@ Rianne 85: wat goed van je ! mijn vriendin was 18 ( bijna 19) toen ze beviel.. had alles voor elkaar.. huisje, mannetje, financieel op oorde & haar diploma gehaald.. ach vroeger was het dood normaal om op je 17e kinderen te krijgen.. Ik ben zelf nu 20 en wil bewust zwanger worden.. ben sinds 21-02 gestopt met microgynon 30... dus ben benieuwd .. Ben jij ook gestopt met een pil? duurde het lang toen? @Bos: gefeliciteerd met je zwangerschap!!
goh ben wel blij dat ik dit allemaal lees haha dacht ook dat ik de enige was van 20 die graag een beebje wil hihi
@twinny: jaa dat dacht ik dus ook! maar ik lees hier dat het allemaal best kan .. en heb voor mezelf besloten om er lekker voor te gaan.. ( mijn ouders zijn niet zo blij met de keus van mijn vriend) ik ben vanaf mijn 15e met hem dus dat zit wel goed.. Toch is het wel spannend.. ben ergens wel een beetje bang dat ze het niet willen accepteren ofzo.. Ach ik zie het wel.. voorlopiig wachten op een posi test.. dat lijkt mij zo bijzonder om in handen te hebben Hoelang ben jij al aan het proberen? heb je hiervoor de pil geslikt? hoelang ben je al gestopt?
@ mariah jah gelukkig niet de enige he ben nog net een jaartje met mn vriend dus niet heel lang mr ben februari met de pil gestopt heb ut denk ik 7 jaar geslikt en dan is dit ronde 1 voor mij iig s6 ermee hoop dat het snel raak is grts
Mijn schoonouders zouden ook hun bedenkingen hebben bij een zwangerschap. Die waren al 5 jaar getrouwd toen mijn man geboren werd en zouden dat ook graag bij ons zien Maar helaas! Ik word dit jaar 23 En we zijn bijna een jaar getrouwd. Ik wilde sowieso graag jong moeder worden, en mijn ziek zijn draagt er ook aan bij. Ik kan niet wachten in ieder geval!
als het eenmaal zo ver is zijn de meeste ouders toch wel blij hoor zolang je alles maar op orde hebt.
@ within: jha sommige ouders blijven ouderwets (mijn vader) mn ouders zijn gescheiden maar mn moeder en stiefvader kunnen niet wachten. je heb al wel 2 pendels voor april mr hoop voor je dat het deze maand is haha succes grts
hallo ik ben 24 en we zijn sinds febr gestopt met de pil onze omgeving reageert wisselend. opa en oma zeggen wacht nog even je bent nog zo jont en anderen zijn alleen maar blij dat we het willen. we zijn nou ook maar 3,5 jaar bij elkaar en wonen ook ongeveer zolang samen voelt ook goed tussen ons hebben allebei werk etc etc etc. terwijl ik 24 een hele mooie leeftijd vind
@ toekomstigemam jha indd 24 is toch een mooie leeftijd ik vind als het goed voel moet je het gewoon proberen
mariahh@ wij zijn ook bewust vroeg gestopt met de pil. wij wouden ook vroeg pappa en mama worden. ik stopte met de pil toen ik 20 jaar was. ik was zwanger met 22jaar en 23 toen ik beviel van onze prachtige zoon. wij zijn nu bezig voor een 2e ik ben nu 24 en zitten in ronde 7. hopen dat we snel zwanger mogen worden! liefs
Hier nog een jonge aanstaande mama. Ik was 20 toen ik stopte met de pil, in december 21 geworden en in februari een positieve test in de hand! Leuk dat er nog meer jonge (aanstaande) mama's zijn hier, gezellig
Hai meiden! Ik ben ook een jonge mama Ik ben nu 23 jaar en ik heb 2 kindjes... een zoontje van 3 en een dochter van 5,5 maand! Ik ben ook raar aangekeken toen ik zwanger was van mijn zoontje (ik was 19) en het was niet helemaal gepland maar wel super gewenst! Succes met zwanger worden en heel veel geluk en liefde! liefs!
hihi ik kijk 2 dagen niet op het forum en er zijn zo weer een paar dames bij gekomen, gezellig Voor diegene die zwanger zijn, gefeliciteerd!!! En voor diegene die nog niet zwanger zijn.. het gaat snel raak zijn bij iedereen, ik voel het haha (ben nogal vergeetachtig, dus weet niet iedereen zijn naam meer) Als het goed is heb ik over een paar dagen mijn eisprong! ,, hoop zooo dat het deze maand raak gaat zijn! kan echt niet lang wachten haha Scheve gezichten krijgen we denk ik wel, maar daar gaan we ons niets van aantrekken gewoon lekker doen wat we zelf willen, tis ons leven toch?! Mijn moeder was eerst wel ff wat geschrokken, omdat ze me nog wel wat jong vind. Mijn vader vind het wel leuk, zijn moeder was 18, dus die heeft ervaren wat voor voordelen jong moeder zijn heeft!! Uiteindelijk trekt iedereen wel bij hoor! Het is alleen het idee, maar als het er eenmaal is dan vinden ze het echt wel leuk!! Trouwens, weten jullie iemand die pendelt?? heb echt al verschillende mailtjes gestuurd naar mensen, maar heb gewoon van niemand nog iets terug.. en lees toch geregeld bij berichtjes dat er gependelt word!
Ik heb ervaring met sensitest!! Ik had een paar dagen van die lichte streepjes, maar na 3 dagen ongv. had ik een donkerdere streep. Betekent dat je ovulatie eraan zit te komen! Dus klus, klus, klusss hahah
@ jipje jha hier ook problemen met al die namen hoor haha, volgens mij trekt iedereen beetje bij beetje vanzelf bij hihi en mijn banner klopt ook voor geen meter want ben vandaag blijkbaar op zn vruchtbaars mr ik ben net niet ongi meer, moet ik kijken voor ovutestjes ofzo met zon rare cyclus weet alleen niet of je dat bij etos ofzo kan kopen haha zal wel is kijken ohh gwn geduld he.. niet mn sterkste kant grtsjs
Op www.sensitest.nl heb je goeie en ze zijn goedkoop!! heb ze zelf ook gebruikt,, als je vandaag voor 6 uur besteld heb je ze morgen misschien al in huis!
hallotjes ik wil ook jonge mama zijn, ben nu 18 bijna 19..en mijn vriend en ik hebben alles goed voor elkaar..koophuis allebei goede baan. en daarom willen we t. mijn vriend is ook al een stukje ouder als mij en wilde het daarom ook heel graag. en zo zijn wij dan maar vorige maand begonnen hihi