hmm njaa.. wie weet We zullen maar moeten afwachten.... Helaas, al dt afwachten... je word er gek van
Hey dames wat zitten jullie weer heerlijk te kleppen heb rustig bankhangavondje gehad en naam discussies met mn mannetje hihi Ga mn bedje opzoeken en spreek jullie snel weer
Pffff omg.. Lig op dit moment echt half te creperen van de pijn ijn mn buik.... Zou wel kunnen janken.... En duurt nog zolang voor vriendlief thuiskomt... Ik heb dit wel eens vaker alleen is t nu erger en houd t veel langer aan.... Zou ik misschien morgen even de vk bellen? Of stel ik me nu aan?
Ik zou vewoon bellen als je je zorgen maakt... Had vandaag ook de praktijk aan de telefoo om een afspraak te maken en zij zeiden ook, als je vragen hebt of je zorgen maakt gewoon bellen! Heb je nor aal ook buikpin als je menstrueert? Is de pijn nu erger? Geen. Bloedverlies. Ofzo?
Hier ook een jonge aanstaande mama! Ik ben 19 en mijn verloofde is 21. We zijn al 1,5 jaar bezig voor ons eerste kindje. Het wil maar niet lukken helaas. Maar we houden de moed er gewoon in! en mocht het binnen een paar maanden niet lukken dan staan we gewoon op de stoep bij de huisarts! (leuk trouwens om te lezen dat er zoveel jonge aanstaande mama's zijn op het forum)
Pff wat ben ik blij dat je nog wakker ben zeg! Jaa normaal heb ik ook kramp als ik ongi ben maar dit is 10x zo erg moet me echt in elkaar vouwen om het 'dragelijk' te maken Echt van die gemene scherpen steken en net alsof ze alles heeel hard uit mekaar trekken ofzo En t zijn ech alleen maar die krampen geen bloed ofzo gelukkig
Welkom riga! Ooww wel balen dat t nog niet ia gelukt... Doe je aan tempen of ovu testen ofzo? Wel knap dat je nog niet naar de HA ben geweest Njaa.... Ik ben niet zo geduldig haha dus t zal daar wel aan liggen
Hey sam!! Hopen dat je kramp snel over is!! Weet hoeveel pijn het doet,, heb heel vaak extreme buikkrampen, de dokter noemde het wel gewoon darmkrampen maar met hevige weeenpijn :s moet dan vaak ook spugen van de pijn!! Ben benieuwd naar jullie echo's dames!! Aan alle nieuwe dames, welkom!! Pfff zit hem zo te stressen, heb tot mijn 17e enorm actief gesport, maar ben er daarnaa mee gestopt : vriendje/opleiding/werk... Maar heb dus spataderen gekregen op me bovenbenen, niet echt sexy dus ga ze morgen weg laten spuiten, maar schijnt best zeer te doen, ben absoluut niet kleinzerig, maar knijp hem toch behoorlijk!!! Moet daarna steunkousen aan hahahaha nou veel klussen word het dan niet denk ik,, met me sexy steunkouse Ga trouwens morge ochtend ook even een zwtest doen,, denk het niet hoor, maar dan weet ik iig dat de misselijkheid niet daar aan kan liggen
Ik ga donderdag beginnen met ovu testen! En het is meer uit angst dat ik nog niet naar de HA geweest ben hihi. Bang voor de reactie van die man. Ik kom er al m'n hele leven. Nou ben ik heel zeker dat ik er samen met mijn mannetje voor wil gaan hoor,maar toch vind ik het moeilijk. Ik ben 19 en weet nu al dat hij me in eerste instantie niet serieus gaat nemen. Of gaat adviseren dat ik er nogmaar is overna moet denken. Dus moet eigenlijk even over die drempel heen en over 1 a 2 maandjes gewoon gaan!
