Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    jipje nou wel "fijn" dat hij niks zag zitten.. dan is alles toch schoon vanbinnen;) en fijn dat hij een mooi eitje zag:) lekker klussen straks en hopen op een mooie plakkert!

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    ja toch gek,, als je een positieve ovulatietest heb.. weet je dat je een eisprong heb, maar om daadwerkelijk zo'n eitje te zien op een echo is toch wel grappig ;)

hoop ook zo dat het raak is deze maand.. we hebben echt zo ons best gedaan ;) nog ff 2 dagen door klussen en dan afwachten!!

3. Linana

Linana Niet meer actief

Nou, ik wou dit weekend een nieuwe test gaan doen aangezien ik nog steeds niet ongesteld was geworden.
    ja... Was geworden indd. Want sinds gisteren is het net een masacre in de wc elke keer als ik erheen ga.
    Begin me sterk af te vragen of het wel menstruatiebloed is en geen mini miskraam, want het bloed is echt helderrood.
    Zo rood heb ik het nog nooit gezien :S:S

Maar goed... nog even geen blij nieuws voor mij dus zoals voor sommigen hier wel.

En Wupsie, welkom!!!

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey dames!
    Hoeist met iedereen??
    Nog nieuwtjes?? :p

Hier alles rustig... Stiekem al een btje nerveus voor de echo donderdag, hoop zo op goed nieuws! Duimen jullie mee? :D

5. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    ik duim mee

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Thanks! Hoe is het met jou?

7. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    in de wacht voor ICSI

eerst moet vriendlief nog bloedprikken voor chromosomenonderzoek.
    dan nog 3 maanden wachten op de uitslag:(

Maar hoop dat we daarna snel mogen starten:D

8. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Pfff 3 maanden wachten, dat is nogal!!
    Maar idd hopen dat jullie daarna snel mogen starten :)
    Lijkt me echt heftig allemaal, hoop voor jullie dat je binnenkort goed nieuws hebt om te spammen :)

9. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw

Hee meid, Stom van je ei! :(:( Maarja volgende maand dus extra flink er tegen aan!

Met mij gaat het niet zo goed dames.. Helaas.. :( De hele week al wat ruzie met m'n vriend.. Hij weet niet of die het wel wil... een toekomst met mij... komt voor mij echt als een shock aan.. als hij nu ineens zegt alles eigenlijk niet te willen.. dus thja.. mijn wens is te groot.. om te zeggen ik wacht nog een paar jaar.. maar goed.. ik hou wel van hem.. ik heb het echt moeilijk op het moment..
    sorry dat ik ook weinig mee schrijf enzo de laatste tijd...
    Hoop in iedergeval dat er veel zwangeren zijn deze maand...

liefs..:(

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Wat klote mich!
    En nu?!
    Hoop voor je dat het allemaal goed komt meis!;)

@ all

Sorry dames dat ik zolang niks heb laten horen!
    Beetje druk gehad, met werk enz.
    Ga weer proberen er wat vaker te zijn!:D

11. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hey meis...

Sorry als ik even inbreek. Lees hier al een tijdje mee. Wat rot! Hoe komt dat zo ineens? Babytwijfels en 'reageert het af op jou'? Of gaat het echt niet lekker tussen jullie twee?

Zou het helpen als je het even niet meer over babys hebt en je concentreert op jullie relatie? Kun je het er over een paar weken wel weer over hebben en als hij er dan nog zo in staat het nogmaals bespreken en dingen gaan besluiten... Overhaast niks!

Mijn ervaring is dat mijn mannetje af en toe wat meer tijd nodig heeft. Hij begint enthousiast en krabbelt op een gegeven moment altijd even terug, wat het onderwerp of de actie ook is. Moet dan even gerustgesteld worden en heeft wat langer tijd nodig om er goed over na te denken. Die van jou misschien ook?

