dan wel door voor verder onderzoek(omdat we nog jong zijn) maar bij jou wel dus..

@ Twinny.. ik denk het wel.. verschilt een test veel met ochtend urine? zeg maar kan je licht posi sochtends testen en nega smiddags ofzo? of maakt t allemaal niet zoveel uit??

@Alle nieuwe dames: jullie kunnen jezelf ook bij het NOD lijstje toevoegen.. is wel zo leuk :D

Liefs Mariahh

18. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    @ mariah: hangt er vanaf hoeveel hcg er in je urine aanwezig is en dan is smorgens wel meer maar als je al genoeg hebt test je smiddags ook positief... in de gebruiksaanwijzing bij mij stond wel wat je het best met ochtend urine kan testen

19. Selena149

Tja, het heeft wel even geduurd hoor, wat betreft de MMM.
    We merken wel dat ze er minder haast bij hebben om je te helpen, dan wanneer je al 37 bent bijv. (hebben ze ook toegegeven). Hoe vaak we niet van allerlei artsen de opmerking hebben gekregen 'en je bent nog hartstikke jong' ;) Heeft ons ook een hoop frustratie opgeleverd want we zitten daar omdat we NU toch een kinderwens hebben, en niet over 5 jaar pas, dat we jong zijn weten we ook wel, maar doet niets af aan onze kinderwens. Maar goed, ze zetten er met deze leeftijd in ieder geval geen haast achter. Zo lopen we al 12 maanden bij het ziekenhuis en is er 1 week terug pas gezegd dat we groen licht voor Clomid krijgen nu (speelden nog wel meer dingen bij mee, maar ook onze leeftijd --> geen haast die ze er achter zetten, wat ze ook eerlijk toegeven).

In Juni krijg ik de uitslag of ik geslaagd ben, dan heb ik eind juni tel. afspraak met het ZH, en bij goed nieuws (waar ik wel vanuit ga, sta er goed voor) gaan ze de behandelingen redelijk snel starten. :)

20. Selena149

O ja, mijn Nod is erg onvoorspelbaar zoals te zien aan mijn onderschrift. :D Zit nu op CD 18, had vorige cyclus een ei op dag 24, maar aangezien er geen pijl op te trekken valt, weet ik nu geen exacte datum. Zal vast wel ergens in juni zijn :D

Deel Deze Pagina