vanaf volgende week dinsdag wil ik gaan stoppen.. dan gaat nl mams op vakantie... dus dn valt t ff niet zo op Jaaa tuurlijk laat ik t jullie weten! Truste dames!
spannend sam!! ben benieuwd hij zal idd denk ik heel blij zijn en vergeten dat je de test alleen heb gedaan, komt wel goed hoor!! Laat morgen idd wat weten!
hallo ik ben nu zelf 30 en heb al 3 kinderen, waarvan de oudste nu 13 is. Ik ben zwanger geworden op mijn 16e, door de pil heen. Het was natuurlijk geen geplande zwangerschap, maar heb het wel gehouden omdat ik zelf tegen abortus ben. toen ik 19 was wilde ik wel graag een 2e kindje, want wilde ook niet dat er veel leeftijd verschil tussen de eerst en de tweede zat. had toen de pil laten staan en gelijk de eerste eisprong was het al raak, dus tussen mijn 2 zit precies 2,5 jaar verschil. daarna ben ik op me 21e weer zwanger geworden, weer door de pil heen ( mijn ongi bleef 1 week uit, ben toen gelijk na een dokter gegaan, omdat het zo slecht in mijn realtie ging, wilde ik er eigelijk geen 3e meer bij, ondanks dat ik zo tegen een abortus was, 2 weken later kreeg ik een echo en ik bleek al 14 weken zwanger te zijn) ook tussen mijn middelste en jongste zit precies 2,5 jaar. voor de mensen die ook heel jong zwanger willen zijn, denk er goed over na, het lijkt allemaal zo leuk, maar er zijn veel nadelen hoor, want je hebt nog zoveel te leren in het echte leven. In mijn relatie ging het ook niet zo best, dus ben ook bij me ex weg gegaan toen me jongste 4 was. Heb nu een hele lieve vriend weer terug....en miss dat ik nu zwanger van hem ben....als het zo is, dan komt er een mooi laatkomertje achteraan, maar ik zal het met alle liefde opvoeden.
Hoi moeder3 welkom en spannend dat je misschien weer zwanger bent. Als ik voor mezelf spreek heb ik er zeker goed over nagedacht, maar ben ook bijna 25 nu.. Jammer jipje maar ja je weet iig waar je aan toe bent en nieuwe ronde nieuwe kansen! Dames, vanmorgen een beetje roze bij afvegen, denk dat ik toch ongi ga worden. Jammer, maar toch ook wel heelfijn dat hij niet uitblijft door dat stomme dieet Ow jaa.. Vanmorgen al weer -7,5kg jeuj!
hee moeder3! Vind het wel heel lief van je dat je ons een beetje advies geeft.. Zeker zal het niet het makkelijkste worden maar goed dat moet ik maar voor lief nemen Verder denk ik dat ik er zeker wel goed over na heb gedacht aangezien ik echt al 2/3 jaar ofzo een kindje wil( niet gedaan vanwege mn toen nog hele jonge leeftijd) Heb nu echt een ontzettende lieve vriend! die ook graag een kindje wil dus ga er vanuit dat het allemaal wel goed gaat komen @ all Gaf hem gister mn ingepakte test... Maakt hem open.. en zei NEEEE?!! ECHT ECHT?! Njaa dat ging nog even zo door haha Kreeg nog wel even te horen met een grote glimlach dat ik een bitch was hahaha omdat ik t alleen had gedaan Hij wist gelukkig ook niet van te voren wat er in zat, hij dacht echt een aansteker ofzo hahahha @ jipje Kl*te zeg dat je ongi bent geworden! Maar inderdaad wel fijn dat je je nu weer lekker met de volgende ronde kan gaan beginnen
@ liz nog even over dat staand plassen, je kunt staand plassen met van die plastuitjes voor onderweg haha gewoon te koop bij de drogist moet je eens proberen ik heb ze ook
@sam, gefeliciteerd met je zwangerschap maar zelf denk ik dat het niet uitmaakt op welke leeftijd je een kindje krijgt, als moeder instinct weet je al heel goed wat je wel of niet moet doen. Alleen als tiener en daar hoor ik zelf dan ook bij, je mist heel veel van je je jeugd, en je moet op een hele snelle wijze volwassen worden.
Hahaha jaa zon plastuit ja nou ik ga wel gewoon zitten haha Haha goede reactie dus Fijn dattie niks doorhad En over dat alleen testen was hij gelukkig ook niet boos keifijn geniet er lekker van
Hanna had gelijk bij jou sam! hoop dat ze bij mij ook gelijk heeft hihi Wie heeft zich nog meer door hanna late pendelen?
