Haha riga, we lopen zo ongeveer wel gelijk op. Mijn vriend wil ook heel graag een kindje, en ja nadat ons duidelijk werdt dat we niet op de natuurlijke manier zwanger konden worden waren er al snel achter dat we zooooo graag een kindje willen dat we ook hebben geaccepteerd dat we tot het uiterste gaan met vruchtbaarheidsbehandelingen. Zo groot is onze kinderwens.
Ik ga morgen naar de HA denk ik! Maar denk wel morgen testen..., even afwachten... Ohja dames.. stom om te zeggen.. maar ik denk dat als ik zwanger zou zijn.. ik er als alleen staande moeder voor zou staan.. (niet dat ik het erg vind.. maar had het liever ander gewilt) ik irriteer me gewoon zo erg aan mijn vriend de laatste tijd.. en weet niet waarom.. sorry voor mijn negativiteit maar moest het even kwijt!
@mich: Ja snap dat je het anders had gewild! Is het niet meer op te lossen dan? En ik test morgenmiddag ook weer even. We houden elkaar op de hoogte meid! Slaaplekker!
@ riga en mich: spannend!!! En @ mich als het niet lukt, dan lukt het niet. Ook al wil je het graag anders zien en ook als alleenstaande jonge mama komt het goed hoor. Mijn moeder was er ook 1, die was 17 toen ze mij kreeg en ik ben ook goed terecht gekomen Maar ik hoop dat het op te lossen is tussen jou en je vriend
Op het moment zit ik bij de kapper.. Gelukkig weer goed gepraat met mijn vriend.. This afwachten hoe het gaat lopen we moeten gewoon voor elkaar vechten! Nog niet getest.. Ga straks maby testen halen.. Liefs riga al nieuws?
Spannend hoor allemaal! Ik hoop voor jullie snel een posi test.. Ik heb zojuist deze test gedaan, is best wel duidelijk geloof ik (weet niet of ik de foto juist heb toegevoegd?)
Net getest maar negatief vanmorgen wel een knalpositieve ovulatietest :s nu snap ik er echt helemaal niets meer van! @anne: gefeliciteeeeeerd!
@ Anne, super gefeleciteerd hoe lang was je al bezig voor een kleine?? @ riga.. een positieve ovulatietest?? of je bent zwanger, of je hebt nu gewoon pas je eisprong!?
Ja he, bedankt voor de reacties/felicitaties. Ik gun het echt iedereen. Hoewel het bij ons best snel was, we zijn pas in januari begonnen, heb ik toch ook al wat baal dagen achter de rug. Ik duim voor jullie! En nu ook voor mezelf, dat alles goed mag gaan!
babi Gelukkig kan ik donderdag bij de HA terecht want hier word ik echt gek van. Geen flauw idee meer hoe het staat met m'n lichaam. Trouwens toch maar even een gezellig avondje van gemaakt. Dacht ja een positieve ovutest moet je gebruik van maken..al ben ik misschien wel zwanger
Haha goed gedaan Riga! Stom he van die testen! Bij mij nog steeds geen ongesteldheid te bekennen.. Vandaag(this 12 uur geweest) alweer dag 44! Ik heb vanmiddag testjes gescoord.. en ga er eentje morgen vroeg doen! dus ben benieuwd.. is die negatief bel ik meteen de dokter op... Word er zo gek van namelijk! Maar heb nog steeds goede hoop.... ik duim zo hard.. en hoop zo hard.. dat het mij gegunt word...
Het is echt om gek van te worden ja. Heb net zo'n huilbui gehad. Ben misschien wel een aansteller maar dan zie ik hele dag mensen lopen met kinderwagens en tasjes van de prenetal..en dan denk ik waarom jullie wel!? Weet je wat een leuke ouders wij zouden zijn! Grr! Ik doe woensdag weer een testje als ik me morgen kan inhouden. En je moet indd gewoon ook de HA bellen hoor! We kunnen zo weinig doen hieraan,heb het telefoonnummer van de ooievaar helaas niet (Eigenlijk stom want woon in denhaag!) Het is jou echt super gegunt hoor!
Weet je wat we doen riga.. Ik doe morgen vroeg die test en dan knalt ie er vanaf posi natuurlijk!! En dan geef je mij jou adres en stuur ik het geluks engeltje verder naar jou!! Goed ideetje? Hihi hopen dat dromen uit komen!! En ik weet precies wat je bedoelt.. Mijn schoonzusje en broer verwachten hun 2de kindje en als ik die buik dan zie vraag ik me af hoe het zou voelen om ook zo'n zelfde buikje te hebben!! En mee shoppen moet ik dus wat leuk maar ook pijnlijk is! Gelukkig weet ze van mijn wens en is op het moment ook kei erg voor mij aan het duimen!! Joepieee xxx ga zo nog even god vragen om iets moois te brengen hhihihi