dag dames!! na 12 dagen overtijd te zijn geweest ben ik vanmiddag ongesteld geworden!! flink balen natuurlijk maar nu weten we wel waar we aan toe zijn.. morgen afspraak maken met de dokter voor de mmm.. spannend hoor!! wel jammer dat we het "spontaan" zwanger worden nu achter wege laten.. xx
Wat balen zeg riejantjuuh..... Succes in de MMM! Gatsie ik hoop niet dat ik griep krijg ofzo... Al 2 dagen op mijn werk heel warm gevoel, maar ik heb geen koorts(temp 36,9). Beetje hoofdpijn, bij vlagen misselijk, beetje duizelig... Ik heb echt geen tijd en zin om ziek te worden! @whitin: Ik duim voor jullie! Wat duurt het enorm lang he! Ik heb het gevoel dat ik die 2 weken amper door ga komen, haha!
@Riejantjuhh: He bah je liet ons wel in spanning!! hopen dat de MMM snel een mooi resultaat heeft!! Ik voel vrij weinig van mijn lichaam eigenlijk.. Af en toe wat steekjes.. rommelende darmen als ik in bed lig maar meer toch niet.. hoop zo dat ik deze maand een eisprong krijg.. deze week zou hij toch moeten komen.. temperatuur elke dag hetzelfde ( behalve een uitschieter het weekend maar had het aardig laat gemaakt dus die kan ik niet meetellen) elke ochtend netjes 35,5 Als mijn temp met 0,2/0,3 omhoog schiet.. komt mijn eisprong er dan aan of is hij dan geweest? Ben zo benieuwd maar word alleen maar meer onzeker omdat ik niet veel voel Paar maanden terug toen ik gestopt was met de pil veel last van steken misselijkheid buikkrampen etc.. Nu dus niet.. we zullen het zien over 2 weekjes..
@mariah: ik heb niet veel verstand van tempen maar volgens kun je met tempen alleen zien wanneer je ei geweest is dus dan zou het zo zijn als je temp omhoog gaat dat je ei dan geweest is (dacht ik hoor haha heb je ook lekker veel aan he hihi)
@Bos: ja dat dacht ik zelf ook.. deze week gewoon ''klussen'' geblazen.. haha.. k word alleen zo onzeker van mijn lichaam.. probeer er minder als een paar maanden terug mee bezig te zijn ( dit lukt aardig) savonds kom ik hier pas op het forum en kan ik lekker dromen maar heb mezelf wel meer onder controle.. Paar maanden geleden had ik alleen echt duidelijke ontpil/zwangerschaps symptomen.. donkere tepels.. anders over mn borst.. steken, krampen,misselijkheid.. (paar maanden terug is het waarschijnlijk een VMK geweest dus ben toen weer even aan de pil gegaan omdat het teveel werd..) Nu haast geen klachten.. af en toe steekjes.. en als ik in bed lig rommelede darmen..
@mariah: wat vervelend dat het waarschijnlijk een vmk was. toen wij bezig waren met zwanger worden van lars dacht ik elke maand zwangerschaps symptomen te voelenm behalve de maand dat ik echt zwanger was van hem. vervelend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden soms. had je bij je vmk ook een positieve test of dat niet?
@Bos: nee allemaal negatief.. 1,5 week na mijn NOD pas een vage positieve test.. volgens de dokter positief genoeg.. mocht er 2 dagen van genieten ongeveer.. toen kwamen de duivels.. Word gek van mijn lichaam inderdaad.. zat jij ook aan de pil of een andere anticonceptie? hoelang heeft t bij jou geduurd??
Pff jeetje riajantjuhh! Heel veel succes bij de dokter en hoop dat er snel een oplossing komt en dat je snel zwanger mag zijn! Ik ga testen met ovulatietesten, weer van sensitest! Had een cyclus van 30 dagen maar vorige x op dag 11 al een knaltest dus denk dat mijn lf lengte langer is... Misschien deze maand ook weer ff afwachten dus! Voelde vandaag ook weer wat steekjes, precies hetzelfde als vorige x en zit op dag 9 dus het kan weer zo vroeg zijn natuurlijk!
