vandaag, op advies van de verloskundige hier, en deze was negatief.. maar dat zou ook kunnen wat ik zit nog 6 dagen voor de nod
Jaa psies.. Jeetje spannend hoor.. Hier wel allemaal gevoel in mn buik maar niet echt menstruatiepijn ofzow... Weet het echt niet meer
gefeliciteerd jipje! Spannend hoor voor de rest van de dames! Ik zit eraan te denken om woensdag even een testje te doen
heey ik ben meisje van 17 jaar bijna 18 en heb ook altijd gezegt dak jong mama wou worden en zo ma nog niet op mijn leeftijd nu maar ik denk da ik nu toch met ene probleem zit en aangezien ik zo iets niet aan men mama durf vragen stel ik het aan jullie en ik hoop dat jullie zo vriendelijk willen zijn om mij een antwoord trg te geven ^^ dus omdat ik in de paasvakantie opreis ging heb ik dus men pil doorgepakt ma na een week verloor ik 2 drupels ongeveer soort bruin verlies en dan dag niet en dan weer een dag dat ik zo weer paar drupeltjes had en das zo gebleven ik ben dan onmidelijk gestopt met men pil ma ik krijg men gwne maanstonden niet en jah ik heb wel redelijk mijn pil vergeten in die periode kan het zijn da ik nu zwanger ben ? want ik ben nu dus 12 dagen overtijd . alvast merciekes
Ik zou maar eens gaan testen!! En het zou fijner lezen als je wat meer punten en hoofdletters zou gebruiken..
Zoals ik in je topic al antwoordde is de kans best aanwezig dat je zwanger kan zijn. Je komt daar echter maar op 1 manier achter en dat is testen. Als je denkt 12 dagen over tijd bent zou ik gewoon een kansje wagen. Succes!
heey ik ben meisje van 17 jaar bijna 18 en heb ook altijd gezegt dak jong mama wou worden en zo ma nog niet op mijn leeftijd nu maar ik denk da ik nu toch met ene probleem zit en aangezien ik zo iets niet aan men mama durf vragen stel ik het aan jullie en ik hoop dat jullie zo vriendelijk willen zijn om mij een antwoord trg te geven ^^ dus omdat ik in de paasvakantie opreis ging heb ik dus men pil doorgepakt ma na een week verloor ik 2 drupels ongeveer soort bruin verlies en dan dag niet en dan weer een dag dat ik zo weer paar drupeltjes had en das zo gebleven ik ben dan onmidelijk gestopt met men pil ma ik krijg men gwne maanstonden niet en jah ik heb wel redelijk mijn pil vergeten in die periode kan het zijn da ik nu zwanger ben ? want ik ben nu dus 12 dagen overtijd . alvast merciekes
Je hebt deze vraag al in meerdere topics geplaatst en daar heb je antwoord gehad. Ik denk dat alle meiden hier je zullen te adviseren te testen.
als je het zekerheid wil een testje doen.. als je de pil een paar keer vergeten bent kan het zijn dat je zwanger bent
Hee, Er is natuurlijk altijd een kans dat je zwanger ben, als je het echt zeker wil weten kun je gewoon even een testje doen. Ik weet niet of je vaker de pil heb doorgeslikt maar dat bloedverlies is waarschijnlijk gewoon even een doorbraakje geweest omdat je de pil heb doorgeslikt... maak je daar maar niet druk om dat is best normaal Hoop dat je hier wat aan heb!
Even voor de handigheid weer even het lijstje bovenaan... hoeven we niet elke keer 100 pagina's terug te lezen haha Tuurlijk duim ik ook voor jou lizzy! En dankje dames die ook allemaal voor mij duimen! vind het weer spannend.. maar denk t niet.. Heb sinds nu een paar uurtjes echt raar gevoel... Pijn in mn onderrug, bovenbenen....en beetje vaag gevoel in mn buik soort van lichte spierpijn achtig iets.... Hoop niet dat dit al voortekenen van mn ongi zijn! aangezien ik pas op 8 DPO zit! Sam20 NOD 6 mei Ei gehad, Wachten tot NOD 20 jaar 4e ronde Lizzy1986 NOD 26 april Bijzonderheden? 25 jaar? 7e ronde Twinny2002 NOD 27 mei Wachtend op ei 20 jaar 4e ronde Essieee NOD 22 mei Ongesteld begonnen nu? 24 jaar? 3e ronde Mek11 Uitgerekend rond 5 Jan 2012 Bijzonderheden 23 jaar 2e ronde Zwanger! Sheena21 NOD 13 mei Wachtend op ei 21 jaar 6e ronde Inge 88 NOD 29 mei Ongi, ei op 15 mei 23 jaar 2e ronde Brotherbear NOD 9 mei Wachten op NOD 22 jaar 1e ronde Jessica86 Uitgerekend rond 13 Dec 2011 Bijzonderheden? 25 jaar? ..ronde Zwanger! Jipje NOD 5 mei Wachten op NOD 21 jaar 3e ronde MICH18 NOD? Bijzonderheden? 19 jaar 6e ronde Lovehim90 NOD 11 mei Wachten op 1e natuurlijke menstruatie 20 jaar 1e ronde Lizzy heb m even aangepast!