Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Mmhhh... veel op internet lezen is niet goed voor mij denk haha! Gisteren had ik mijn nod en normaal (toen ik de pil nog slikte) begon ik vanaf 1 a 2 dagen van te voren al bruin bloed te verliezen. Nu pas 1 dag van te voren en echt minimaal. Gister ietsje meer maar niet echt nodig om iets ervoor te gebruiken zeg maar. Vanmorgen wakker geworden en gewoon weer bijna niks. Ben benieuwd hoe het deze dag zal zijn. Helderrood mag nu wel komen want dan weet ik hoe mijn cyclus is. Op internet staan allerlei verhalen van vrouwen die ook bruinverlies hadden rond de nod maar toch zwanger waren... pff wat is ons lichaam toch onduidelijk.
    Voor alsnog houd ik het erop dat mijn nod op 22-4 zal zijn. Mocht er iets veranderen laat ik het wel even weten.

Liefs

2. Kell1988

Kell1988 Actief lid

10 dec 2010
    113
    0
    0
    Pedagogisch medewerker op een kinderdagverblijf
    Hallo alle nieuwe dames: WELKOM!!

Hier gisteren in de ochtend een omo witte test.
    Gisteren in de ochtend wat bruin verlies, verder niks.
    Zal morgen of vandaag wel ongi worden. Helaas!

Voelde me vanaf mijn ei tot aan eergisteren echt Zwanger... wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he..

Dubbel pech want wij gaan maandag een "weekendje" naar de sauna ivm man zijn verjaardag. Had me er al op voorbereid en speciale tampons gekocht.

Mariahh kan me voorstellen dat je als je ongi word het nu wilt worden.. dan kan je tenminste verder..

3. Kell1988

Kell1988 Actief lid

10 dec 2010
    113
    0
    0
    Je nieuwe cyclus gaat ook pas in bij helderrood verlies.. dus kan best dat je Nod dan wat later word ipv 22-04.

Ik lees ook veel te veel op internet... tot ergenis van mijn man haha

4. Kell1988

Kell1988 Actief lid

10 dec 2010
    113
    0
    0
    Mijn man heeft zoiets van het komt wanneer het komt.. Maak je niet zo druk. En waarom moet het zo snel.. blablabla hahaha die snapt niet zo goed dat vrouwen sterke gevoelens hebben. Verder is hij wel heel lief, vraagt hij heb je al getest.. ik zo nee.. durf niet.. zegt hij doe nou maar.. is test negetief zegt hij ok dan gaan we gewoon gezellig verder..

5. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Dus dat betekend dat ik eigenlijk overtijd ben dan? Denk dat het wel gaat doorzetten hoor maar mijn cyclus is dus 29 dagen (als ik vandaag helderrood bloedverlies heb)... ik snap er niks van hoor haha hellupppp

6. Kell1988

Kell1988 Actief lid

10 dec 2010
    113
    0
    0
    Ja zo is het mij hier verteld.
    Pas bij helderrood bloedverlies gaat je nieuwe cyclus in.. en is dat na 18.00 moet je pas de volgende dag als dag 1 tellen.. (dit is ook maar zoals ik hier gelezen heb he.. )

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey dames.. vandaag wat bloedverlies.. Dikke pech dus weer bah :p Mn NOD zal dan op 27-04 zijn...

Hoe is het bij jullie??

Nieuwe ronde nieuwe kansen!

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    He, wat kl*te!:(

Hmm mijn ei is in aantocht!:D
    Mn tepels gaan weer behoorlijk pijn doen!:)

Dus afwachten maar :p

Xx

9. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    nog paar daagjes en dan weer klussen:D hopen dat het raak mag zijn dan! en voor alle dames hier natuurlijk ook raak

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Spannend he!:D

Hoop voor je dat jullie raak schieten!:D

Gebruikt 1 van jullie trouwens misschien sensitest ovutesten??

xx

11. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    484
    28
    28
    Als je er met elkaar over kan praten dan is het ook goed toch. Ben je al ongi?

12. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    484
    28
    28
    Nee sorry, gebruik nog geen ovutesten. Ben wel benieuwd naar de reacties, zit er ook aan te denken als het deze ronde niet raak is! ;)

13. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    484
    28
    28
    Dankje wel.
    Hoe is het nu met je? Ben je al ongi?

