Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Haha jaa dat denk ik ook :p Op dit soort momenten zou ik liever een vent zijn haha die zijn zo heerlijk nuchter wat dat betreft :p

2. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Ja inderdaad.. alhoewel sommige mannen ook wel weer kunnen doorslaan in extreme angst, van niet vruchterbaar ed.. zeker als ik kijk naar mannen als ze ziek zijn...

3. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hihi, Grappig dat dit gevoel jou ook bekend klinkt, en wat fijn dat je per augustus een vast contract krijgt! Waar ik werk werken ze alleen maar met 6 maanden contracten.. dus thja.. weet bijna zeker dat als ik zwanger zou zijn dat ik eruit word gekickt... maar werk zoeken voor mij kost wel geen moeite.. ik vind zo iets..
    Wij wonen ook nog niet samen.. maar heb het geluk dat ik in een dorp woon, waar ik als het zou moeten zeker binnen 9 maanden een leuk huisje kan krijgen! Dus daar maak ik het me het minste druk over... en als het even niet zo zou gaan als verwacht neem ik het huis van mijn moeder over.. zij gaat namelijk dan ook verhuizen..
    Ik sta op het moment in de bediening.. wat ik receptie wil laten worden.. maar aangezien ze me zo spontaan vinden.. vinden ze me geen type voor zo'n saaie receptie haha..
    Het ene moment ben ik er van overtuigd.. ik wil toch niet meer vast naar school.. en aangezien ik zo jong ben kan ik daarna ook nog wel een avond schooltje doen.. Maar aan de andere kant.. zoveel mensen die negatief zouden reageren.. dit vind ik gewoon niet fijn..
    En af en toe gewoon bang dat het gewoon niet gaat zo als ik heb verwacht.. Dat mijn vriend er niet klaar voor is.. wat ie zegt van wel.. gewoon helemaal zenuwachtig..:( ook omdat ik niet wil dat ik straks voor de keuze zou moeten staan ons kindje alleen te moeten opvoeden.. omdat ik zelf geen vader meer heb weet ik dat dit belangrijk is een vader figuur.. stel hij is er niet klaar voor....
    naja gewoon bang dus hihi eigenlijk nergens voor nodig, want ik weet dat mijn vriend een top papa zou zijn.. maargoed... die angst blijft zeker!

En pendelen.. kan ik alleen met voor en achternaam.. Weet wel dat het bij mij privé blijft ik wil namelijk ook niet dat mijn naam overal bekend word... wil niet dat mensen weten dat ik er mee bezig ben... alleen naaste vrienden en familie..

Liefs(K)

4. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Ik zit in precies de zelfde situatie, als het aan mij lag was ik ook al mama op mijn 18e,

Op dat moment was mijn vriend er nog totaal niet mee bezig, en kon hij zich nog niet voorstellen hoe het zal zijn. (dit begint eigenlijk nu pas te komen.)

Ook hij heeft zelfs even gedacht dat het misschien een bevlieging was, ik vond het heel erg maar nu achteraf wel begrijpelijk.

Nu hebben we een eigen huis, en eindelijk alles op een rijtje.

Afgelopen jaar weer begonnen met een opleiding, en nu hoor ik niets anders dan moet je die niet eerst afmaken, je hebt nog zoveel tijd.

Maar niemand ziet aan mij dat het aan me knaagt en dat het een wens van wereldformaat is, en ik niets liever zou willen dan ons kindje in mijn armen sluiten.

Ik ben nu 20, en wij hebben voor 2 weken geleden besloten te stoppen met de pil wanneer de strip leeg was.

Dus afgelopen vrijdag was de dag van mijn laatste pil, en ik wacht nu vol spanning op mijn ontrekkingsbloeding.

Voor iedereen die in verwachting is, Gefeliciteerd en ik hoop op een voorspoedige zwangerschap.

en voor iedereen met die prachtige wens, Heel veel succes, en dat deze wens maar snel werkelijkheid mag worden.

Liefs een blije vrouw.

5. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ lizzy, spannend zeg! hoop voor je dat je binnenkort een positieve test in je handen heb! :)

Ben van vrijdag tot en met zondag in amsterdam geweest,, dus heb er (gelukkig) niet zo heel veel aan kunnen denken, maar had toch wel wat klachtjes.. mijn afscheiding word ook meer en mijn borsten beginnen nu toch echt wel pijn te doen.
    Ook steekjes, krampjes in mijn baarmoeder en als ik mijn buik uitzet doet het echt wel pijn in mijn baarmoeder!
    Heb vanmorgen een test gedaan.. heeeeeeeeeeel licht streepje, maar vriendlief zag hem ook, dus donderdag nog 1 doen en hopelijk is hij dan positief :D
    Vandaag eerst lekker mijn verjaardag vieren!

6. brotherbear

@jipje! Gefeliciteerd.. hoop dat je een positieve test hebt donderdag. Dan kunnen we je nogmaals feliciteren!

@blije vrouw, ik had toen ik achttien was nog geen relatie.. Ik ben sinds mijn 19e samen met mijn vriend. We wisten vanaf het begin dat we kinderen wilden, maar pas als het zover was qua tijd.
    Nu is het bij ons het afgelopen jaar storm gelopen (afgestudeerd, huis gekocht, vast contract ed.) en daar kwam de kinderwens..

@Mich, het is denk ik, het belangrijkst, dat jij er achter staat. Als je kinderwens zo groot is dan ga je kapot als je daar niets mee doet..Althans dat denk ik..

Hier heb ik al drie dagen pijnlijke tepels. In rust niet, maar als je er aan zit doet het echt pijn.. dat heb ik nog nooit gehad!! Ik heb stiekem dus wel hoop.
    Op basis van mijn vorige cyclus zou ik donderdag al mogen testen, maar ik mag van mezelf pas maandag..

7. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    jipje een voorzichtige gefelii;)
    brotherbear spannend zeg:)

8. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jipje spannend! Ik hoop het voor je :D
    Hier nog steeds geen ongi.. Testen van kv in huis gehaald.. Morgenvroeg testen. Ondanks de kwaaltjes voel ik me niet zwanger..
    Ben benieuwd.. :p

9. brotherbear

Ik zal voor je duimen lizzy!!

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Thanks! Duimt de rest ook ff mee? Misschien helpt het :p:D

Wil het liefst nu maar moet mezelf echt inhouden :p

11. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Spannend! Ik duim met je mee!

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Thanks! :D

13. brotherbear

ik duim voor twee.. haha.. tis maar 1 nachtje slapen ;)

14. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Haha jaa i know maar ben niet zo geduldig aangelegd haha :p

15. brotherbear

ik ook niet ;) daarom heb ik ook zo makkelijk lullen :p

16. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Haha ja fijn om te weten da ik niet de enige ben haha:p
    Ach en jij ook nog MAAR 6 dagen ;)

17. brotherbear

Jup als er dan uberhaupt wat uit komt..

Knijp hem wel hoor, zeker na het verloop vanaf mijn eerste menstruatie..

18. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoe zit het bij jouw precies dan? ( sorry maar kan de verhalen soms echt niet meer uit elkaar houden :) )
    Als je net met de pil gestopt bent is het ook niet gek dat je lijf nog ff moet resetten :p en ik had ook 1 Rare lange cyclus er tussendoor..

19. brotherbear

Nou ik ben op 26 februari gestopt met de pil. Op 1 maart kreeg ik een onttrekkingsbloeding. Op 26 maart werd ik al voor het eerst ongi. Dus toen was ik blij..

Op 9/10 april kreeg ik in eerste instantie bruinverlies, gevolgd door bloedverlies.. niet het helderrode van menstruatie maar wel bloed. Dit duurde van zaterdag/zondag tot en met woensdag.

In eerste instantie dacht ikd at dit een doorbraakbloeding of innestellingsbloeding was.. Dus ging ik uit van een NOD op 20 april. Die kwam niet en ik bleef overtijd en negatief testen..

Dus toen realiseerde ik mij dat die bloeding waarschijnlijk toch menstruatie was in reactie op het ontpillen. Ben nu 2 maanden gestopt met de pil en al een eindje op weg..

Heb mijn cyclus nu ingezet op 28 dagen en ik kan alleen maar hopen dat ik dan weer ongi wordt..

Is die bloeding geen ongi ben ik nu 13 dagen overtijd.. dus je snapt wel dat ik hem een beetje knijp.. haha.

20. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant

Jaa snap ik!!! Wanneer heb je voor de laatste keer getest??
    Tis idd wel een lastige :(

Deel Deze Pagina