Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    Sam20 NOD 6 mei ZWANGER!!:D 20 jaar 4e ronde

Lizzy1986 NOD 26 april ZWANGER!!!:D25 jaar? 7e ronde

Twinny2002 NOD 27 mei Wachtend op ei 20 jaar 4e ronde

Essieee NOD 27 mei wachtend op ei 24 jaar 3e ronde

Mek11 Uitgerekend rond 5 Jan 2012 Bijzonderheden 23 jaar 2e ronde Zwanger!

Sheena21 NOD 13 mei Wachtend op ei 21 jaar 6e ronde

Inge 88 NOD 29 mei Ongi, ei op 15 mei 23 jaar 2e ronde

Brotherbear NOD 9 mei in afwachting 22 jaar 1e ronde

Jessica86 Uitgerekend rond 13 Dec 2011 Bijzonderheden? 25 jaar? ..ronde Zwanger!

Jipje NOD ..?? juni?? Wachten op e1 21 jaar 4e ronde

MICH18 NOD? afwachtend 19 jaar 6e ronde

Lovehim90 NOD 11 mei Wachten op 1e natuurlijke menstruatie 20 jaar 1e ronde

Baby90 NOD??? wachten op ongi na mk 20 jaar 1e ronde na mk

hey meiden ik dacht gister dat ik mn ei heb gevoelt.. had eergister een mini beetje bruin slijm gehad gister ook en nu lijk ik wel (weer) ongi.. kan het dat je veel bloed verlies heb van je ei of ben ik nu weer ongi?? heb niet egt de buikkrampen die ik normaal heb.. snap er niks van:p

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jammer brotherbear dat je even een tijdje weg ben!
    Maar snap t ook wel;)

heeel veel succes met school en je verhuizing!:D

En hoop dat je dan snel weer terug ben!:D

3. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ben even 2 dagen niet geweest wat een berichten allemaal

allereerst lizzy gefeliciteerd meid......:D

ik moet de rest van de berichtjes allemaal nog maar even op mn gemak door lezen.

deze ronde zal voor mij helaas niets worden aangezien ik te laat ovulatie teste en hem dus niet heb gevonden deze maand... voel trouwens ook verder niets dus.. volgende ronde weer hard aan de arbeid en hopen dat ik dan ook eindelijk zwanger raak haha

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    maar als je niets voelt wil niet gelijk zeggen dat het niet zo is he,,,
    Je weet het nooit;)

Niet te negatief hoor haha:p

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik dacht ook dat ik te laat was voor mn ei sheena en een week later bleek hij pas te zijn en pats zwanger dus zeg nooit nooit :p

Had gister (minimaal) bloedverlies... Werd helemaal gek hier... Schijnt in de eerste weken voor te komen van het innestelen of doordat je baarmoeder veranderd ofzo... Zag het al gelijk niet meer zitten :)
    Durf gewoon nog niet zo goed blij te zijn, maar ik ga proberen ervan te genieten...

6. moeder3

moeder3 Lid

3 mei 2011
    38
    0
    0
    nou ik had eergisteren een test gedaan en hij was negatief (met ochtenurine gedaan)
    smiddags ging ik na de wc en met afvegen had ik veel slijm en was rose (omdat ik weg moest tampon ingedaan, voor het geval) savonds zat er nog steeds slijm met rose in. Vanmorgen was het donker rood naar bruin toe, (niet heel veel trouwens)

omdat ik eergisteren negatief had getest, heb ik zoiets van ok me ongi komt nu dan, maar het raarste is, vrijdag 22 april had ik dit ook en zondag was het alweer afgelopen (heb ook helemaal geen ongi klachten) en terug na me vorige ongi weer was 26 maart, die wel normaal verlopen is.

ik vind zo raar omdat ik wel allemaal klachten heb, zere borsten/tepels als 4 weken bijna, vaak svonds licht hoofdpijn, soms duizelig, rommelige darmen, soms ineens vet koud of warm hebben. en sinds gisteravond ik lig in bed en werd me toch een potje beroerd (heb zelf emmer erbij gepakt) en nu net na me koffie, pff me maag speelt alweer op.

ik snap niet hoe dit kan, iemand anders misschien?

7. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hoelang ben je al met de pil gestopt dan? Is het niet ontpillen?

8. moeder3

moeder3 Lid

3 mei 2011
    38
    0
    0
    ik heb 3 jaar geleden mijn mirena spiraalk laten verwijderen, omdat ik hem 5 jaar had gehad (is dan uitgewerkt) verder daarna niks meer gebruikt.

maar heb dit ook nog nooit gehad, normaal heb ik een regelmatige cyclus

9. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Hoi dames,

Hoe gaat het hier?

Om de vraag van het topic te beantwoorden.. Ik ben 22 jaar en m'n verloofde is 25 jaar. En wij willen ook bewust jonge ouders worden. Wij krijgen hierover verschillende reacties. Mijn vader is een beetje twijfelachtig, haha. Maar meer omdat hij dan eventueel jong opa zal worden. (het is m'n stiefvader, en die is nu 38 jaar, haha). Mijn moeder die vindt het zo leuk dat ze me bijna dwong toen we de stap nog niet hadden genomen, haha. Iedere keer als we haar zagen: 'Nou, ben je al zwanger?'. Was ook best wel vervelend soms hoor. M'n moeder is 7 jaar ouder dan m'n stiefvader, dus ook nog een jonge oma, als ik snel zwanger mag raken.

We wilden al eerder beginnen, maar we hadden nog geen stabiele woonomgeving. Nu inmiddels wel, alweer bijna een jaar, en we zitten nu in ronde 2. In December 2010 ben ik gestopt met de pil, en heb ik ervoor gekozen om 3 natuurlijke menstruaties af te wachten, en in Maart is dus ook het condoom aan de kant gegooid! :D Wij hebben er zin in. Over 8 dagen mag ik testen, dus ik ben zeer benieuwd! :)

10. moeder3

moeder3 Lid

3 mei 2011
    38
    0
    0
    zal me symtomen ook ff voor jullie neerzetten, dan weten jullie hoe het een beetje zit misschien;

waar ik last van heb
    vaker plassen
    meer dorst
    duizelig...soms vlekken/soms wat waziger zien.
    2 dagen bloedverlies 22 april tot 24 april
    zere borsten/tepels al 4 weken
    soms ineens koude vlagen en of ineens warm
    misselijk en/of last van maagzuur
    nu weer bloedverlies (nu met lichte buikpijn erbij linkerkant en trekt me door me lies) 7 mei (smiddag) tot nu nog
    moeilijke stoelgang
    rommelige darmen
    lichte hoofdpijn (vooral savonds)
    sneller moe...gaap halve dag door
    en lui,,, niet zoveel zin om dingen te doen.
    en het gevoel dat er iets niet klopt en me gevoel wat zegt dit duidt op een zwangerschap of wat anders..
    7/05 test gedaan was negatief.
    sinds 7.05 in de avond misselijk geworden en smorgen nog steeds last van.
    7/05 smiddag begonnen weer met lichte bloedverlies, en nu in de middag nog steeds last van (nu wel iets meer en heb wat last van lichte buikpijn, vooral in me linker kan, trekt in me lies)

11. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    klinkt allemaal spannend moeder3 ben erg benieuwd of je symptomen goed zijn;)

12. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hey dames!!

ben een weekend naar centerparcs geweest, en heb ff op me telefoon gekeken op zwangerschapspagina.. maar heb nu toch nog wat bij te lezen haha!

nou ben heel het weekend kotsmisselijk geweest, en heb hoofdpijn gehad.. ben wel ongesteld, maar is nu al klaar,, btj vreemd want bij mij duurt het normaal gesproken echt wel 8 dagen!! heb vrijdagnacht moeten overgeven.. erg leuk als je met vrienden weg bent :(

@ lizzy!! snap dat je je zorgen maakt, maar heb hier al veel gelezen dat er bij veel vrouwen wat bloedverlies is, dus maak je geen zorgen!! probeer er lekker van te genieten!! :D
    5 weken al!! , als je het niet door hebt ben je ineens al best ver! :)

13. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey jipje!