21-03: Sjapaz
    23-03: twinny2002 (Negatief getest)
    25-03: Mariahh ( 2 dagen overtijd..24-03 negatief getest)
    27-03: Kell1988
    28-03: Jipje
    02-04: Linda88 (Ga ik uit van mijn laatste cyclus 30dgn)
    10-04: Blond88
    13-04: twinny2002

Fijn weekend allemaal!

14. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Hahah okee ik had vandaag een test waarvan k niet heeel zeker wist of ie positief was:p dus dacht als 1 van jullie ook wel es die van sensitest heeft gedaan kunnen jullie ff mee koekeloeren:p
    Maar... hij is positief!:) weet ook zeker dt mn ei eraan komt aangezien mn tepels ook pijn doen..;)

Ik vind het echt wel heel handig... ook omdat ik dan zekerder weet wanneer mn ongi komt:)

15. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoi dames!!

Ja ovu testjes lijken mij nu ook wel erg handig! hihi wil er ook aan gaan beginnen hoor!!

&Twinny .. go go go met dat klussen hihi wat een heerlijke cyclus heb jij! en nu nog snel raak natuurlijk :D

&Blond.. nope nog geen ongi/tekenen van ongi te bekennen .. vandaag de hele dag op bed gelegen ivm. zware hoofdpijn.. zat vanmiddag even op t forum.. ik zag ze allemaal vliegen die lettertjes dus ben weer gauw terug mn bed in gegaan..

Dames.. als ik maandag nog niet posi test.. dan is de kans toch niet zo groot meer dat is alsnog zwanger kan zijn?
    Ik heb namelijk dinsdag een MRI scan van mijn knie ( buik komt er niet in maar toch..) ik weet dat je een zwangerschap moet aangeven.. maar aangezien mijn moeder vaak meegaat naar het ziekenhuis ( en zij nog lekker niks weet van onze plannen) zit ik er niet op de wachten dat het in mn dossier o.i.d. komt.. zou lullig zijn als ze er op die manier achter komt..

@sam20: wil je die foto erop zetten?? vind het altijd leuk om te kijken! en posi wat mooi lekker klussen vandaag dus!!

Liefs Mariahh

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou geen bloed is altijd goed teken toch:p
    Misschien dt je laat hcg aanmaakt ofzo?

Misschien dat je anders kans ziet om t snel te zeggen in t ziekenhuis zonder dt je moeder t in de gaten heeft?

Nou vandaag ff niet meer klussen.. gister al 2x gedaan en vanmorgen:$
    Dus hij mag zn zwemmertjes nog ff bewaren tot morgenavond ofzo:D

Hier is mn test!

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    jaa die is heel duidelijk zeg sam!! heb namelijk vaak gelezen dat sensitest zo licht blijft.. hihi ach je zit er iig niet naast.. hopen op een mooi resultaat!

Ja idd.. anders zeg ik het maar tussen neus en lippen door.. desnoods pas in die behandelkamer.. en idd geeft t wel moed.. maar ook een hoop onzekerheid!

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahah jaa twijfelde eerst alleen even omdat ik wel es had gehoord dt die strepen even breed moesten zijn wat dus niet t geval is...
    Maarja ik zie m gewoon als positief en incl. met mn pijn in me tepels weet ik t wel eigl 100% zeker dt ie positief is:)

Jaa idd gewoon ff snel zeggen;)

Hmm jaa kan me voorstellen die onzekerheid! en de tijd gaat dan ook zoooooo langzaam!:(

Pff ik mag dalijk weer mn 2 weken in naar NOD duurt ook zooo verschriikkelijk lang!:$
    En ineens merk je allemaal dingen op.. die helemaal niks te betekenen hebben achteraf enzo haha.
    Ik vind het verschrikkelijk:p

19. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    hihi jaa die 2 weken duren ong een maand of zelfs langer voor je gevoel.. ik heb nu hevige buikkrampen/steken.. voelt toch als ongi.. dus hoop een klein beetje dat t komt.. maar baal wel.. want als morgen mn ongi er is ben ik 10/11/12 april vruchtbaar eisprong ergens die dagen.. ik ga 09 april voor 5 dagen naar Belgie voor mijn werk.. :'(

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha jaa de tijd kruipt dan echt voorbij:$
    Ooww dat is wel balen maarja dan kan je wel weer naar de volgende ronde

Aaaii dat is wel heeeeeeeel vervelend!
    Haha doe t in een potje en insemineer jezelf haha nee hoor grapje:p wanneer ben je weer terug dan?!

Xx

Deel Deze Pagina