Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    oh das helemaal balen chntl dan weet je helemaal niet waar je aan toe bent.. heel veel succes bij de vk

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou dat scheelt in ieder geval al weer het ontpillen:p

Ooow lijkt me wel vervelend als je niet weet wanneer je ongesteld word!:$

Ik vind het nu al een beetje vervelend haha terwijl mn cyclus toch tot nu toe gewoon regelmatig is..
    Njaa 2 cyclussen zeggen wel niet zoveel.. wie weet verandert het nog ofzo haha maar goed gaat om t idee he..;):p

3. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    20 april moeten we daar pas heen.
    Dus ook dat duurt nog even, helaas.
    Maar ik ben heel benieuwd hoe het er daar aan toe gaat.

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Voor je het weet is het zover..
    Nog 2 weekjes;)
    Tot die tijd beetje lekker gezellig hier kletsen enzo dn kom je de dagen wel door hahaha:p

Natuuuuurlijk moet je ons wel even op de hoogte houden dan he!:D;)

5. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland

Ik zal inderdaad nooit last hebben van ontpillen, dus dat scheelt al weer een hoop, dacht ik zo.

Het gaat inderdaad om het idee :p
    Wie weet wat het idee je wel niet brengt ;)

6. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ mariahh... ik heb ze besteld via internet (clearblue ov test) scheelde veel geld.. bij de kv zijn ze 32 euro voor 7 en op internet betaal je zo'n 20 euro per 7.

ik ging op de vergelijkings site van twenga kijken daar zie je dan waar ze het goedkoopst zijn. ik had toen een aanbieding gevonden 20 testen voor 40 euro dus heb die maar meteen besteld kan ik er even tegenaan..

al wil ik dat liever niet :p

@ sam20 hoop niet dat je ong gaat worden en dat je positief test, spannend hoor en dat wachten duurt altijd zo lang...

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Zo dat was weer een hoop lezen :p

@mariahh ik gebruik nu ovu testen van predictor maar heb weer een zooitje van sensitest besteld, zullen morgen wel binnen komen zijn ze mooi op tijd :p

@ Sam tis niet te hopen dat je ongi word! Kga voor je duimen dat het niet zo is.. Stel je toch eens voor dat het deze maand raak is!

@ chntl vervelend dat het nog niet raak is.. Wel fijn dat je nu naar de verloskundige doorgestuurd bent.. Zit er iig vooruitgang in en ondertussen gewoon vrolijk door blijven klussen.. Zo erg is dat ook niet hè haha :D heb je wel een eisprong of weet je dat niet?

Vandaag met m'n beste vriendin en haar dochter naar de verloskundige geweest.. Kan ik vast een beetje spieken hoe dat in z'n werk gaat hihi :p moet wel zeggen dat het dan nog veeeeeeeel meer gaat kriebelen maar ja dat was te verwachten:)

Ik ga m'n eisprong deze maand iig niet missen daar zorgen we wel voor. Wil eigenlijk nu al gaan testen terwijl ik eigenlijk weet dat ze toch negatief gaan zijn maar heb gewoon geen geduld haha:p

8. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    geduld is een schone zaak.... maar ooooh zo moeilijk

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dankje lizzy!:D

Pff nu word het spannend, zou vanaf nu ongi kunnen worden:$

Had gisteraaf nog ff tukkie gedaan en werd daarna wakker met echt erg ongi gevoel, vanmorgen voelde het beetje vochtig maar gelukkig nog niks :)

Heb sinds half uurtje een vaag gevoel in mn buik, hoop maar dat t iets goeds betekent;)

Wanneer kan/ga je beginnen met testen lizzy?

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Pff ik denk dat ik toch echt ongesteld ga worden....
    Heb nog wel geen bloed....
    Maar mn buik voelt wel beetje ongi achtig.....
    Denk dat ik zaterdag die test niet meer hoef te doen :(

11. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    owh nog ff volhouden je weet maar nooit......
    ik had gelezen dat ook als je zwanger bent je op de dag van je nod ong kramp kan hebben..

zolang je niet vloeit is het goed...:)

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dankje voor je geruststelling hihi:)

Hmm jaa weet dus echt niet pcies mn NOD...:(
    Maarja destraks nog even gevoeld van binnen... Njaa gevoeld.. Kijken of er al ergens bruin te bekennen was aangezien t daar altijd een halve tot een hele dag mee begint... Gelukkig nog niks nu...

Pff zijn jullie ook zo beetje nerveus als je NOD nadert?:)

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Pff echt hoor.... Mannen af en toe :$

Zeg net tegen vriendlief jaa ik denk echt dt ik ongesteld ga worden..
    Zegt ie doodleuk.... Ja das kut

Wtf:$
    Kon wel gelijk in janken uitbarsten :)

Wss komt dit domme botte antwoord doordat meneertje gister nogal pissig op me was....
    Maat goed... Neetje aardiger kan toch wel...:(

14. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    haha ja hier hetzelfde... mijn vriend is ook altijd zo'n droogkloot.
    hij zegt ook altijd ja das kut of volgende keer beter... echt super irritant, maarja hij zegt ook dingen als je moet er niet zoveel aan denken...

makkelijk gezegd als je een man bent, die voelen niet wat wij voelen.