Hoi meiden, daar ben ik weer. .heb bijgelezen sinds gister en volgens mij bijna niets gemist! @Sam, super dat je vriend zo reageerde! Toff man! @moeder3, dank voor dit super lieve advies.. je slaat de spijker ook wel even op zijn kop denk ik.. Wij zijn allemaal jong en staan er nog blanco in.. Zelf word ik dit jaar 23 en mijn vriend 24.. we hebben dit jaar een hoop meegemaakt en ontwikkeld, waardoor de kinderwens die we al een jaar of 3 hebben actueel is geworden. Lees: afgestudeerd, huis gekocht, vast contract etc.. Ik weet dat ik jong ben, maar ik merk ook aan de mensen om mij heen dat ik "ouder" ben of minstens net zo oud (variërend van 25 t/m 30) in mijn gedrag en denkwijze en ik denk dat dat bij ons allemaal toch wel het verschil maakt.. Neemt niet weg dat ik er dieprespect voor heb dat je zo jong moeder bent geworden en voor je kindjes hebt gezorgd. Ben er ook van overtuigd dat je een deel van je jeugd hebt moeten "missen."
Zeker weten! Nog een weekje en ik mag gaan klussen.. Hoe is het met jou zie dat je al zoveel dagen overtijd bent...
Jaa tis allemaal een beetje vaag... Zoals je ziet 8 dagen over tijd.. Gister negatieve test.. Vanmorgen heel klein btje roze met afvegen maar nu weer niks... Mn menstruatie kan uitblijven door mn dieet wat wel klote zou zijn natuurlijk... Het problem is dat je altijd hoop houd als je niet ongi word dus das lastig Mar goed ik zit nu al weer op dag 40 dus we wachten nog maar een weekje af
Heey daar allemaal, Ik ben kim, ik ben 20 en heb een dochtertje van 15 maanden, en ben inmiddels bezig voor de 2e! Mijn verhaal is een beetje screewed up zeg maar, heeeeel kort gezegd, 19, getrouwt, 20, Geboorte dochtertje, 6 weken na geboorte werd echtscheiding aangevraagd. Mijn huidige vriend en ik zijn alweer een tijdje samen en hebben inmiddels sinds deze maand besloten voor ons eigen kindje te gaan. Daarbij komt dat hij voor dat wij samen kwamen een meiske heeft zwanger geschopt waar we straks ook gedeelde voogdij over krijgen word een hele vrolijke boel dus hihihi... Maar samen kunnen we dat allemaal wel. We hebben de ruimte, een goede baan, en heeeel erg veel liefde te bieden Nu om ff in te springen op het onderwerp als ik zo brutaal mag wezen... Bij mijn eerste dochter heeft het 9 maanden geduurd voor dat ik zwanger was, waarvan 6 daarwerkelijk volgens de regels geklust... En elke maand was het weer gissen.... Dan weer 35 dagen, dan weer 43, 26,46,34, en zo voort... tot dat ik een keer op de 57 dagen zat, en besloot eindelijk maar weer eens een test te doen, in de middag, om 16 uur 's middags, en jawel, direct kleurde het streepje Wat ik hier mee wil zeggen is, dat ontpillen een ernstig moeilijk proces is bij sommige vrouwen. Ik heb nu 2 maanden gestopt met de pil, sinds 1 maart om precies te zijn, en ik ben 1 keer een week ongi geweest vanaf 24 maart, daarna 1 x heel even bloedverlies, paar dagen later nog een keer 1 dag bloed verlies, daarbij heeeeel veel afscheiding, en rare slijmpropjes(sorry voor de vieze praat ) vandaag dan eindelijk echt menstruatiebloed, heb ik vanavond 1 keer geklust, gewoon voor het lekkere onder de douche, weg bloed, en niet meer gekomen sinds... Zo... pfffffff das een getyp. Ben ik het ook weer ff kwijt, hihi. Het is allemaal maar heel vervelend als het zo loopt. Maar gewoon de moed erin houden, wat voor je het weet is het zomaar ineens raak En luister goed naar je eigen lichaam!!! Liefs kim
Wat een verhaal zeg Kim!! Dan ben je ook best wel jong, terwijl je dat allemaal voor je kiezen krijgt.. Knap vind ik dat!! Zoals ik je verhaal lees was je dochtertje wel gepland en zijn jullie daar ook echt voor bezig geweest! Wel dapper op zo'n jonge leeftijd!! Ik denk dat ontpillen ook echt een lang, onbegripvol, saai en teleurstellend proces is als je lijf er veel hinder van ondervindt.. Maar ik denk ook dat je mede daardoor soms pas veel later tot de ontdekking komt dat je zwanger bent.. en je moet je toch ergens qua cyclus aan vast houden..