*komt wel goed schatje!!!*

12. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    arwg wat balen:(:( hoop dat het snel goed komt tussen jou en je vriend en dat je snel zwanger mag raken:)

13. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hoi dames,
    Thja ik weet het niet.. heb gisteren pas voor het eerst echt wat beterder met hem gepraat weliswaar op msn.. maar dat doet er niet toe.. Hij zegt dat hij met zichzelf zit.. en twijfelt over alles.. Hij houd wel zeker van me, maar hij gaf aan dat de vonken die die vroeger waren.. er nu niet meer zijn.. hij zegt ook dat ie niet zonder mij kan,maar hij vind zichzelf een slechte vriend.. dat hij vaak dingen verkeerd aanpakt enzo.. en nog steeds niet weet wat hij eigenlijk met de toekomst wil... hij zegt veel.. maar het komt er niet van.. op de een of andere manier ben ik vrij rustig erom.. iets zegt me.. het komt wel goed.. en geef hem maar gewoon de tijd.. om rustig over alles na te denken.. of die wel een toekomst met mij wil ja of nee.. of die kindjes wil ja of nee.. hij weet dat het voor mij belangrijk is. en dat als hij zou zeggen dat hij hier nog jaren niet klaar voor is.. ik vast besluit om alleen verder te gaan.. We hebben deze maand wel gewoon onveilig seks gehad.. en zit inmiddels weer op dag 30.. maar goed.. dat zegt ook niks meer tegenwoordig.. gister dacht ik ongesteld te worden.. beetje krampachtige pijn.. maar dit was niet zo.. ik heb nog geen test gedaan.. denk ook omdat ik er deze maand totaal niet mee bezig was.. en omdat mijn vorige cyclus 39 dagen was... Wel heb ik er een rare gedachten over... stel dat het nu raak zou zijn.. zou het voor mij zeker een teken zijn, dat we bij elkaar horen en er voor moeten gaan! Mocht hij er dan anders over denken.. dan weet ik dat ik een prachtige jonge alleen staande mama zou worden.. maar dit denk ik niet.. denk juist dat hem dat de doorslag zou geven.. om alles op alles te zetten.. Maarja we zien wel! Sorry voor mijn lang verhaal.. maar wil jullie op de hoogte houden.. de reacties waren wel lief! Dankjewel daarvoor!

14. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey meis!
    Ik denk dattie ook gewoon tijd nodig heeft!
    Die van mij heeft ook altijd tijd nodig om ergens aan te wennen:p
    Hoop dat het allemaal goed komt voor je maar denk goed aan jezelf he!
    X

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jeetje mich wat een verhaal!:(
    Hoop voot je dat het goed kom!:D
    Zo niet zie ik al (mocht je zwanger zijn) een geweldige alleenstaande mama word! Aangezien je er zooo positief in staat( wat ik niet hoop natuurlijk)

Het komt hoe dan ook helemaal goed met je!
    En hoop dat jullie eruit komen!;)

Dikke knuffel!

16. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    hey mich: wat fijn dat je toch een beetje heb kunnen praten! geeft hem even de tijd en ruimte om alles over te denken en het komt vast goed! mocht je nu zwanger zijn is dat misschien wel de doorslag dat je samen of alleen doorgaat! misschien als je over de 39 dagen gaat toch een testje wagen?! in ieder geval heel veel sterkte! ik hoop dat het allemaal goed komt, jij zou in ieder geval een geweldige moeder worden!

17. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Wat lief dames!! echt lief!

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hihi ;)

19. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    mich18

sterkte meid, heel veel sterkte.
    kan me echt niet voorstellen hoe jij je nu voelt :(.

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Zooo dames!
    En hoe is het hier allemaal?
    En met jullie klachtjes?

Ik moet zeggen dat ik nog niet echt ergens last van heb.. behalve pijnlijke borsten.. maar goed.. als dat alles is...
    Hoop dat dat zo blijft!:D

Deel Deze Pagina