Klinkt gezellig center parcs! Je had iig lekker weer!
    Vervelend dat je zo misselijk bent geweest :(

Thanks voor je oppepper, zit weer ff in een bangeschijterdfase... Terwijl ik vanmiddag gewoon lekker in de ikwordmamaenallesgaatgewoongoedfase zat :)

14. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    alles komt goed hoor!! Zou zelf denk ik ook bij alles wat er gebeurt zorgen maken, maar denk dat als je dat doet er niet van kan genieten, toch??
    Hoop echt dat het deze maand raak gaat zijn! Ben het wachten beu! :(

Ben nu nog steeds erg misselijk. Probeer te slapen, maar lukt niet, denk dat ik zo weer een teiltje er bij ga pakken! Erg vervelend, weet ook niet van wat het is, ben niet ziek en heb ook niets verkeerds gegeten!

15. moeder3

moeder3 Lid

3 mei 2011
    38
    0
    0
    nou nog steeds bloedverlies (vanmorgen zat tampon aardig vol bloed, van helder tot donker rood/bruin)
    (srry voor het onsmakelijke)
    dus ik denk dat mijn ongi nu door zet, heb sinds gisteren ook vette lage rugpijn. buikpijn heb ik niet echt trouwens, af en toe steekjes, en uitloopt na me lies.
    Ik ga deze week nog maar ff afwachten, en alles aankijken en hoelang deze ongi gaat duren (dit is 2e dag), en als de klachten van de week niet over zijn, ga ik toch maar eens na de HA.

16. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    moeder3 wat balen:( hopen dat je ongi niet doorzet hoor

17. jessica86

jessica86 Lid

6 jul 2009
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    lizzzyyyy gefeliciteerd:D zwangerrr zie ik super man!

18. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    twinny.. na 14 dagen ongesteld?? was het geen innesteling of een eisprong bloeding?? was het echt ongi? heb gelezen dat het allemaal veel op elkaar lijkt!
    gebruik je trouwens ovulatietesten??

19. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Sam20 NOD 6 mei ZWANGER!!:D 20 jaar 4e ronde

Lizzy1986 NOD 26 april ZWANGER!!!:D25 jaar? 7e ronde

Mek11 Uitgerekend rond 5 Jan 2012 Bijzonderheden 23 jaar 2e ronde Zwanger!

Jessica86 Uitgerekend rond 13 Dec 2011 Bijzonderheden? 25 jaar? ..ronde Zwanger!

Brotherbear NOD 9 mei in afwachting 22 jaar 1e ronde

Sheena21 NOD 13 mei Wachtend op ei 21 jaar 6e ronde

Twinny2002 NOD 27 mei Wachtend op ei 20 jaar 4e ronde

Essieee NOD 27 mei wachtend op ei 24 jaar 3e ronde

Inge 88 NOD 29 mei Ongi, ei op 15 mei 23 jaar 2e ronde

Jipje NOD 7 juni Wachten op eisprong 21 jaar 4e ronde

MICH18 NOD? afwachtend 19 jaar 6e ronde

Lovehim90 NOD 11 mei Wachten op 1e natuurlijke menstruatie 20 jaar 1e ronde

Baby90 NOD??? wachten op ongi na mk 20 jaar 1e ronde na mk

Heb het ff aangepast hoor :) van zwanger naar wie er het eerst zijn nod heeft..

20. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    jipje dacht eerst ook met dat bruine slijm miss van me ei ofzo maar nu word het steeds erger ipv minder dus denk dat ik gwn ongi ben heb ook debuikpijn erbij gekregen nu dus heb me banner ook maar even veranderd heb het gemiddelde maar genomen, laat men nod wel even staan op 27e

Deel Deze Pagina