hahha okee dat komt mooi uit Hoef pas om kwart voor 12 te werken dus kan ik nog ff gluren hier voor ik aan t werk ga! Haha zelfs ik ben beetje ongeduldig
haha okee ik ga mn best doen.... Ik zou er even niet zoveel meer aan denken deze uurtjes,,., en dalijk lekker alvast gaan slapen ofzo En verheug je er niet teveel op dat het zo is, dan komt de teleurstelling minder hard aan.... Ehhmm heeft dit gewerkt? hahhaa ik weet t ook niet hoor
haha jaa op zoon moment vlak voor je gaat testen ben je meestal niet meer met beide benen op aarde te brengen haha Jaa groot gelijk heb je, dalijk lekker tukken een voor je t weet is t morgen!
haha nou wie weet Nu breng ik je totaaaaal niet terug op aarde haha, maar er zijn meer meiden die juist zwanger blijken te zijn wanneer ze het juist NIET verwachten
Ssssssstttt not helping hahaah ik ga gauw naar bed voordat ik al een babykamer ga bestellen haha truste en tot morgen!
haha een dikke vette omowitte test :x maar jaa .. zat er wel in dat mn menstruatie uitblijft door mn dieet
we moeten een anti omowitte test club oprichte.. gewoon uit protest! haha.. Okee uhmm best wel een apart vraagje.. hebben jullie ook wel eens dat het tijdens de seks pijnlijk is bij je baarmoeder.. in de zin van het is net niet fijn meer..?? niet quoten, want deze vraag haal ik weg als ie beantwoord is..
Okee uhmm best wel een apart vraagje.. hebben jullie ook wel eens dat het tijdens de seks pijnlijk is bij je baarmoeder.. in de zin van het is net niet fijn meer..?? En hij zit nu ook lager dan normaal.. niet quoten, want deze vraag haal ik weg als ie beantwoord is..