Welkom nathalied en moederworden! Sheena wat vervelend en zo herkenbaar, hier wordt ook de ene na de andere vriendin zwanger.. Ik duim voor je de volgende ronde.. En een oranje ei moet geluk brengen toch?! Ben benieuwd twinny, Spannend hoor! Mich18 vervelend weer negatief ff afwachten nog maar dan.. Hoeveel dagen ben je overtijd? Kan het soms ff niet helemaal meer volgen al die verhalen succes ik duim voor je !
Hè ladies Hoe is het? Hier denk eisprong ofzo veel steken onder linker kant en trekt richting benen. Wat ik vreemd vind is dat ik net sliert helderrood slijm had bij afvegen na wc bezoek. Vanaf donderdag a vrijdag rommelt het al. Wist niet da je bloed kon verliezen tijdens eisprong.. nou ja 1 sliert slijm.. wat denken jullie?
Hoe is het met Jou? Al duivels of posi test? Hihi een innestelling zou leuker zijn vanavond nog ff flink klussen dan hihi
Huh zou ik dan een dag of 4 5 terug ei gehad moeten hebben? Eerste cyclus was vrij lang dus daar ben ik weer vanuit gegaan.. ben zo goed als zeker dat me ei vandaag of in elk geval eerder is geweest! Kunnen niet meer doen als wachten. Maar vertel hoe is het met Jou?
Balen zeg Twinny! Dan zit je zo lang in spanning, en dan krijg je dat. Hopelijk is het snel raak! Ik heb me hier een poosje niet gemeld, wilde het een beetje los laten. Maar ik had gisteren, twee dagen voor NOD een positieve test in handen, een lichte streep maar toch duidelijk zonder twijfel! Vanmiddag heb ik testen gehaald en weer getest, hij was al 3x donkerder dan gisteren! En dat terwijl ik s' middags testte. Ik hoop dat er snel wat meer dames volgen! Zit nu al in de zenuwen hoe ik het onze ouders ga vertellen... test van gisteren:
lastig he.. had mn 1e 2 cyclussen ook beetje bloed tussen door maar dan bruinig.. miss het ontpillen?
@ moederworden vanaf december... En dit word mijn laatste maand.. Heb toevallig een nieuwe baan gekregen.. en wil hier niet 'zwanger' aankomen... maar had dus deze maand goed geklust.. omdat ik het nog niet wist.. en dan bedoel ik ook ECHT goed geklust.. haha, en mijn pendels zijn ook al zo goed... dus.. als het zo is dan moest het gewoon zo zijn... Maar goed.. 2 nega testen.. en nu wacht ik ook met testen!! Maaja, ditdus mijn laatste maandje......... stiekem hoop ik het zo erg... al weet ik dat het beter is als ik nu zou wachten..
he mich balen he van je test ik heb vanmiddag toch getest en die wan ook nega nu weer wachten tot donderdag..