Same here jipje.. Heb ook een cyclus van 32 dagen dus vind het ook altijd zo lang duren Soms vind ik het ook wel irritant dat mn vriend zo nuchter doet, hij heeft niet het gevoel wat ik erbij heb en dan constant te horen.. Je moet er niet aan denken. Je lijf is gewoon van slag enz. enz..
Ja vind het idd soms ook irritant, maar vanmiddag had ik die nuchterheid ff nodig denk ik .. En die lange cyclussen he! ,, zou de cylcus van twinny wel willen iedere x dat lange wachten! pfff.. naja ff afwachten,, denk dat het mijn ongi is die eraan komt, maarja die klachten he!? misschien een late innesteling (wat ik hoop natuurlijk) maar dat zien we vant weekend wel..
Hallo allemaal, Ik ben 22 en we zijn 26 februari gestopt met de pil, de eerste ronde was 34 dagen, weten jullie hoe het zit met de volgende ronde? moet je dan ook al gelijk van 34 dagen uitgaan??heb al een paar dagen een vaag gevoel in mn buik en vanaf zondag 's morgens met het ontbijt misselijk en kokhalzen. Groetjes!
Dames.. Ik ga vnaaf vriendlief ophalen van zn werk (zeg natuurlijk nog niks) Zat eraan te denken om de test gewoon in te pakken.. als het zijnde een cadeautje? en gewoon op zn bed neer te leggen? En dan gewoon zeggen kijk lieverdd k heb wat voor je! Of is dat heeel stom?
Sam!! Ik heb ff wat gemist maar zie dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!!! Dus manlief verleiden voor de voetbalwedstrijd was helemaal niet nodig haha... Leuk hoor geniet ervan!!
haha jaa dat wel.. alleen beetje sstom.... Heb er eerst maar een wc papiertje omheen gedaan en daarna ingepakt... was bang dt ie t anders al zou voelen... Mjaa ben echt bang dt ie t herkent aan de vorm ofzo... Of zijn mannen niet zo slim?
haha geen idee is hij er veel mee besig? anders verwacht hij het helemaal niet.. mijn vriend is in ieder geval niet zo slim hahaha, bij mn stiefvader doe ik altijd (met kerst enzo) de kadotjes in een ander doosje ofzo want die heeft alles gelijk door ^^
hmm njaa redelijk.... De ene keer wat meer dan de andere keer maar komt ook door mij denk ik omdat ik geregeld zit.. aahh nog zoveel dagen bla bla hahaha Hmm jaa miss denkt ie er wel niets achter aangezien we hebben afgesproken dat ik ook niet alleen zu testen en dt k pas morgenochtend zou doen... Vind het echt zoooo spannend Owjaa en had ook niet echt een doosje of iets anders waar k t in kon doen,.. had nog gezocht
Heb je ook geen doosje in de kast van bijvoorbeeld macaroni mix ofzo? Haal je t zakje eruit doe je de test erin... Dan lijkt het helemaal niet meer op een test....
ehhh nou mn ouders waren thuis... En die wten van niks natuurlijk.... dus beetje raar als k dn macaroni uit de kast ga vissen hahah dan gaan ze natuurlijk vragen stellen
haha jaa ik ook! vind het suer spannend! Weet wel dat ie heeel blij gaat zijn... Hoop alleen dt ie niet geirriteerd word omdat k de test alleen heb gedaan
hahha jaa hoop t wel En anders ga k m echt slaan en zeggen hallo je moet blij zijn hoor!!! Haha nee ik sla mn vriend niet... dt snappen jullie wel he
hahah nee.. ik ontvang de billenkoek hahaha Okee ik zeg niks meer Ooooww het duurt nog zooolang! ik ga nog ff een peukie roke en ff slapen.. dan gaat de tijd wat sneller!
Whahaha mafkees hihi wel op een goeie manier hoor haha Wanneer ga je stoppen?? Laat morgen ff weten hoe je ventje heeft gereageerd!!