Oww spannend jipje! Succes Hmm ik denk niet dat het alleen darmkrampen zijn... T zit nl heel laag net op t randje van mn schaambeen zeg maar en lager... Loopt door naar mn liezen en bovenbenen... Was net even weg ik helemaal blij... Maar het is alweer terug Word er ook echt helemaal naar van! Hmm ja snap wel dat het spannend is jaa om naar de dokter te gaan, maarja gewoon schijt aan hebben en doen! hihi
Hey meid! snap helemaal hoe je je voelt. Ben zelf getrouwd toen ik 19 was, nou is dat wel iets anders, maar qua angst voel ik met je mee. Wat kunnen mensen zaniken zeg! Bij mij was het ook anders niet dan: zou je dat nou wel doen, je bent nog zo jong... Bleh!:x Maar gewoon overheen zetten meid! Wat kan jou het schelen wat anderen denken, jij bent gelukkig toch! Gewoon heen gaan! Je bent er toch al anderhalf jaar mee bezig, dat noem ik nou niet bepaald een opvlieging of wel dan!!! Suc6! Liefs
ik wou net zeggen riga.. gewoon gaan hoor!! het enige wat hij mag doen is je doorverwijzen naar de gyn.. hij heeft verder niets over jou te zeggen!! niet iedereen moet zo'n ouwe taart zijn toch??!! zijn genoeg meiden die er vroeg aan beginnen en daar is niets mis mee! en idd je bent al 1,5 jaar bezig, dus het is niet dat je na een paar maandjes al aan klopt! heb vanmorgen nog een test gedaan, zag een heeeeeel klein streepje, maar ik zie te test maar als negatief.. en als ik dan volgende maand positief zou testen ben ik misschien al 2 maanden (ga ik niet van uit hoor haha)
Nou een streepje is een streepje toch! En als je twijfelt zou ik die digitale van CB halen... Heel voorzichtjes gefeliciteerd???
huh jipje ik snap er even niks meer van... Je hebt een test gedaan (zwangerschaps of ovu?) en kun je er misschein een foto van maken en hier plaatsen dan kunnen we mee kijken of er wat te zien is. Ik heb vandaag van mijn zwangerschapstest een filmpje gemaakt. Is echt gaaf dus als het eenmaal zo ver is dames... een testje bewaren voor een filmpje is echt heeel leuk. Elke keer kijk ik er weer na haha
leuk indd van die filmpjes had er al is 1 gezien van iemand op t forum jipje hmm licht streepje??? miss toch over een paar dagen nog is proberen??
haha ja ben moeilijk te volgen he maar heb een zw test gedaan.. ben gewoon ongi geworden hoor, maar het was maar heel kort. ben ook echt al een paar dagen heel misselijk.. dus deed voor de zekerheid een test. Maar heb geprobeerd een foto te maken, maar hij blijft te wazig helaas. Zie wel een heel licht roze streepje. Maar beschouw hem al negatief hoor, mocht ik me over een paar dagen nog niet goed voelen dan ga ik ff naar de ha.
oh jha zo.. vervelend he die "rare" ongis maken je ook onzeker.. hoop dat je je snel beter voelt of dat het toch voor een goed doel blijkt te zijn
ja idd als je ff wat anders ongesteld bent is het gelijk paniek haha maar we zien wel hoor.. en anders ben ik straks gewoon al 2 maanden, ook lekker!! heb mezelf trouwens weer wat te weten kalmeren.. zit nu gewoon vaak te denken, de 1ste 3 maanden tellen niet mee, want dan moet je lichaam nog wennen aan dat je geen hormonen meer binnen krijgt, dus dit is maand 1.. werkt voor mij wel eigenlijk! en dames, de dagen schieten voorbij (hoop ik)
maar dat is niet helemaal waar hoor jipje haha want ik was in de 2e ronde al zwanger. Maar ik heb ergens het idee dat het een gelukje is geweest want ronde 1 was zo raar dat we ronde 2 bijna om de dag sex hebben gehad. Vriendlief helemaal blij want die vond dat wel leuk hehe en toen was k gelijk zwanger terwijl ik pas op dag 26 was en ik uitging van 35 dagen.