spannend he:O hoop dat je een mooie test krijgt morgen, je hoort best vaak dat meiden een ongi achtig gevoel hebben en zwanger blijken succes met testen ben benieuwd
Riga; Balen meid, ik zie er niks op Nu maar snel naar de HA en een snelle doorverwijzing.. Want 1,5 jaar is toch al een behoorlijke tijd en dan moet het niet uitmaken of je jong of oud bent. Gewoon eisen stellen! Jipje; Hmpf balen van je negatieve test,, Maar geen bloed geeft moed he Wel fijn dat je die test nu morgen met je mannetje kunt doen. De mijne zou het niet eens willen dat ik zou testen zonder hem
Riga, mijn eerste gedacht was juist: hé, daar zit iets. Ik ben er aardig voorzichtig in, wil mensen niet onterecht blij maken, maar zou over een paar dagen nog een testje doen... ik denk echt iets te zien... Hoop dat het geen schaduw is!!! Mich, al getest??
oh! dat geeft dan wel weer klein beetje hoop. Maar ik heb zo'n idee van had al mn NOD moeten hebben en zo'n test slaat toch altijd wel 1 dag van te voren positief? Dus 1 dag na m'n NOD helemaal zou je dan denken.
Hey dames!! Ben een weekendje weg geweest dus moest weer een hoop bijlezen @jipje Balen negatief :x Maar misschien heb je morgen een positieve test in handen Ga voor je duimen Je hebt wel dezelfde kwaaltjes als die ik ook had in ut begin @riga Sorry ik zie niks Maar ik vind dat 2 jaar wel erg lang is hoor, je hebt gewoon recht om door gestuurd te worden, zeker na anderhalf jaar! En dat je nog niet positief test kan ook zijn omdat sommige vrouwen weinig HCG aanmaken waardoor het wat langer duurt voor je positief test.. Ik hoop dat je snel een posi test hebt en je dokter je iig serieus gaat nemen!! @Mich Dat je het volhoud om niet te testen! Zeker als je het gevoel hebt dat het bingo is! Ik kon dat echt niet hoor! @Yara Mijn contract loopt ook af in augustus.. En heb dezelfde instelling als jij.. Als je wil werken komt het goed.. Alles komt vanzelf weer op zijn pootjes terecht @Sam Dat gejank hoort er gewoon bij moet je maar denken, een goed teken want dan zijn je hormonen flink aan de gang Gaat vanzelf over Zo hoop dat ik niemand vergeten ben
Jaa Was met schoonouders.. schoopopa en oma en schoonzussen dus was wel benieuwd Maar het was super gezellig, lekker uitgerust Denk es ff mee lady's.. Zaterdag vieren we onze verjaardagen en wil het op een originele manier aan onze vrienden vertellen Iemand een idee?
Hey meiden, Dit wil ik gewoon even graag met jullie delen heb zo gelachen. Iedereen zegt altijd je moet niet verplicht vrijen etc want dan lukt het niet en is het Niet leuk meer. Dan denk ik ja hoe kan het nou niet verplicht zijn je weet wanneer je Vruchtbare dagen zijn en dan moet je klussen dus verplicht. Nu had ik dus vanochtend een positieve ov test dus helemaal happy foto gemaakt en naar mijn vriend gestuurd. stuurt hij terug schikt half 11? Dus ik zeg nou even in mijn agenda kijken, nee kan het ook 11 uur. Dud hij stuurt terug even in mijn agenda kijken. Ja dat kan, dam spreken we af in motel (hier onze straatnaam) kamernummer (hier ons huisnr) nou we hebben zoveel lol gehad vandaag en ook tijdens het klussen, wie zegt dus dat verplicht niet leuk kan zijn haha
hahaha sheena zo kan het ook toch Vind het erg spannend hoor dames! hoop zoooo dat hij positief is morgen,, had er zo'n goed gevoel over, maar die krampjes steekjes geven me geen goed gevoel Het is wel niet continu: gaat en komt.. maar toch, zit morgen 2 dagen voor me NOD, dus kan natuurlijk van een komende ongi komen! laten we hopen van niet! Moest vandaag werken met een collega die nu 8 weken zwanger is,, die zat bijna te spugen continu, ik zei ik zou er alles voor doen om kotsend boven de wc te hangen hoor ze zei, dat zei ik ook, maar nu toch niet meer hoor haha!
Lizzy je kunt een buikband laten maken met de tekst Ten minste houbaar tot en dan de uitgerekende datum Kijken of ze het meteen begrijpen
@sheena21: hahaha! het moet ook leuk blijven toch! @jipje: hoop ook echt voor je dat die test positief is! het is je gegunt kotsend boven een wc te hangen hahaha!
Dames... over paar minuten is het zover.. Dan ga ik testen!! Moet zo gaan plassen van daar! Vind het zo spannend... ben al vanaf 7 uur op aan het houden! hahaha Noujaa... dus straks meeeeer information!! Duimen draaien voor me he dames!
Negatief! Dus niet positief meer hier.. snap niks van m´n lichaam en cyclus!!!! Baal echt... op dag 40 nog maar eens testen dat is vrijdag! Als ik toch weer op dag 39 ongesteld word... ga ik naar de gyn.. want vind dat dan wel een lange cyclus.. Liefs.