Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    balen jipje, nu maar de uitslag afwachten ben erg benieuwd... zal voor je duimen net als voor de rest maarre van al dat duimen krijg ik zere vingers haha

2. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    en jipje heb je al gebeld voor de uitslag??

3. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ja daarnet gebeld.. niet zwanger :( stomme testen! weet ik iig dat ik die nooit meer haal :p
    Heb met mezelf afgesproken (klinkt stom haha) dat ik me er deze maand totaal niet mee bezig ga houden! dus geen ovutesten en gewoon lekker veel werken en andere dingen doen ;)
    Tis jammer, maja btj positief blijven en volgende ronde nieuwe kansen!!

4. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ohh wat vervelend, je hebt helemaal gelijk nu even lekker rustig aandoen en de volgende ronde er weer voor gaan.

je blijft wel mee kletsen toch???

5. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    balen jipje volgende ronde beter;) misschien als je je er niet mee bezig houd het juist lukt:p

6. Linana

Linana Niet meer actief

#1746 Linana, 31 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2011
    @missme haha bij mij ook niet :D
    Zou de eerste keer worden als die niet in de stemming is
    Toch makkelijk volk, die kerels ;)

@jipje
    Balen zeg!!! Volgende ronde meer kans. En er niet zoveel mee bezig houden is makkelijker gezegd dan gedaan....;)

7. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    aah jipje, balen meid!! Ik wens je heel veel suc6 in de volgende ronde!!

@ Linana, inderaad erg gemakkelijk haha!! Soms erg moeilijk te begrijpen, maar goed dat ben ik :p

Wacht hier op mijn menstruatie.. Zie het niet zo gebeuren dat ik deze ronde wel zwanger mocht zijn.. Ben nu 2 dagen overtijd maar betwijfel het ten zeerste!! Nog even afwachten..

8. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    @jipje: Da's klote, maar je hoort veel dat als mensen zich er niet zoveel mee bezighouden dat ze plots zwanger zijn :D Als het bij jou werkt ga ik dat ook eens proberen volgende maand hihi!

9. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    ja idd klinkt makkerlijker dan dat het is "er niet mee bezig zijn" ben nog niet lang bezig, maar toch weet ik dat ik er iedere maand erg veel mee bezig ben geweest!!

Ben deze maand maar 5 dagen vrij vant werk.. not fun, i know!!! dus denk dat ik me er niet veel me bezig kan houden! Ik blijf wel mee kletsen, maar minder.. (ben ook maar 5 dagen vrij haha dus veel op dit forum zitten zal uiteraard niet lukken ;))
    Ben trouwens vanavond ongesteld geworden,, naja het is nog niet doorgebroken maar dat zal morgen wel zijn!

10. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    O trouwens, klinkt misschien heel raar en met alle respect naar vrouwen bij wie het al langer niet lukt,, maar zit er toch wel mee! Ben nu in ronde 5 beland, nog niet lang, maar ik heb best onregelmatige cyclussen, maar weet wel iedere maand me ei te spotten ;) nu klussen wij echt wel heel gericht, maar dus nog steeds niet raak! Zit er zo over te twijfelen om naar de ha te gaan... Gewoon om zeker te zijn of alles goed is of juist niet, vind het ook zo belachelijk dat als je een kinderwens hebt dat niet als eerste doen, iedere maand die stress,, misschien klinkt het heel belachelijk maar heeft 1 van jullie ook wel eens dat gevoel?

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    hee jipje!

Jaa hoor ik had dat ook!

Ook omdat wij gericht klusten en t de eerste 3 maanden niet lukte... je weet dat je het goed doet.. dus waarom word je dan niet zwanger?! denk je..

Ik heb ook vaak gedacht hoor.. gewoon een standaard onderzoekje voor vrouwen.. en t mannelijke sperma om even te kijken of alles goed is...
    Ik bedoel.. zoon grote moet dat toch niet zijn?
    Dan probeer je tenminste niet voor niks mocht het zijn dat er iets niet goed is...

Maarja.. misschien is het in werkelijk wel een hele grote moeite?
    Ik heb geen idee wat ze dan allemaal zouden moeten doen enzo...
    Maar makkelijk zou t in ieder geval wel zijn!

12. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hoi dames jammer dat je niet zwanger bent hopelijk volgende maand beter!! Ik ben er deze maand niet mee bezig geweest dus ben benieuwd if ik weer op dag 39 ongesteld ga worden.. Dit is donderdag!! Naja weet niet eens meer wanneer ik wel en niet seks heb gehad dus ben echt benieuwd.. Twinny jij alweer aan het klussen of??? Ik ben zo benieuwd.. Ik en vriendlief hebben het ondertussen bijgelegd maar nog niet gehad over baby en wel of niet veilig seksen.. Ik denk wel dat als het eenmaal zo zou zijn dat voor hem samenwonen ook makkelijkere keuze zou zijn.. Nu heeft ie zoiets van vind thuis wel fijn.. Maarja niet ideaal als je vriend vind van geveurt het fdan gebeurt het gebeurt het niet dan niet.. Zijn veelmannen zo?? En hij zal toch wel weten wat de consucenties kunnen zijn van onveilig seksen als die het echt niet wou zou die dat ook niet doen ofwel??? Lieeeefs

13. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Net getest en negatief :( word er echt moe van. Laat daat die ongi maar doorkomen want elke dag een negatieve test word je ook niet vrolijker van!

14. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ mich.. denk dat mannen anders denken over kinderen, ze zijn er wat nuchter in. nu moet ik wel zeggen dat mijn vriend het echt wel heel graag wilt, maar die is niet zoals mij (ermee bezig zijn) hij baalt ook als ik een negatieve test heb, maar zegt dan sneller dan ik volgende ronde nieuwe kansen! wij voelen vanalles en de mannen natuurlijk niet.. denk dat als je echt zwanger zou zijn de mannen pas echt het vadergevoel hebben. het komt echt wel goed hoor! :)

15. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He dames jammer!
    Verdorie.. Ik weet hoe frustrerend het is iedere maand en dan was ik ook pas 7 maanden bezig..
    En idd de enee maand dat ik ging focussen op lijnen.. Bam zwanger :p

Hoop voor positieve testjes volgende maand dames!!:D

16. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ lizzy.. ja tis beter om je er niet op te focussen en gewoon geregeld te klussen ;)
    was gisteren aan het werk met een zwangere collega en de tv stond op animal planet (interesseert me niet, maar een client wel haha) nou het ging over voortplanting, potver! die hoeven maar 1x te prikken en het is raak hahahah :p stom mensen lichaam! ;)

17. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ jipje, ik ben nu ook 7 maanden bezig (dit is maand 7) en ik heb ook wel zoiets van zla ik naar de ha gaan of niet?? wij klussen namelijk ook heel gericht en ik vind elke maand mn ei dus we doen het ook op de goede momenten..

nu had mijn tante verklevingen in haar baarmoeder etc en is alles eruit gehaald, dus soms denk ik ook wel eens hoe is het bij mij, ik heb al een aantal keer een inwendige echo gehad voor andere redenen en toen zag alles er normaal uit maar toch heb je twijfels want je kunt ook om andere redenen geen kinderen krijgen door je zuurte graad ed dus ik wil ook wel naar de ha eigenlijk als het deze maand weer niet gelukt is.... maarja

18. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    mich wat fijn dat het weer een beetje is uitgepraat met je vriend;) is indd wel lekker makkelijk thuis maar je moet ooit de stap nemen toch? ben erg benieuwd of je ongi word hopelijk niet;) ik ben nu weer aan de klus:p
    sheena: wel fijn dat je al echo's heb gehad en der niks geks te zien was toch klein beetje geruststelling:) je zal altijd zien als je net naar de ha wil het opeens gelukt is:p
    jipje: wat een gedoe met dat mensen lichaam he pfff:p

19. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Iedereen heeft denk ik de angst dat er iets fout zit in je lichaam... En als iedereen da naar de huisarts gaat voor onderzoeken moeten er veel onderzoeken gedaanworden.. Ik denk dat ze daarom de grens van een jaar aanouden, en das ook op zich wel redelijk. De pil is echt troep en het duurt gewoon ff voor je lijf het allemaal zelf weer snapt..

Ik weet dat het makkelijk lullen is voor mij maar je moet maar zo denken, het komt wanneer het zo moet zijn en als je lichaam er klaar voor is.. Daar geloof ik echt in...
    Ga voor jullje duimen dames, dat jullie ook snel mogen gaan stressen dat alles nogwel goed is en kotsend boven de wc hangen :D

20. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    ik geloof daar ook wel in:D het komt als het zo moet zijn;) ik wacht verlopig geduldig (njha niet egt) af:p ik zou heel graag boven de pot hangen als het voor een goed doel is:)

Deel Deze Pagina