heeey sam wat fijn dat je je goed voelt lekker van genieten hoor! ben hier een beetje ziekjes egt naar ben mn ongi aan het afwachten, wie weet hoelang het deze maand weer gaat duren met die rare cyclus dacht ergens tussen maandag en begin juni njhaa gwn ff afwachten als ik over de 33 dagen ga toch maar een testje wagen heb nergens last van geen kwaaltjes ofzo alleen verkouden en keelpijn en moe groetjess
Ik heb net toch maar op sensitest 3 babi zwangerschapstesten besteld. Zondag/maandag is me NOD dus zou met die test al kunnen testen (als de post beetje optijd is,en anders vrijdagochtend). Zou het heel veel uitmaken als ik rond 3 uur 's middags test ipv in de ochtend? Kan gewoon niet wachten hihi
Haha notmaal gesproken maakt het niet zoveel uit maat omdat je nog redeljk ver voot NOD zit zou ik het toch sochtends doen
@ riga,, had afgelopen maand ook met die babi zw testen, getest, maar volgens mij geven ze een schaduwlijntje of een vals licht streepje.. had het afgelopen maand ook en mijn menstruatie was wat vaag verlopen, maar volgens de doktoren was het geen miskraam, ze konden er iig niets van zien! En er was nog een vrouw op dit forum die niet zwanger was, ondanks dus een tweede lichte lijn! Als je hem echt heel duidelijk ziet is hij gewoon positief natuurlijk
heee luitjes heb gister weer een echotje gehad alles was goed ben op onze trouwdatum uitgerekend hoe bijzonder is dat ben erg blij en gerustgesteld nu lekker genieten hoe gaat het hier verder?? liefs jes
@jipje : bedankt voor de tip! Alleen mocht ik een streepje zien ren ik naar de eerste beste kruidvat om 2v5 tests te halen en een CB hihi..na 1,5 jaar zou ik het niet zomaar geloven
Ik was ook 18 toen ik wou beginnen aan kindjes. Maar mijn man wou dat nog niet. Toen ik net 20 was zijn we begonnen Maar het heeft 6 jaar geduurd en nu is onze kleine 3 maandjes oud. Ik was dus 26 toen ik bevallen ben. Ja als je alles kon plannen. Liefs. Gewoon doen wanneer je er zelf aan toen bent. Laat anderen maar lekker een mening hebben.
Hey meiden! Een hele tijd geleden heb ik eens een berichtje gepost hier, omdat ik ook jong mama wil worden, alleen hadden we nog geen huis, waardoor we de kinderwens nog even op de lange baan moesten schuiven. Nu wil ik me graag ook weer bij jullie aansluiten, want 14 juni slik ik mijn laatste pil en gaan wij voor ons eerste kindje Nog even ter info: Ik ben net 22 geworden en mijn vriend is 23. 1 augustus krijgen we de sleutel van ons huis en van mijn vriend heb ik dus 'voor mijn verjaardag gekregen' dat we 14 juli de laatste pil hebben
yara: gefeli met je nieuwe huis alvast leuk dat jullie ook gaan beginnen voor een wondertje! wel een leuk cadeautje haha
Gefeliciteerd met je huis yara, en super leuk dat jullie aan kindjes gaan beginnen Hier net terug van mn echo.. Zag het alweer somber in maaaaaar nergens voor nodig... De vruchtzak is in een week van 6mm naar 4,5 cm gegroeid! En eindelijk was er dan ook een vruchtje te zien, goed verstopt maar hij staat op de foto! En als klap op de vuurpijl een kloppend hartje wauw... Echt ongelofelijk
Ik ben 25 en heb 2 kinderen van 7 en 5 dus was jong mama Het was niet gepland maar zeer welkom! Ik heb veel reacties en opmerkingen gehad de afgelopen jaren nu jaren later snap ik heel goed dat sommige mensen zeggen geniet van je jeugd want die was ik al kwijt op mijn 17e Maar of ik het erg vind nee denk het niet moet je kijken wat voor een mooie jochies ik heb gekregen Wel vind ik dat ik zelf te jong was en toen die tijd het verkeerd had ingeschat wat een kleine met je doet het is druk en leuk maar het gevoel van moeder worden en die verantwoording vond ik eerst heel zwaar ben super trots op mijn kids!
Lizzy; Thnx! En meid, wat super dat je zown mooie echo had! Kun jij weer met een gerust hart over je kleintje zwijmelen
Nou vanochtend getest met die babi test en negatief maar inderdaad zie ik wel een schaduw streepje als ik goed kijk. Ga er maar gewoon vanuit dat het deze maand weer niet gelukt is maar probeer het toch morgen of zaterdag nog maar even. Word er zo gek van,waarom lukt het niet! Grr!
hey meiden, door mijn afstuderen ben ik zo druk dat ik soms dagen niet op het forum kom.. daar baal ik wel van moet zo veel terug lezen ga dr niet eens aan beginnen... alles goed hier verder met iedereen nog updates van posotieve testen na lizzy????
Ik wilde bijna een berichtje typen dat ik niet meer hoef te testen omdat ik dacht ongesteld te zijn geworden. Blijkt dat ik niet ongesteld ben maar opeens ENORM veel afscheiding heb! Vind het beetje vies om te zeggen maar wist niet wat me overkwam hihi. Dacht echt dat me NOD begonnen was. Dat kan ook weer een teken van een eventuele zwangerschap zijn toch? Ben trouwens ook extreem moe. Morgenochtend meteen weer testen haha! Voel me gewoon echt anders dan normaal. Of ik ben zwanger,of ik maak me zelf weer vanalles wijs.
Hoi dames!! @ lizzy, super GEFELICITEERD!! Hoop dat je nu lekker van je zwangerschap kunt gaan genieten!! Hier gaat het niet zo super..Ben al een paar dagen enorm chaggie en een beetje down,, me vriend zei al : Wat is er toch?? Ben toen enorm gaan huilen, waarom?? al sla je me dood geen idee!! Gisteren trouwens bij het afvegen paar druppeltjes roze bloed/slijm, maar dit bleef maar bij 1x daarna was het weer weg.. Heb verder nergens last van alleen dat ik blijf eten!! Heb echt enorme trek!! Vooral in broodjes??? geen idee waar ik dat nou weer vandaan heb! haha Heb wel wat steekjes, krampjes, maar dit is echt maar heel licht! Tis bij mij altijd moeilijk.. vorige maanden vanalles gemerkt, nu eigenlijk niet zo veel behalve die dingen die ik hierboven heb opgeschreven,, maar heb ADD (adhd zonder het hyperactieve) dusja stemmingswisselingen kunnen voorkomen,, maar daar had ik tot een paar dagen geleden vanaf dat ik met mijn medicijnen was gestopt dus absoluut geen last van, was juist enorm vrolijk!! Naja heel verhaal weer haha,, ga maar ff afwachten en dinsdag een testje doen
lizzy gefelli met je echo wat fijn dat alles goed was en je een hartje heb gehoort geniet er lekker van he!! ben er een dagje tussenuit geweest mn ouders waren in een vakantiepark ben een nachtje daar gaan slapen was leuk maar voelde gister avond al mn ongi aankomen en ik ben vanacht dus ongi geworden( moet mn banner even aanpassen) in ieder geval ga ik werken aan mn juni pendel als mn ongi weer weg is groetjes,