Hoi dames! @ riga, ik kijk via me telefoon zie wel iets rozigs, maar kan het niet goed zien! Hoop voor je dat hij snel positief is!! Ik ga morgen een testje wagen! Kan noch te vroeg zijn, maar me gevoel zegt dat ik zwanger ben laten we hopen dat we allemaal zwanger zijn deze maand !!
Ik heb hetzelfde meegemaakt, alleen ik had het in combinatie met onregelmatige menstruatie. (misschien moet je een beetje overdrijven) En dan zeggen dat jij het recht hebt op verder onderzoek bij de gyn. Verder vragen of hij/zij jou voor de geruststelling toch wil doorverwijzen naar de gyn zodat je ook weet wat de oorzaak is. Succes in ieder geval
Morge meiden! En meiden, al testers vandaag? Jipje, Mich en Riga, ben benieuwd hoor meiden! Hier weinig nieuws te melden, ga ook pas in juli van start Ga het vandaag wel tegen een collega vertellen. Deze collega doet heel erg haar best om ervoor te zorgen dat mijn contract in december verlengt wordt. Ik wil in ieder geval dat ze weet dat dit speelt, anders zet ik haar zo voor het blok voor mijn gevoel.. Pff kan wel echt niet wachten tot het zover is. Had eerst nog ff mn twijfels ivm mn contract, maar ik heb zoiets, als je echt wil werken, vind je wel werk Dus wij gaan er in juli helemaal voor
goedemorgen meiden!! Ik ben al een tijdje niet actief geweest hier, beetje druk met alles.... Jipje, Mich en Riga, ben ook benieuwd!! @Yara, komt vast goed hoor met werk, als die collega ook haar beste beentje voor zet voor je vast helemaal. dus veel succes alvast Ik wil het ook graag vertellen aan iemand dat we aan het proberen zijn, maar ik durf gewoon niet (bang voor reacties uit omgeving) dus ik vertel pas iets als ik een tijdje zwanger ben haha Maar het lijkt me wel fijn om het te kunnen vertellen aan iemand zoals jij Yara!! nogmaals succes
Linana; Ik vertel het het liefst aan niemand, heb geen zin in vragen of het niet onderhand al zover is.. Heb ook lang getwijfeld of ik het aan deze collega zou vertellen, maar heb toch besloten het te doen, om haar niet voor het blok te zetten bij onze werkgever. Dus als ik door haar inspanningen eventueel mn contract verlengd zou krijgen en dan te zeggen, tja ik ben zwanger. Stel dat ze daardoor mn contract niet willen verlengen, vind ik sneu voor alle inspanningen van mn collega. Maar komt inderdaad wel goed, vind het ook wel fijn om het met haar te delen, omdat ze eigenlijk buiten alles staat. En ach, misschien duurt het nog wel super lang voordat het zover is, maar vooralsnog gaan we daar niet vanuit Hoeveelste ronde zit jij nu? (moet er ff weer inkomen hoor)
Nou dames update van mij: Ben (nog) niet ongesteld geworden maar heb net een kruidvat test gedaan en negatief Nou zie ik wel weer een heel vaag streepje ergens in de verte maar die zie ik meer omdat ik het gewoon wil zien denk ik. huisarts vandaag geen plek meer dus het word afwachten. Zal ik binnen paar dagen ongesteld worden,tóch positief testen of een gesprek met m'n huisarts krijgen.
@Riga Wat jammer zeg maar misschien test je over een paar dagen alsnog positief. Ik lees wel vaker op dit forum dat meiden pas na een langere tijd positief testen, dus er is nog hoop @Yara Ik zit pas in ronde 1 hoor jij ook toch?
riga das wel balen hoop voor je dat je snel een posi test krijgt!! mich al nieuws?? ben zo benieuwd, duimduim
@yara ooooh dus je moet nog beginnen Ik was eerst ook van plan om pas in juli te beginnen, maar uiteindelijk hebben mijn vriend en ik de pil eerder de deur uit gedaan
Haha! Ik heb het als 'cadeautje' van mn vriend voor mn verjaardag gekregen. Ik frustreerde me er enorm over dat we zo graag kinderen willen, maar dat ik niets had om naar toe te leven. Nu staat de datum vast, en 14 juli is gelukkig zo ben al aan mn een-na-laatste strip bezig
@yara irritant is dat he, heel graag willen, maar er nog niet mee begonnen zijn. Ik had precies hetzelfde. Ik kon alleen niet wachten tot juli, ook omdat ik hier las dat het wel even kan duren voor je zwanger bent, dus mijn vriend en ik hadden zoiets van: we zien het allemaal wel. Ik merk wel dat hij er veel minder mee bezig is dan ik, is dat bij jou ook zo?
Linana; Is inderdaad niet fijn, maar nu ik weet wanneer we gaan beginnen is de druk er ook wel echt vanaf Nu wacht ik rustig af tot juli, en omdat we 1 augustus de sleutel van ons huis krijgen is die maand sowieso al super druk. Maar leef dus wel echt naar de zomer toe nu. Zou het super vinden als het meteen raak is, maar ik besef me zeker wel dat het waarschijnlijk niet zo snel gaat, maar dan heb ik mn huisje eerst om me druk over te maken Mijn mannetje is er van de ene kant erg veel mee bezig, maar op zijn eigen manier. Ik merk daar niet zoveel van Ik praat en lees er ook veel over, en dat doet mijn mannetje niet, maar ach op zijn eigen manier is hij super betrokken en kan het voor hem niet snel genoeg raak zijn!
hoi dames! Balen riga hoop dat je heel snel terecht kunt bij de HA en de gyn.!! Gisteren een test gedaan, maar negatief.. had de testen van de etos, schijnen niet zo goed te werken en worden pas laat positief.. dusja 4 dagen voor nod werkt dan geloof ik niet zo! Had vrijdag testen van matcare besteld de ultra gevoelige Krijg ze als het goed is vandaag binnen, dan kan ik morgen ochtend testen, dan is me vriend ook vrij dus dan kunnen we hem samen doen!! Verder heb ik hier nog dezelfde klachtjes, alleen heb ik nu erg veel steekjes (die doortrekken naar me lies/benen) in me baarmoeder en wat soortgelijke menstruatiekrampjes, hopen dat het van een zwangerschap is en niet van een naderende ongi :S!