Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nnika

Nnika Niet meer actief

Ik las het trouwens ook van dat 12-jarige meisje. Echt sneu voor haar!! En voor haar familie trouwens ook.

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahaha jaa erg hee:p
    af en toe moet ik ook even nadenken hoor hoe het nou allemaal ook al weer zit.. haha ff stukje terug lezen en dan gaat t wel weer:p

Pff vervelend is dat he... ik heb altijd na mn ei helemaal goede hoop dn denk k jaa goed geklust tis vast gelukt!:D en hoe dichter ik bij mn NOD in de buurt kom gaat mn vertrouwen erin steeds minder worden:p

Haha jaa ik heb zoon thermometer die t laatste getemperatuurde ding onthoud:D anders zou t mij ook niet lukken dan hoor:p

Ooow ik heb anderhelave week geleden gedroomd over positieve testen.....een teken of???;)

Hahaha nee hoor ben niet zo bijgelovig..;)

Pff nog 'maar' 12 dagen:)

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hihi erg hè ik heb ook echt m'n eisprong en nod in m'n agenda staan.. Hoezo zijn we er erg mee bezig :p

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Hahaha nou hier nog 1;)

Had zelfs vorige maand dingen opgeschreven die ik voelde om te vergelijken:p
    Maar ik ben zoon leeghoofd ben t alweer helemaal vergeten.. maakt ook niet uit.. is een stuk rustiger in mn hoofd zo:)
    en weet nu soieso dat ik deze eerste week niks hoef te verwachten van 'kwaaltjes' of dingen die ik voel.. aangezien met de tijd van t innestelen:)

Ik hou wel alles een beetje bij op mn ipod mn temp, de ovulatie, en bijv, de pijn in mn tepels...
    Aangezien vorige maand doordrong dt ik dt kreeg als k mn eisprong kreeg.. maar wist niet of t dus voor of na mn eisprong kwam.. en weet nu dus dat het anderhalve dag daarvoor al begint.. heeeel vervelend en pijnlijk! maar ook heeel handig want dan weet ik al wanneer ie komt:)

Moet zeggen.. t lukt elke maand wel een klein klein beetje om er iets minder mee bezig te zijn en bij niet elk dingetje die ik voel te denken.. ben ik misschien zwanger?!:):p

5. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    soooo jullie hebben wel veel geschreven vandaag... heb flink wat terug moeten lezen. Ben gewoon heel de dag aan het werken geweest:( Ben ook pedagogisch medewerkster en werk gewoon lekker 36 uur per week met allemaal kleintjes van 0-4! Heerlijk vind ik dat... nu tijd voor een kleintje thuis he hihi

LIefs

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha jaa sorry gaat af en toe beetje snel he:p

Ooow lekker is dat heel de dag die kleintjes om je heen!:D
    Lijkt me alleen soms wel een beetje lastig.. aangezien je zelf ook zoooo graag wil;)

7. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    mjha ben een paar daagjes vrij hier dus heb nu wel tijd om te kletsen maar morgen school en savonds weg dus heb ik ook niet veel tijd om te kletsen

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Bleggh morgen ook weer werken....:(
    Gelukkig maar wel tot half 2 ofzo!!:D

9. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    jha ik werk ook meestal tot 12 uur of tot 2 uur maar ik ga 1 dag in de week naar school en das een hele dag dus die valt altijd even tegen:p

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Haha jaa kan ik me iets bij voorstellen dat dat even tegenvalt:p
    Maaaar gelukkig is t maar 1 dag dat scheelt:D

Heb alleen zoooon hekel aan om zooo vroeg mn bedje uit te komen...:)

11. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Zo dan.. om precies te zijn 5 hele pagina's bijgelezen en heel veel verhalen wijzer geworden.. ben jaloers op jullie!! hier eerst naar het ziekenhuis geweest vanochtend en daarna gelijk door naar mijn werk.. nu pas tijd voor mezelf.. @Sam.. ik vond het een opluchting maar ook moeilijk om je verhaal te lezen.. bij ons is het precies het zelfde.. voor ons gepland voor de buitenwereld niet..ik vooral ook nog eens in angst omdat ik een voorgevoel heb dat zoiezo mijn vader en broers het nooit zullen accepteren.. mijn ouders en broers accepteren mijn hele relatie niet namelijk.. heb het heel moeilijk gehad hiermee.. en durfde nooit te zeggen tegen mijn moeder dat ik samen wou wonen ( laat staan zwanger worden) omdat ik dan ergens bang was dat ik haar teleurstelde of pijn deed.. van deze gevoelens ben ik afgestapt en voel me een stuk beter.. ik doe gewoon wat ik wil en denk dat goed is.. ze kunnen het accepteren of niet.. Hier nog steeds ongi.. hoop dat het ook niet te lang duurt want het kriebelt alweer om lekker aan de slag te gaan! haha.. heb gister op sensitest een pakketje besteld met die luxe ovu testjes, zwangerschapstestjes, thermometer en ovu schijf.. hoop dat mn eitje iets eerder komt deze maand.. aangezien ik net op mn vruchtbaarste dag voor mn werk wegga 5 dagen!! ( ei zal ong rond 10 april zijn..) ga 9 april savonds weg.. dus hoop t zo!!

