Hoi dames, kom me ook maar weer eens melden!! Ik heb nu gewoon 5 dagen vrij! 5! en het wordt heerlijk weer!! jumjumjum. Essieee: Als verpleegkundige, leuk! Ik ook. Op welke afdeling werk je, of werk je buiten het ziekenhuis? Hier komt komend weekend mijn eisprong... ik heb mijzelf vorige maand helemaal gek gemaakt en ben daar helemaal klaar mee, dus ik weiger dat deze maand weer te doen! Ik moet zeggen dat dat tot nu toe goed lukt, kan het aardig los laten! Ik weet natuurlijk niet hoe het lukt na de eisprong, maar ik start volgende week op een andere afdeling dus zal in elk geval veel afleiding hebben! Bij ons weten een aantal mensen wel dat we bezig zijn, en die vinden het allemaal leuk... er zullen wel wat mensen zijn die denken pff wat vroeg, waaronder mijn schoonouders, maar ik kan me daar niet echt druk om maken! Nu maar eens lekker een beetje opruimen en straks in de tuin werken, even naar de stad, terrasje pakken.... En vanmiddag met mijn paardje het bos in!
Een terrasje pakken?! Damn!! Ben jaloers! Haha Hier is nergens 1 zonnestraaltje te bekennen, en is de weervoorspelling regen in de middag! :x
@sjapaz. Leuk beroep hebben wij toch weer gekozen hè ik werk op interne geneeskunde in het ziekenhuis ja... En jij?
@Sam: Hier ook geen idee wat het kan zijn.. Innestelingsbloeding lijkt me een beetje vroeg, maar je weet maar nooit..? Hoop zo voor je dat het iets betekend meid! Maar probeer je idd niet gek te maken (en ja ik weet hoe moeilijk dat is ) Hier trouwens ook nog steeds last van m'n tepels Pff ik ben een weekje vrij om mijn stageverslag te schrijven.. maar het schiet maar niet op Gister tot 4 uur 's nachts bezig geweest omdat ik niet kon slapen (met het stageverslag dan he, niet met andere dingen)
@ Mariahh: Pff.. Echt niet leuk dat belangrijke mensen je relatie niet accepteren.. Ik zou denken, als jij maar gelukkig bent, toch? Jammer dat anderen dat niet zo kunnen zien.. Veel sterkte ermee in ieder geval! En gewoon lekker doen wat jij wilt! Khoop voor je dat je eitje wat eerder komt! En idd, flink klussen vlak voor je weggaat @Sam20: Ik heb ook geen idee wat het zou kunnen zijn.. Hoop voor je dat het innestelingsbloeding is dan! @Sjapaz: Nou ik ben ook jaloers! Hier ook geen zonnestraal te zien en geeft regen op vanmiddag! Maar geniet er van zou ik zeggen! @nnika: Wwooww tot 4uur! Heb je het nu af??
Hmm jaa ik probeer er ook niet teveel aan te denken...... Ik denk er natuurlijk wel aan van wat t geweest zou kunnen zijn , maar leg niet gelijk soort van de link meer met innesteling dus k ga de goeie kant op haha Alleen dan krijg ik een soort van even een ongi gevoel en ga ik toch weer beetje twijfelen Al weet ik wel bijna zeker dt k niet ongi word hoor (njaa ga ik vanuit je weet nooit natuurlijk) En constant t gevoel alsof ik vochtig ben van onder... Heeeel vervelend maar goed Hoelang heb je al last van je tepels dan? en kwam toch door je ei? Als ik t goed onthouden heb haha Zoooo heeeerlijk haha tot 4 uur snachts Toen lag ik al lekker in dromenlanf!
Zo zeg wat is er veel bij gekletst! Had heel wat te lezen @Sam: Zou het niet kunnen dat je eisprong wat eerder was deze maand? Heb het zelf nog nooit gehad. Spannend! Ik heb volgens mij gisteren mijn eisprong gevoelt, weet alleen niet helemaal zeker. Wel goed ons best gedaan Ik werk ook als verpleegkundige in het ziekenhuis, met de onregelmatigheid van mezelf en vriend soms wel lastig te 'plannen'. Gelukkig kwam het deze maand wel mooi uit!
Haha jaa goed doen we dat he! Ehh nee dat is eigenlijk echt onmogelijk...ik had zondagochtend nog posi ovu test en savonds nie meer.. en heb me die zondag ook echt kl*te gevoeld.., buikpijn, rugpijn blegggg Wat leuk dat we allemaal rond dezelfde tijd onze eisprong hebben trouwens!
Jeetje wat een hoop geklets weer gezellig hoor.. ik zit op me werk! Dus nu ff op me tel kijken en bijlezen! Ik moet nog lang deze maand maar ja..
Wat grappig ja dat er meerdere meiden rond de zelfde tijd hun eisprong hebben, ben erg benieuwd of er iemand roze test deze maand Als je zondag posi test heb gehad dan is het idd beetje vreemd dat je ei eerder is geweest! Wat handig dat je dan ovu testen gebruikt.
Handig he die techniek van tegenwoordig! Internet op je mobiel enzo Hmm jaa ik zie het... ach.. de 2 weken tot de eisprong zijn meestal wel snel voorbij opzich
Haha jaa daarom kan het dus eigenlijk niet anders dn dt ie zondag is geweest Jaa ik vind het echt een uitkomst die dingen! Twijfel alleen of ik ze volgende maand nog zal gebruiken.. aangezien ik nu mn kwaaltjes weet als ie komt.... Alleen tsjaa met testen weet je t pcies.. en zonder moet je toch een beetje gokken.....dilemmaaaaaaaaa hahaha
Ik ga ze volgende ronde ook gebruiken denk ik, hoop dat het niet nodig is natuurlijk Welke ovutesten gebruik je?
Ik heb die van sensitest...(dipsticks) en gelukkig zijn ze bij mij wel gewoon donkerder... aangezien je veel verhalen hoort dat ie niet echt heel donker word maar toch positief is... maar dat zie je natuurlijk als je ze bewaard en vergelijkt Ik heb die week ook gewoon lekker beetje geklust enzo.. voor de zekerheid als ik ook zoon onduidelijk test zou krijgen... Maar gelukkig was ie heeeel positief!
A, Ik blijf stug volhouden zonder temp. En testen tot zeker 6 maanden.. maar hopelijk mag het zo zijn dat het daarvoor gelukt is
Whahha jaa nou ik ben deze cyclus aan t tempen geslagen,.. maar er klopt geen hol van hahaha zal wel omdat de tijd vaak verschilt maar goed Ik hoop ook voor je dat het eerder mag zijn!
Dat hoop ik voor ons allemaal.. heb even tijd nu alle peutertjes liggen heerlijk te slapen dus klets ik gezellig even mee.. scheelt vanavond weer in bijlezen haha
Hahaha jaa dat zal inderdaad wel veel schelen denk ik.... Ik zou trouwens te denken om ff een topicje te openen over mn gekke slijmding Is dat miss handig of denken jullie van nou... totaal nutteloos!