@ jipje ik had een cylcus van 21 dagen ik denk dat ik volgende maand ook ga testen want nu voel ik me wel onzeker over wanneer het komt enzo en heb het idee dat mn banner niet klopt als ik het op 21 dagen zet dus miss geeft dat wat duidelijkheid
@mariah: ik was inderdaad aan de pil. was een maand voordat we begonnen ermee gestopt en had eigenlijk meteen een mooie cyclus van 28 dagen. bij ons duurde het negen maanden en de eerste zes maanden was mijn cyclus netjes maar na een vakantie naar de dominicaanse was hij ineens 54 en toen steeds iets korter. toen wist ik ook niet goed wanneer ik mijn ei kon verwachten dus ben ik aan de ovulatietesten gegaan. ik heb ook een keer een positieve clear blue gehad maar was niks te zien op de echo. bloedtest wees uit dat er geen hcg in mijn lijf zat. de vk dacht misschien ook aan een vmk maar volgens de gyn was ik nooit zwanger geweest. lekker dubbel allemaal en heel onzeker. geloof dat ik dan ook vier testen deed toen ik wel zwanger was van lars en GEEN clear bleu meer. die dingen komen mijn huis niet meer binnen.
We kunnen misschien hier ons eigen lijstje maken, wanneer onze eerstvolgende NOD is? Dan hebben we een beetje overzichtelijk wie wanneer kan gaan testen! Of vinden jullie dat niet wat? Ik heb al sinds mijn eisprong steken in mijn buik, is volledig niet weg gegaan...normaal heb ik daar nooit last van. Maar het is veel te vroeg om echt iets te merken al, dus ik baal er stevig van! Ben ook niet lekker, ligt denk ik een griepje op de loer ofzo...
Hallo meiden, Wat leuk om zo met jullie mee te lezen. Ik ben zelf 21, wordt in mei 22 en ben in mei ook afgestudeerd.. Mijn fulltime baan staat al op de stoep (per 1 mei).. Mijn vriend (23) en ik willen erg graag een kindje, het enige probleem is, dat ons koophuis nog even op zich laat wachten.. Ik wil niet stoppen met de pil voordat ons huisje helemaal in orde is, maar dat wachten duurt zooooooooo lang.. In ieder geval lees ik graag met jullie mee en ik laat het weten als ik kan gaan stoppen
Dames... maandag om half 2 heb ik een afspraak bij de huisarts.. voor een verwijzing naar de medische malle molen!! vind het erg spannend allemaal!! maar goed ik hou jullie op de hoogte!! KussKuss
@yara leuk dat je meekletst. hopelijk lukt het snel met je huisje @riejantje spannend hoor ben benieuwd @hier: gister avond ineens buikpijn gehad steken rechts onder(dacht misschien me eisprong, omdat je wel s hoort dat je dat kan voelen) en vanmorgen ineens een drupje bloed hoop dat het daar bij blijft want ben net klaar met mn ongi
@Yara: welkom. zijn jullie aan het verbouwen of nieuwbouw ofzo? hoop dat het snel klaar is @riejantjuhh: spannend meid hoop dat ze snel weten wat er 'aan de hand' is. @twinny: hopenlijk was het je eisprong. vanavond nog even klussen voor de zekerheid he. je weet maar nooit. @all: zo hier eigenlijk niks bijzonders te melden. heb een poetsdag vandaag. bovenverdieping gezogen, gedweild en de badkamer gedaan ga nu verder met de koelkast en de keuken voordat de kleine man weer wakker word..
je eisprong kan je idd voelen.. heb het ook gehad, had 2 dagen steken in mijn onderbuik en lies. vervelend, maar dan weet je wel dat het goed zit kan niet wacht totdat ik die van mij heb!! , duurt toch lang he.. ben hier echt niet goed in!
@ sjapaz: jha kunnen wel een lijstje maken dan moet iedereen zichzelf even erop zetten haha twinny2002: nod 23 mrt @ bos: haha jha zal ng ff extra klussen u never know en ik heb elke dag poetsdag werk in de huishouding in een bejaardehuis hihi