hoi anne,, je kan gewoon met ons meekleppen hoor, 25 is nog niet oud @ riga.. ben al 2 dagen ongesteld, moet ff me banner aanpassen zie ik idd! tis maar een maandje geleden maar was alweer vergeten hoeveel pijn ongi doet! pff..
@ mich, ga nou eens testen hahaha ben zo benieuwd! iedere dag zeg je dat je gaat testen, maar lees iedere x dat je nog niet getest heb
hahaha Jipje... Heb 2 a 3 dagen terug getest.. maar die was negatief! Maar mijn cyclus was 2 maanden achter elkaar dacht ik... 39 dagen.. Kom zo in de war! hahaha... Vandaag was dag 39 voor mij... en die is bijna om En nog niet ongesteld! Joepie de poepie!! Morgen test tijd! Again...
haha.. je moet niks hoor, maar ben wel erg benieuwd!! hoop voor je dat je morgen een positieve test heb!!
je hebt wel 3 pendels voor mei , dus zou wel eens goed kunnen (ik richt me niet echt op die pendels, maar zou wel leuk zijn als ze kloppen )
Ik hoop ook dat ze kloppen Jipje! hihihihihi.... als mijn ongi maar niet komt! ben nu babyboom aan het kijken! hihihi
pff dat heb ik dus ook elke maand deed het vorrige keer ook zoveel pijn denk ik dan kan het me niet herinneren hoor
Bijna slaaptijd! Morgen testen! Hoop dat die 2 mooie streepjes geeft! Hoop trouwens niet dat ik ongesteld word vanacht! In april werd ik het nadat mijn ventje en ik bezig geweest waren haha. Misschien toeval maar kan het me nog goed herinneren!
Bij mij ook bijna slaaptijd.. Haha en nee ik word niet ongesteld vanacht! hahaha mag niet! morgenvroeg testen en lekker positief! ZO! hihi
Nou zullen we dan gewoon afspreken morgen even een positieve test te plaatsen hier! positiever kan ik het niet maken haha! Nou meid slaaplekker en hopelijk goed nieuws morgen! Duim voor je!
Negatief, MAAR met veel twijfel. Toen de test namelijk nog aan het ontwikkelen was toen zag ik meteen twee precies dezelfde streepjes! Alleen werd de controle donker en de test niet! Maar als ik hem schuin hou dan zie ik nogsteeds een tweede streepje alleen niet echt roze volgens mij...pff heb ik weer
Foto!! En ckeck anders even mijn album! Mijn allereerste test was ook super licht kreeg m bijna niet op de foto en ik was ook overtijd!