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jaa echt he zo makkelijk is dat nog niet om er niet aan te denken :p

Ben nu maar even die zwijnenstal(kamer:p) aan t opruimen...:)
    Besef altijd pas als k bezig ben waar k aan ben begonnen haha
    Achjaaa k heb wel ff afleiding :)

16. TessMe

TessMe Niet meer actief

Hoi meiden,

Wat leuk dit topic.

Ik was ook 20 dat wij bewust ervoor kozen om te proberen zwanger te raken. Inmiddels ben ik bijna 23. Nog steeds geen kindje en 3 miskramen. Ik ben helemaal onderzocht en mijn suiker blijkt niet goed te zijn. Daar word aan gewerkt en schiet gelukkig aardig op.

Kwa opmerkingen heb ik nog niet veel gehoord. Me ouders weten het en steunen me in alles. En natuurlijk met de onderzoeken krijg je vaak te horen: "je bent gelukkig nog jong!" En ben het er wel mee eens. Denk als ik 35 was geweest en het lukt niet ik veel meer zorgen had dan nu.

Mijn vriend is in dit traject ook altijd nuchter en droog gebleven. Denk dat dat ook wel goed is om er zo over te denken. Het blijft de natuur.

17. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Hi meiden!

Ik ben nog niet heel erg fanatiek bezig met het krijgen van een kind. Wel houd ik elke dag het forum in de gaten om alle leuke verhalen en ervaringen te lezen!!

Op dit moment ben ik 21 jaar en 2,5 jaar samen met mijn vriend en willen beide een kind. We wonen wel samen maar het huis is van hem en deze wil hij eerst verkopen zodat we echt een plekje voor onszelf hebben!

Als we dat allemaal goed voro elkaar hebben wil hij zich gaan richten op het krijgen van een kind. Aan de ene kant vind ik dit wel erg jammer... Ik heb mijzelf altijd gezien als een jonge moeder! Ik begrijp zijn standpunten ook heel goed, hij wil het allemaal goed geregeld hebben voor ons kind.. Maar ik wil het wel ontzettend graag..

Ik ben nog aan de pil en denk dit te blijven totdat we zover zijn dat we de stap nemen er echt voor te gaan! Alleen zit ik hier ook tussen 2 vuren. Wanneeri k stop met de pil kan het na bijvoorbeeld 3 maanden al raak zijn, maar ik lees ook verhalen waar het al ruim 2 jaar duurt (zo heeft het bij vrienden ook ruim 2 jaar geduurt).. En als ik dat hoor denk ik we moeten er nu voor gaan.. Het is allemaal erg lastig maar we komene r wel uit!

Gr,

18. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Sam ja ben ook altijd zo nerveus als m'n nod nadert, wil het liefst om de 10 min naar de wc om te checken of ik ongesteld ben haha.:)
    Dit weekend ergens heb ik denk ik mijn eisprong.. Ga nu ook maar met ovu restjes aan de slag. Wil vanaf ongeveer vrijdag gaan testen denk ik..

@Anouk tis idd moeilijk als je zelf een bepaald gevoel hebt maar het is natuurlijk wel belangrijk dat je er voor de volle 100% achter staat natuurlijk..

@tessme wat vervelend om te horen dat je al zo lang een kinderwens hebt maar het niet wil lukken:( wel fijn dat er nu iig aan gewerkt wordt! Dan komt het vast helemaal goed, ik duim voor je!:)

En mannen tja.... :( Die zijn volgens mij allemaal even nuchter... Maar ja die zitten ook niet met rinkelende eierstokken natuurlijk:p

19. TessMe

TessMe Niet meer actief

Hoi hoi,

@Lizzy:
    Ja het is idd niet leuk dat het zo lang duurt. Maar ben d'r erg nuchter in. En helemaal nu er een oorzaak gevonden is.

@Anouk:

Bij ons duurt het idd ook een tijd. Ben met de pil gestopt toen ik 20 was en ben inmiddels bijna 23. Maar net wat je zegt het kan ook zo gebeurt zijn. Ik ben van mening dat je de keuze samen maken moet. Maar dat is ook erg lastig. Mannen kijken er toch heel anders tegen aan dan vrouwen. Wij dragen het kindje en hebben die gevoelens erg sterk. Meeste mannen hebben die gevoelens pas sterk wanneer ze het kindje vasthouden.

20. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    meiden.. volgens mij is mn eitje geweest.. testen worden lichter.. alleen niet echt een krampaanval net als vorige maand gehad.. vanmiddag even steekjes maar was met 2 min weer helemaal weg..

al nieuwtjess :D ?????

Deel Deze Pagina