Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    aaah balen!! Hopelijk komt dan de ongi maar snel kun je weer lekker verder... lekker genieten van de zon en rustig aan!!

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    sam :( heb ook geduimt!! nu duim ik voor je dat de ongi snel komt!! balen zeg.. volgende ronde hopelijk heel goed nieuws voor jullie.. ik moet nu snel gaan.. ben al te laat.. ben eind van de week weer terug.. dus denk dat ik dan heeel veeel bij moet lezen..

Ik hoop natuurlijk dat ik ook heel veel goed nieuws kan lezen dan.. succes deze week dames..

tot volgende week!!

Liefs mariahh & sam.. dikke knuf voor jou!! & twinny.. nu kan ik je van de week niet in de gaten houden :|.. ik duim iig voor je !!

3. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    haha dankje mariah hoop dat je goed nieuws ziet als je terug bent:pzal er maar niet te veel van uit gaan ;) tot volgende week!

4. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ sam balen zeg hopelijk is het de volgende keer raak. en trouwens zolang je nog niet ong bent kan het altijd nog he!!

@ mek veel plezier in turkije.....

maar ff over het zonnetje vandaag, ben toch wel al aardig verbrand hoor door 1 dagje zon. ik moet een beetje bijkleuren voor mijn bruiloft omdat ik zo moeilijk kleur maarja dat verbranden werkt natuurlijk ook niet ... en mocht ik zwanger zijn dan kan ik helemaal niet meer in de zon gaan zitten :(

5. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    nog even een update, ik voel op gevoelige borsten na nog niets eigenlijk. maar ik had de vorige keer ook gevoelige borsten voor mijn nod.

was vandaag wel met vlagen misselijk maar dat kan door de zon komen, ik was namelijk de hele middag in de tuin..

zegt dus nog niets allemaal... ik wou dat ik iets voelde:)

@ twinny... nog even en we mogen testen, bij jou al iets te merken??

6. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    @ sheena: nee helaas nix bijzonders hier;) bij jou ook niet veel zie ik.. we zullen zien

7. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    Ohh meiden ik heb vandaag gezondigd....

ik had opeens zo'n trek in tiramisu (italiaans toetje) maar hier zit 1% alcohol in (in de hele bak a 4-5 personen) hahaha... en toch wilde ik het niet nemen want je weet maar nooit...

maar ik dacht net krijg de %#@!!& maar ik neem lekker een beetje en het was heeeerlijk :D

kan geen kwaad toch?

8. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    kan geenkwaad hoor je heb de eerste paar weken nog geen bloedband met je baby dus mocht je zwanger zijn kan het (nog) geen kwaad ze zeggen wel als je een posi test heb gezien niet meer drinken

9. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ik drink nooit alcohol dus dat is geen probleem;)

10. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    ik ook niet hoor 1x per jaar ofzo maar dat kan ik makkelijk missen drink net zo lief een sapje:p

11. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Hehe nou ik ben een groot feestbeest en drink elk weekend wel! Gisteren een leuk feestje gehad en laat het er (nog) niet voor staan.. nu kan het nog en dan duurt het misschien wel langer maar ach moet wel toegeven dat ik vorige keer na. Ei in me onder bewust zijn niet goed durfde te drinken

12. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Je bent niet de enige hoor... Tenminste voor m'n ei drink ik wel in het weekend een paar glaasjes... Na m'n ei ben ik hier voorzichtiger in en hou ik het bij 1a 2... Vind het gezellig en lekker.. En net wat je zegt je weet niet hoelang het gaat duren...
    Maar ben me er nu meer bewust van en hou er zeker rekening mee... Eerder was het weekend lekker door borrelen, maar zo is het nu niet meer...

13. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    hehe je hebt nog 5 dagen;)

14. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    #694 MICH18, 10 apr 2011
    Laatst bewerkt: 10 apr 2011
    Sheena21 wat toevallig... we zitten in dezelfde ronde.. EN we kunnen over 5 dagen testen!! (haha klopt niet zie ik nu pas haha)

Ik voel ook nog niet echt iets...
    ofja.... Ik heb wel ander gevoel in mijn buik dan vorige maand.. toen voelde ik echt HELEMAAL niks.. en werd ik gewoon ongesteld... Deze keer heb ik eigenlijk al vanaf de eisprong wat steekjes en krampjes in mijn buik... en vind ik dat mijn borsten af en toe wat 'gespannen' aanvoelen... pas geleden had ik een heel raar steekje... leek net alsof ik HEEEEL hard had gerend... en dan zo'n steek in je zij kreeg... weet je wel... maar bij mij was dat zelfde gevoel in de buik... iemand ervaring mee?

Liefs.

15. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Hee meiden,

Las jullie topic en dacht; hé! dat is leuk :D
    Mijn vriend en ik zijn allebei 24 en hebben dit jaar besloten dat we toch wel heel graag een kindje willen. De wens is er al wat langer, maar we wilde niet té vroeg aan kinderen beginnen (ik wilde op mn 21e al mama worden :D)
    We zijn 8 jaar samen en hebben 3 jaar geleden ons huis gekocht. Sinds januari 2010 zijn we de trotse 'ouders' van onze hond Luna. Een Amerikaanse Stafford teef van inmiddels 16 maandjes oud. Echt een schat!
    Op 25.02.2011 heb ik mijn laatste pil ingenomen en zitten nu in ronde 2. De 1e ronde telt eigenlijk niet, want dat was ontpillen :p

Ik heb nog geen ovu testen gebruikt en doe ook niet aan tempen, omdat we het eerst aan de natuur willen overlaten. Mocht het uiteindelijk erg lang duren, voordat ik zwanger wordt, dan gaan we beginnen met tempen. Mijn ei voel ik erg goed sinds ik gestopt ben met de pil. Meestal rond de 12e - 15e dag van mn cyclus.

Groetjes!

16. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    @MICH18 zo jou pendels voorspellen in elk geval veel goeds. Misschien dat ik wel helemaal verkeerd heb maar volgens mij heb ik je nog niet eerder iets gelezen in dit topic? Zijn jullie allang bezig en ben je zoals in je naam staat 18? hehe hoezo nieuwsgierig. Nou in ieder geval hopen op iets positiefs he!

@Norri wat leuk zeg ben net een paar dagen eerder gestopt met de pil. Alleen mijn cyclus was niet gelijk 28 dagen maar een weekje langer. Nu dus ook allemaal net wat langer wachten maar goed geeft niks. Wat betreft het gebruik van testen en tempen denk ik precies hetzelfde over. Dat kan altijd nog als het niet binnen een ronde of 10 zo mag gebeuren.

@ iedereen Weer een fijne dag toegewenst en genieten van weer een mooie dag.. ik moet helaas werken dus ga ik er nu snel vandoor!

LIefs

17. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey dames ben weer terug van m'n weekendje Zeeland.. Heerlijk ff ontspannen en heb zelfs Beebs maken redelijk uit m'n hoofd kunnen krijgen..:p

@ Sam balen balen balen! Heus stom.. :x

Hoe staat het met de rest voor? Hier nog geen ei te bekennen. Heb zaterdag niet kunnen testen omdat we een beetje weinig privacy hadden en er steeds wel iemand in de buurt was om stiekem te testen. Die avond ook niet voor de zekerheid kunnen klussen omdat vriendlief voor pampus in bed lag.. Hopen dus dat we hem deze maand niet gemist hebben..

18. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    wat is het allemaal rustiger hier zeg...

19. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heey dames

ik zag net dit topic staan en dacht heey wat gaaf :)
    heb niet alles gelezen hihihihi te veel pagina`s

ik wou ook graag jong moeder worden liep er al mee rond toen ik 18 was
    ben op me 18de stief mama geworden van 3 dametjes oudste was toen 4 en de tweeling waren net 3 jaar
    ventje en ik hadden zo iets van ff jaartje wachten en dan gaan wij ook voor een ukkie ondertussen 5 mk`s gehad en toen ik 23 was mocht ik mama worden van onze prachtige dochter shirley
    vrij snel na de geboorte van shirley ongeplant zwanger ze was 10 weken ongeveer kwam ik er achter dat ik weer 6 weken zwanger was helaas ging dat mis toen weer aan de pil en na 1 jaar weer gestopt met de pil weer gelijk zwanger meer weer een mk gehad
    maar ondertussen zijn we weer zwanger van een dochter

weet niet of ik in jullie groepje pas want zo ver ik nu heb gezien zijn er veel meiden nog druk bezig met klussen

20. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    @ mek11
    Dat had je volgens mij wel goed gelezen! Heb hier volgends mij nog nooit geschreven..
    Ik ben 19 jaar en mijn vriend 23. Hij word in Juli 24 en ik in Augustus 20..
    Ik ben dus echt nog een erge jonge aanstaande moeder...
    Ik wil al een hele tijd een kindje, alleen vond me steeds wat jong en probeerde het uit mijn hoofd te praten... maar goed de wens was zo groot.. dat ik gestopt ben met de pil in December...
    Volgende week begin ik met mijn nieuwe baan.. Dit wist ik nog niet zo lang en hebben dus deze maand nog onveilig seks gehad.. Mocht ik niet zwanger zijn... dan laat ik het een tijdje rusten omdat ik niet meteen op mijn werk wil zeggen dat ik zwanger ben, dit leek me de beste optie..

Ik lees veel mee op het forum en ben blij te zien niet de enige te zijn die jong moeder wil worden!!

Heel veel liefs.

P.S de pendels zijn inderdaad erg goed voor mij deze maand!
    Dus als het zo is... moest het wel zo zijn! Daar ben ik van overtuigd!!:D

Deel Deze Pagina