Ik mag 8 mei testen waarschijnlijk, maar ik zet in op 9 mei.. dan heb je toch het idee van het is moederdag en dan kan ik testen of ik mama wordt en dan is je test omowit.. nee bedankt.. maar iedereen zijn mening
Ik voel weer van alles in mn buik.. Zou ik dan eindelijk ongi worden... Nu heb ik linksonder weer raar gevoel.. Bah laat me please gewoon ongi worden dan weet ik tenminste hoe het zit :x *grom*
jha het kan of extra leuk zijn of indd vervelend als je een witte test heb vind een witte test zoiezo altijd vervelend
Nogal irritant jaa.. Ik zit te denken.. Je kunt toch wel een nieuw ei krijgen ook al heb je geen menstruatie gehad? Of heeft het geen zin om mn ei in de gaten te gaan houden.. Weet namelijk helemaal niet of ik uberhaubt een ei heb..
Dank voor het "welkom-heten" @ Twinny: Zo dacht ik inderdaad ook, het kan beide kanten op en een negatieve test is hoe dan ook vervelend! Gelukkig hebben we die dag wel redelijk vol gepland zodat ik waarschijnlijk weinig tijd heb om erover na te denken.. @ Lizzy: Geen idee! Lastig hoor! Hoop voor je dat je alsnog een positieve test in handen gaat krijgen.. En voor de rest van de dames natuurlijk ook!
als je nog geen ei heb gehad dan kan je er nog 1 krijgen volgens mij kan je geen 2 eitjes krijgen alleen als ze tegelijk springen
hmmm kweet niet zo goed wat ik zal doen... Loslaten of niet... :S Maar heb begrepen dat als je veel afvalt je dan weer geen ei krijgt.. En dan ga ik straks zo zitten stressen terwijl het door het afvallen komt *GRRRR* soms he.. zou ik wel eens een vent willen zijn hoor... Staand plassen zou ik ook zo graag eens willen kunnen hahaha
Als ik heel eerlijk ben Lizzy, denk ikd at je het even los moet laten. Zeker ook nu je aan het afvallen bent! Dan kan je gewoon even rustig hier mee bezig zijn.. geen ei volgen enzo.. ik weet dat een kinderwens heel sterk kan zijn, maar op deze manier is het ook niet leuk denk ik zo..
whihihi staand plassen geen maandelijkse ongi en alle nare dingen die er bij komen kijken ik ben voor haha
Ja mn hoofd snapt je maar mn gevoel zegt wat anders Baby's maken is helemaal niet leuk.. naja het maken op zich klaag ik niet over hoor Maar dat ge emmer er omheen Spreek je wel als je ook een paar rondes verder bent
Ohh dat neem ik direct van je aan.. zoals je weet heb ik ook een rommelronde gehad en voelde ik me daar al shit genoeg van .. dus ik geloof je =).. dan zou ik het goed aanpakken en je ei gaan zoeken.. en gaan tempen..
Hmm eierenzoeken.. lekker paaseitjes.. ow nee ben aan de lijn hihi Ik ga het loslaten.. Helemaal zen worden.. En volgende week ter controle nog maar een keer testen..
@ lizzy.. ik ga ook mediteren zat er net helemaal doorheen, ging ff vanalles mis hier en dan ook nog dat ik weer ongi moet worden.. pfff!! vind het erg lastig hoor om me er niet mee bezig te houden!! ook op dit forum lees je bijna iedere dag dat er iemand zwanger is geworden,, gun het echt iedereen hoor, maar als je zelf dan weer ongi word is het gwn ff flink klote! En omdat mijn cyclussen 34 dagen duren is het ook zo'n lange maand iedere x!! vind het ook zo gek, omdat ik echt veel symptomen heb,, ben echt wel regelmatig misselijk als ik iets eet en mijn borsten doen ook zeer, maja zal wel gewoon van een naderende ongi zijn.. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend, die lekker nuchter daarin is en mij wel snapt.. hij zei net, de volgende ronde komt het gewoon helemaal goed we zien wel...