Hahah *ligt gevouwen** omg wat kan jij grappig zijn op het forum!! Hihi.. Maar zou dat in combi mn pijnlijke tepels een zwangerschapsymptoom kunnen zijn? Maar ook een ongisymptoom..
Heb alle kwalen al gehad.. 2 negatieve testen en nog steeds geen ongi... Maar had in de maanden hiervoor ook kwalen en kwam idd van mn ongi.. we gaan idd een clubje oprichten.. De omowithaters.. dan gaan we al onze negatieve testen verzamelen en protesteren
uh jaa... ik zei steeds dat ik het deze maand toch niet dacht.. en nu het echt niet zo is ben ik vet teleurgesteld Kga vanmiddag denk maar ff sporten.. ff heel de frustraties eruit zweten
@ lizzy! Wat k*t zeg!!! En dan ook nog eens niet ongi worden,, hopen dat je nu snel aan een nieuwe ronde mag beginnen... @ brotherbear, heb ik ook nu, dus doe het ook gewoon niet nu, echt gewoon pijnlijk!! Ik ga morgen nog een xtje testen, hoop op een duidelijke test!! En niet op zo'n twijfeltest als gisteren.. !! Me vriend zegt wacht gewoon tot donderdag of vrijdag,, maar het liefst zou ik een hele dag door willen testen haha @ sam, zag dat je morgen ook ging testen! Spannend, zal voor je duimen meid!
Fijn dat je het herkent! Ik loop ook tegen het einde van mijn verwachte cyclus.. wijt jij het aan een evt. zwangerschap of menstruatie? Maar ook bout dat t zo pijnlijk is dan he!!
ik heb het tijdens mijn 1ste cyclus gehad, net nadat ik ongesteld was geweest, maar mijn 1ste echte ongi was ook behoorlijk heftig dus denk toen dat mijn lichaam nog wat gevoelig was... nu zou ik het echt niet weten, want heb vorige cyclus en deze cyclus nog geen last van gehad.. denk dat je wel last kan hebben als je ongi eraan komt, maar het kan ook van een zwangerschap komen,, heb echt nog geen idee! maar fijn is het idd niet! het is net alsof heel je baarmoeder samentrekt! @ de zwangere dames, hadden jullie ook steken in jullie baarmoeder voor jullie positieve test?? heb er nu gisteravond en vannacht wel wat last van gehad, het is nu minder maar nog steeds aanwezig!
oh liz vervelend dat hij neg is... ik ben ook bezig om wat kilo's te lozen maar dat weet je van ons andere topic. hoop dat mn menstruatie een beetje normaal blijft. maarja je weet het niet he, denk zowieso dat het deze maand niets wordt. ik had namelijk nachtdienst op het moment dat ik ov moest testen waardoor ik dus 2 dagen later pas ben begonnen met testen dan normaal... iedere maand vind ik m maar deze maand niet gevonden.. wel geklust maar of dat raak is geweest?
Sorry voor de dames die nog een nega teest hebben... Maar ik kan jullie met trots melden.... IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik kon me niet inhouden en heb net een test gedaan...!! Ik zit helemaaaaal te shaken hier.... OMG!
wauw! helemaal geweldig dames! dankje! Nu maar hopen dat het goed blijft gaan....ben nl nog 3 dagen voor mn NOD... Zal er zo ff een foto bij zetten! hij is wel slecht... gemaakt met mn tel maar goed...Duurde echt een halve minuut ofzo toen k al een licht lijntje zag... je hoeft ook echt niet te turen!! Ben helemaal door t dolle heen!!! Alleen kan het nog tegen niemand vertellen.... Vriendlief net naar zn werk gebracht en erna de test gedaan....
hahaha jaa maar wil t NU vertellen haha Njaa nog maar ff geduld alleen meneer staat er elke keer op dat ik samen met hem test en niet alleen.... hoe ga ik dit verklaren hahhaa
haha oeps als je zegt dat het posi is vergeeft hij het je vast en zeker ben altijd zoblij als ik lees dat er iemand posi getest heb