@Nninka: ik wil er ook niet te veel mee bezig zijn hoor maar merk wel dat het fijn is als ik na een lange werkdag ( dan denk ik er vrijwel niet of weinig aan) savonds even een half uurtje zoiets lekker van me af kan schrijven en herkenning bij andere meiden kan zoeken.. merk dat ik juist hierdoor er beter mee om leer gaan..

Liefs Mariahh

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hoe of wat wanneer wil jij t gaan vertellen dan?
    En je ouders/broers zullen toch niet zeggen dat ze niks meer met je te maken willen hebben ofzo he?
    Zo erg is t toch nog niet of wel?(sorry voor deze ietwat directe vraag)

Ik heb ook 2 keer in zoon zelfde situatie gezeten van een niet geaccepteerde relatie.. heeeeeeel klote!!:$

Owjaa je heb de hele handel ingeslagen zie ik hahaha:p
    Maarre dan nog wel even 9 april paar uurtjes voordat je weggaat klussen hoor! zou ik zeker doen! al zou ik m vast moeten binden;) haha

Heerlijk he werk enzo als afleiding....:)
    Ik ben nooit later dan half 3 thuis dus ik heb eigenlijk veeeel te veeeel tijd om er over na te denken:$
    Maar ook ik merk dat ik er wel iets rustiger van word.. en het wat meer los kan laten als ik hier lekker op t forum zit...
    Beetje verhaaltjes lezen, en alvast tips die worden gegeven aan mensen goed in je opslaan haha:p

xx

13. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Zoooo net een late dienst gehad en heb aardig wat bij mogen lezen hier...
    Blijf het vrouwen lichaam raar vinden. Dat zoveel vrouwen steeds symptomen van een zwangerschap voelen voornamelijk waarschijnlijk ook omdat we er zoveel mee bezig zijn maar helaas ook vaak genoeg weer een teleurstelling ontstaat.... Menselijk lichaam zit toch raar in elkaar...

Wij praten ook met niemand over onze wens van kinderen dat we hier nu mee bezig zijmaar als je in zo schuitje zit dat je het niet durft te vertellen omdat je ouders je vriend niet accepteren is wel heel erg vervelend. Als jij gelukkig bent is het goed toch? Lijkt me heel moeilijk voor je! (ben even je naam vergeten oeps hihi)

Ik werk overigens als verpleegkundige in het ziekenhuis...

14. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ mariahh
    Vervelend om te horen dat je er Zo mee zit, kan het me ook helemaal voorstellen.. Jij wil het zo graag en natuurlijk wil je dan dat de mensen die je dierbaar Zijn achter je keuze staan.. Hopelijk accepteren ze het maar wie kan zon klein hummeltje nou weerstaan ;)

@ Sam
    We hebben goed ons best gedaan hier vandaag.. Ondertussen nog steeds niet gestofzuigd haha *schaam* :p

@Essie
    Je lijf kan je idd erg voor de gek houden en die teleurstelling iedere maand is ook echt killing.. Ik hoor meiden zeggen dat het per maand wel minder word maar ik heb dat niet, iedere maand lijkt de teleurstelling groter en ben ik bang dat het niet gaat lukken :( maar die onzekerheid voelt iedereen denk ik wel eens

Ik zal m'n bedje eens gaan. Opzoeken.
    Tot snel!
    X

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Wooow dames, ik heb even jullie hulp nodig!

Ik voelde vanmorgen iets lopen dus ik ging naar de wc.
    Zit ik daar zie ik een grote sliert slijm hangen dus veeg het af en was een beetje roze.....

Maaarr nu.... Wat is dit??? :p
    Iemand hier wel eens ervaring mee gehad?

Een innestelings iets kan niet toch? Daar is t nog veeel te vroeg voor?

Xx

16. LdJ

LdJ Niet meer actief

Ben zelf ook 20, en zijn ook al aan het "klussen". word bijna 21.. en ik kies er ook bewust voor om jong mamma te worden. Dus je bent niet de enige hoor!;)

17. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Volgens mij kan dit gebeuren tussen dag 4 en 10 DPO... Dus t zou heeeel misschien een vroegE innestelingsbloeding kunnen zijn?

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hee dankjee voor je antwoord :)

Gaat zoon innestelingsbloeding eigenlijk wel gepaard met slijm? Bedenk ik me net :p of zou het dan alleen 'bloed' moeten zijn.....?

Pff ook nog ff klagen hoor haha mn tepels doen nog steeds zoon pijn!!! Normaal maar 4 dagen... En ditt is al dag nr 6:$
    Grrrr heeel vervelend :p

19. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    @Sam, ik heb helaas nog nooit een innestelingsbloeding gehad dus dat weet ik niet. Wel heb ik hier en daar gelezen dat het met bloedverlies kan gaan, of op een menstruatie kan lijken...
    Hopen op roze dan maar hè :D

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hmm helaas :p

Het lijkt iig zeker niet op een menstruatie :p en hoop/denk ook niet dat een een voorbode ervan is aangezien dt bij mij altijd bruin is en pas 1 dag van te voor komt, mocht het wel zo zijn dn ga ik gillen aangezien ik pas op op 3 DPO zit :)

Heeft niemand van jullie dames dit ooit gehad wat geen innestelings gedoe was? :p
    Want zit meezelf nu alweer helemaal hoop te geven, terwijl dat eigl nergens op slaat ;)

Deel Deze Pagina