Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ twinny... en ga je vandaag testen? of wacht je toch nog even... ben zo benieuwd duim voor je hoor :D

hoop zo dat we beide roze zijn haha

even iets geks:

in de 5 maanden dat we bezig zijn heeft mijn vriend nog nooit iets gezegd over dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn. als ik zei dat ik een steekje voelde of iets dan zei hij altijd je moet er niet te veel aan denken, je lichaam houd je voor de gek als je er teveel mee bezig bent of we zien wel.

maar nu had ik eergister wat steekjes en toen zei hij opeens misschien is onze kleine nu al een paar mm aan het groeien.. UIT HET NIETS!!! zou hij een 6e zintuig hebben en iets onbewust aanvoelen hahaha:p

Dames Ik ben er morgen weer moet nu naar mijn werk

tot morgen, geniet van de dag...

2. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    hoi sheena heb geen testjes in huis dus als ikmorgen niet ongi ben ga ik ze halen en dan donderdag eventueel testen haha..
    hoop voor je dat je vriend het aan voelt:) ik geloof altijd wel in zulke dingen haha zou wel erg leuk zijn voor je;)

3. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    @sheena, hoop ook dat je vriend het aanvoelt! zou wel grappig zijn!

4. Seheira

Seheira Actief lid

30 mrt 2011
    216
    0
    0
    Hoi Hoi,

Ook ik wil me graag aansluiten bij dit onderwerp. Ik ben momenteel 21 en moeder van een prachtige dochter van bijna 7 maanden. Het was niet gepland maar stiekem was ik er zo blij mee.. ik wilde namelijk ook altijd jong moeder worden en van mij mocht het zelfs al eerder gebeurd zijn. Om me heen kreeg ik ook vaak de reacties dat ik te jong was of dat ik goed moest nadenken over deze keuze. Maar ik ben ervan overtuigd dat jonge moeders zich ook prima kunnen redden.

Ik beleef een geweldige tijd samen met mijn dochter en partner. En we denken er zelfs alweer over na om een tweede kind bij te nemen. We vinden het ouderschap geweldig en genieten van elke seconde.

Groetjes

5. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @mekk 11: wat leuk! ben benieuwd of we allebei aan de beurt zijn deze ronde :D Ik moet nog 13 dagen op het wachtbankje zitten.. spannend!!
    de 28 dagen waren nog van de laatste pil, daarna (ronde 1) was ontpillen, die ronde duurde 31 dagen. ben benieuwd of deze ronde ook nog meetelt of niet ?? i!k hoop het niet, hihi! :D

6. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    :( ik moet nog meer dan 3 weken op het wachtbankje zitten:( maar ach ook daar komt weer een einde aan:) nu lekker zo maar wat klussen voor de fun en wachten op m'n ei! Zou tie deze week of volgende week komen spannend:D Ik denk achteraf gezien dat ik um vorige maand heel goed heb gevoeld maar dacht toen (hoe optimistisch) dat het een innesteling was ofzo want ik ging er toen vanuit dat me ei een week eerder was geweest.

7. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Wat voelde je bij je eisprong?

8. jessica86

jessica86 Lid

6 jul 2009
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi

zelf ben ik 24 en heb een kindje van 1 jaar en 3 mnd
    ben nu voor de 3e keer zwanger de 2e is niet goed gegaan hoop dat het dit keer goed mag gaan.

ik vind juist als je lekker jong moeder bent er ook lekker jong weer uit bent heerlijk is dat toch?!
    ik ben fulltime moeder en werk dus heelmaal nie meer maar heb zelfs zoeits van als de 2e op school zit dan zelf weer lekker wat gaan doen en dan ben ik nog jong:)
    succes meiden die nog druk aan het klussen zijn hoop dat jullie gauw zwanger zijn en voor degene met een posi test van harte gefeliciteerd

liefs jes

9. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    jessica ik ga hard voor je duimen dat het goed mag gaan nu gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je hier komt kletsen!:D

10. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    #710 pheline, 13 apr 2011
    Laatst bewerkt: 13 apr 2011
    hey twinny,

ja ik geloof ook wel in dat soort dingen maar nu heb ik zoiets van het is bij mij dus het zal dan wel niet.

ik schrok wel echt toen hij het zei, want hij heeft echt nog nooit zoiets gezegd terwijl hij zelf ook heel graag kinderen wil.hij is wel altijd heel nuchter hierin en zo van we zien wel. hij zegt ook altijd als ik vraag wat denk je of wat hoop je.

''ik ben pas blij met een positieve test en dan zal ik er pas wat over zeggen''

en nu zo opeens uit het niets begint hij erover dus mijn hart sloeg wel even een keer over... haha

nu maar hopen dat het echt is want op dit moment geloof ik denk ik alles ;)

nog geen verdere update, ik voel nog niets van een eventuele zwangerschap maar ook niet van een aankomende menstruatie.
    ik heb soms wel het gevoel van vlinders in mijn buik maar dat kan ook tussen mn oren zitten haha

wachten wachten wachten.. vreselijk:(

bij jou al wel iets veranderd of alles nog hetzelfde?

11. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Ga je morgen gelijk testen? Wel spannend allemaal zeg!

Op de vraag wat ik voelde bij ei... Zware benen en vreselijk steekjes in onderbuik. Vanaf dat moment deden me borsten ook pijn..

12. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    hallo ik zal me ff voorstellen ik ben beppie ik ben 27 en zwanger van mijn 3 kindje !
    ik was 17 toen de 1ste kwam en 20 de 2de

13. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    voor de meiden die zwanger zijn gefeliciteerd en de andere meiden succes de volgende ronde

14. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    welkom beppie, gefeliciteerd met je zwangerschap

@ mek, nee ik denk het niet. als ik morgen niet ongesteld wordt ga ik denk ik zondag testen. vrijdag en zaterdag moet ik beiden dagen erg vroeg op en zondag ben ik vrij dus dan kan ik het op mn gemak doen.

15. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    thanks!!

16. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    beppie gefeliciteerd met je 3e zwangerschap:D
    sheena: spannend hoor, ben benieuwd zondag;)
    heb net testjes gekocht:p

17. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    jaaa ben ook zo benieuwd voor jou....

zouden we samen rose zijn:D zou toch geweldig zijn.....

18. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    sheena, zou helemaal super zijn! we kunnen alleen maar afwachten;) en hopen natuurlijk.. vind wel heel spannend hoor ben bang dat ik straks opeens ongi word en niet meer hoef te testen mjha wachten he:p

19. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    dank je :)
    hoop dat jullie ook snel zwanger mogen zijn

20. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ja klopt daar ben ik ook altijd bang voor...

zeker op de dag des oordeels hahah.. het klinkt erg maar zo voelt het wel altijd

Deel Deze Pagina