Hahaha jaa mn telefoon trilt constant Hmm jaa houd me wel bezig.. wou alleen beetje proberen ietsje te minderen met hier meeschrijven... Blijf jullie natuurlijk wel volgen! Of t gaat lukken weet ik nog niet hoor hahaha, maar heb zoon idee dat ik er dan misschien ietsje minder mee bezig ben... Njaa gelukkig nog maar 9 daagjes ongeveer... dus vanaf maandag weer aan de klus! Heb nog 2 ovutestjes over die ga ik gebruiken als k denk jaa nu komt mn ei.. om te kijken of t me ook goed lukt zonder die testjes... wil eigenlijk zo goed mogelijke me best doen om er t minst mee bezig te zijn
jha dat deel komt erna eerst piesen dan testen dan comp aan en hier melden ik duik me bedje in nu hoor dus tot morgen truste
nou toevallig is t me afgelpen keer gelukt haha om pas te testen op NOD alleen zooo jammer dt ie nega was en ik die middag ongi werd
Trusts twinny! Succes morgen ik duim voor je en wel laten wete hè!! @sami probeer het ook maarhet wil me gewoon niet lukken om er minder mee bezig te zijn.. Echt erg
Haha nou dit was mn eerste keer dt t lukte Het gaat me steeds beter af om gewoon beetje 'relaxed' te blijven haha
Ik ga gezellig met jullie mee doen met tukken! Voordat vriendlief thuiskomt.. kan ik nog ff lekker 2 uurtjes slaapie doen! tot morgen dames! Oooww hoop zooo dt jullie positief testen!!
lizzy ik dacht dat ook he maar ik volgende een afslank programma en had zoiets iedere kilo minder is mooier maar had er zon schik van dat ik dacht ben ik niet zwanger dan ga ik lekker verder met lijnen maar nu moest ik dus geljik stoppe was er dus een maandje nie mee bezig omdat k dacht aan me lijn en prompt was t raak tuurlijk denk je rond je eisprong er over na en tegen die tijd dat je ongie moet worden dat doet denk ik iedereen alleen dachter niet elke dag aan.. mss kun je ook iets zoeken waar je erg druk mee kan zijn xx
slaap lekker lizzy eigenlijk moet k nog wachten totdat me kerel thuis komt maar ben ook moe dusss tot morgen
Gewoon doen meiden dan weten jullie waar je aan toe zijn! Als het een positieve test is ben je helemaal blij en van de onzekerheid af. Is het negatief natuurlijk een teleurstelling maar weet je wel waar je aan toe bent.. Al hoewel, kan ie ook dan natuurlijk na een paar dagen nog positief worden als je niet ongi wordt....
meiden ik ga ook mn bed in.. dan is het weer eerder morgen... mn ventje komt over een uurtje thuis maar ik val om... tot morgen.. succes twin