Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ahh je bent iig al op de goede weg als ze steeds donkerder worden :p
    Ga vanaf woensdag maar eens testen.. Komend weekend met de vrienden een weekend weg.. Wil dan eigenlijk niet lopen klooien met ovu testjes want stel dat mn vrienden het zien dan ben ik meteen betrapt :p Maar jaa wil deze maand de kans ook niet missen natuurlijk haha dilemma..
    Gewoon vanaf morgen 2 weken iedere dag aan de klus dan zitten we goed :p haha tis wat allemaal zwanger raken :p

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    spannend hoor!:D

Lekker klussen julllie en dn missen jullie je ei niet, dus kwa timing aan geen gebrek deze maand!:D:p

Pff ik moet officieel nog 6 daagjes wachten volgens de theoretische 14 dagen LF:p
    Alleen tsjaa.. hoelang is nou mn LF:)

Even afwachten maar...maar ik wil wel zaterdagochtend even een testje doen;)

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @Sam20: jaaa als je hem zaterdag ochtend er nou gelijk even opzet kan ik misschien nog mee gluuren :D ben vanaf zaterdag middag weg :(
    ik vind het ook altijd lastig.. ik denk namelijk dat deze maand weer een korte cyclus is voor mij aangezien mn eitje wel eerder komt als die 8 dagen die in mn banner staan..
    ach we zien het wel..

@Lizzy.. oehh spannend!! welke testen gebruik jij? en idd qua timing zit je dan helemaal goed :D

4. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Tsjah wie weet.. hoop het voor jou van wel! Vind het echt tof dat er zoveel jonge vrouwe zwanger willen worden!

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Haha ik wil m er best op zetten:p maar dan wel als ik denk iets te zien of als ik iets zie:p
    Als ie helmaal omo wit is is t niet zo nuttig haha:p
    Vanaf hoelaat zaterdag ben je weg? dan ga k daar even rekening mee houden:p

Hoe kort zou je cyclus ongeveer worden nu dan?

@Mek
    Had jij nog die link voor me toevallig van die site??;)

6. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Oeps... Wat was dat ook alweer? Over dat bruinverlies toch? Had ik bij het forum zwanger.. de eerste symptomen en dan bij de zoekfunctie bruin bloed maar ik zoek straks anders wel even zit nu op tel en ben ochtend vrij.. vroeg uit de veren en ff flink poetsen

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Jaa inderdaad dat was t :p
    Ow haha dankjewel! :D wat lief hihi

Blegh ik ook lekker aan de poets... Alleen dn voor mn werk :(
    Het is weer veeeeeeel te vroeg haha

Xx

8. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    @sam20 kan het niet meer vinden... heb het in ieder geval wel op het forum van deze site gelezen kweet ook niet meer waar:( sorry!!

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha nou dan heb ik pech :p
    Dankje voor het zoeken in ieder geval!:)

Ga ik vanavond maar even aan een grote zoektocht beginnen:$

10. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ mariahh jaa ze worden donkerder dus dat wordt flink klussen, bereid hem maar vast voor haha :D

maar fff wordt al weer gestressed als ik die lijntjes zie...
    ik zat ook steeds te twijfelen of hij wel of niet positief was.

ben sinds de vorige ronde overgestapt naar clear blue ov test en ik vind het geweldig je heb een rondje of een smilie je weet meteen waar je aantoe bent....

kan niet meer zonder het is mijn beste vriend geworden haha maar toch zou ik hem dumpen voor een nieuwe beste vriend namelijk de zwangerschapstest... maar ja wie niet :p

ik had donderdag een positieve ov test, wel mn ei gevoeld maar sindsdien hier niet veel veranderd nog....

wachten..wachten...wachten;)

11. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @Sheena: ja als het deze ronde niet raak is stap ik ook over op de clearblue.. wel iets duurder maar iig lekker duidlijk! bijna een week na je ei.. spannend!! ben erg benieuwd!!

Hier flink aan de klus.. ga zaterdag rond 3 uur weg.. dus sam mocht je iets spannends zien :D haha..
    nou ik denk/hoop dat ik rond vandaag ( weer een test gedaan alleen nog niet op de compu kunnen zetten ( test streep was vandaag licht maar mn controle streep ook dus ze waren wel even donker.. maar lichter zeg maar als die andere testen) mja vandaag morgen donderdag vrijdag of zaterdag zal hij echt wel komen/geweest zijn en dan nog ong 2 weekjes tot mn ongi of test :D mn banner met 30 dagen geeft aan dat ik volgende week pas mn eitje krijg.. aangezien mn testen word dit hopelijk dus een cyclus van 24/28 dagen..

spannend!!!

&Twinny hoe is het bij jou??

Liefs Mariahh

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Njaa maakt niet zoveel uit toch hoe licht/donker ze zijn.. als ze allebei maar een licht/donker zijn toch?
    Of zie ik t nu verkeerd?:)
    Okee nou dan kan ik daar even rekening mee houden haha:p

Spannend vind ik t allemaal hoor!:D
    Wel beter toch zoon normale cyclus...:D

Pff.. had vanmiddag zoiets raars....
    Liep met mams in t tuincentrum;)
    Ik liep gewoon heel rustig... begint ineens alles te draaien! niet normaal:$
    Zoon gevoel als je dronken ben en in je bed ligt... dat alles ineens gaat draaien...
    Begon beetje te zwalken en ad t gevoel dat ik ging omvallen:$
    Dus even stil staan en op adem komen:p
    Voor de rest geen last meer van gehad...:)
    Owjaa en vanmiddag na de sex had ik zomaar ineens ook beetje rozig erbij toen ik t boeltje beetje ging schoonmaken haha..

Hoop niet dat dat misschien al t begin van een naderende ongi is:(
    Pff ben echt beetje nerveus.. aangezien mn ongi vanaf morgen/overmorgen zou kunnen komen!

13. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    ben zo benieuwd hoop egt voor je dat je ei snel komt en je over 2 weken posi test:D hier niet veel bijzonders alleen vol gevoel maar dat had ik vorrige keer ook toen ik richting nod ging dus zal wel niks zijn..mjha we zullen t zien volgende week;)

14. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Ik ben 19 jaar. Inmiddels al een jaar bezig maar tot nog toe geen positieve uitslagen.
    We hopen op een voorjaarsbaby in 2012.

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    hee hee

Oww das al wel een tijdje....:(
    Ben je van plan om naar de dokter te gaan of gaan jullie nog lekker gewoon verder?:D

16. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    hoi chntl balen dat je al zo lang bezig bent.. is je cyclus regelmatig? heb je last van ontpillen gehad? nou succes met je voorjaars baby maken:p

17. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland

Dat klopt, het is inderdaad al een tijdje.
    Inmiddels heeft de huisarts ons door verwezen naar een verloskundige.
    En ik heb geen idee wat daar gaat gebeuren.
    Tot die tijd gaan we gewoon door inderdaad ;) hahaha
    Ik raak toch nog niet zwanger, denk ik :p

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Owww dan word het helemaal spannend!
    Wanneer moet je daarheen dan?

En groot gelijk hoor.. in de tussentijd lekker doorgaan je weet maar nooit;):D

19. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    tsja proberen kan geen kwaad he wie weet:p

20. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland

Ik ben dus nooit aan de pil geweest, dat is nou het probleem.
    Maar ik ben nooit iedere maand op dezelfde datum ongesteld, dus het is altijd een verrassing wanneer het mislukt is :p haha

Deel Deze Pagina