Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door chadee, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    haha, dat lijkt me ook erg leuk Isa, al dat meiden gespeel, haha! Als wij voor een tweede zouden gaan, lijkt ons een jongetje ook leuk, maar eerst maar eens de eerst afwachten, haha!

2. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoii meiden!

Hier nog een jonge aanstaande moeder. Ben momenteel 21 jaar en 24 weekjes zwanger van onze eerste. Mijn man en ik zijn 10 maandjes getrouwd! Wat leuk om te lezen dat er zoveel meer jonge aanstaande moeders zijn :D

3. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Deze jonge mama meld zich :D Ik ben nog maar 21 jaar en sinds mei j.l mama geworden van een hele mooie dochter. De zwangerschap was zeker niet gepland maar het kindje was zeer zeker welkom! En nu ben ik alleen maar blij dat ze er is, want het moederschap is echt het mooiste wat er op deze wereld bestaat!

4. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Hey jonge (aanstaande) moeders,

Hebben jullie een leuke vakantie gehad en wat zoal gedaan?

Groetjes

5. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Hier een mama van 22 met een dochtertje van 2 en de 2e is op komst allebij gepland en ik geniet elke dag!

6. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Ik heb zeker een leuke vakantie gehad, alleen is dat alweer een poosje geleden :D Mn partner en ik hadden vrij met de geboorte van ons meisje, toen hebben we onze vakantiedagen opgenomen en op die manier konden we dus optimaal van ons meisje genieten! Jij ook een leuke vakantie gehad?

7. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Aah, lekker zeg! Ook een ideaale manier op ideaal van de vakantie te genieten! Wij hebben nog geen vakantie gehad, ook mijn man neemt vrij rond de geboorte van onze dochter, niet zolang meer gelukkig! En verder gaan we met zijn drieen in december een midweekje weg, heb er nu al zin in!

8. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    ik ben ook nog niet bejaard.

ik ben 25 en me partner is 32.
    14-12 verwachten we ons bewegelijke kindje
    Hier alles goed, alleen de kleine beweegt heel veel, verloskundige heeft soms moeite om het hartje te horen.
    en hij/zij schopt heel veel, vooral tegen me blaas :x
    en tot overmaat van ramp begint mijn vriend in z`n slaap te schoppen:x:x
    Ze lopen mij met z`n 2e lekker te schoppen, heb een blauwe plek dankzij me vriend.
    Hij schrok wel toen ik het liet zien.
    net goed:D moeten ze mij maar niet schoppen.

9. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    @daisy. Fijn dat alles goed gaat met de zwangerschap! Haha, als de een niet trapt, trapt de ander dus wel! Suc6 er mee de laatste 15 weken!

10. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    dank je, dat de kleine zich laat voelen vind ik goed.
    Maar van me vriend word ik gek,ik denk dat ik 2dekbedden in bed ga liggen.
    Kan ik me daarin rollen en een hoop kussens tussen ons in, dan schopt hij die maar.
    Ik ga het getrappel in me buik toch wel missen straks.
    Vooral erg leuk dat steeds als me vriend wil voelen dat de kleine ophoud, hij pakt papa terug omdat die mij s`nachts schopt.
    Goed zo kleintje :D:D

En hoe gaat ie bij jou hou je het nog vol?

11. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    haha, hier was het aan het begin precies het zelfde, als papa ging voelen hield de kleine zich stil! Ik houd ik nog erg moeilijk vol, ben het echt zo enorm erg zat! Heb veel krampen, slaap slecht. Maar buiten dat ben ik nog wel op en top fit, dus dat scheelt ook weer enorm !

12. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    dag dames

ik voel me eigenlijk ook nog een jonge moeder:)
    ben 25 mijn vriend 26 en rond 30 december verwachten
    wij ons eerste kindje:D

20 weken echo was goed alleen het kleintje liet niet zien wat zijn/haar geslacht was dus 20 sept pretecho;)

groetjes inkie

13. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Hallo Inkie.

Lekker eigenwijs kindje dus! Wij hadden eerst met de 20 weken hetzelfde, ze had der hand voor der kruis, maar gelukkig was het bij ons nog wel gedraaid! Alvast veel plezier met de pretecho!

14. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Jammer dat het zo stilletjes is :(

15. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej Chadee,

wauw gefeliciteerd! Zie dat je 5 dagen geleden bent bevallen van je dochter? Super leuk joh.. en hoe verliep de bevalling? :p haha ben ik wel erg nieuwsgierig naar ;) Is het een zoet meisje of heb je flinke korte nachten door haar :p geniet ervan hoor!

16. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    hoi meiden ik wil jullie feliciteren met jullie zwangerschap en of geboorte van jullie baby!!
    ben zelf nu niet zo jong meer 27 maar verwacht mijn 3de kindje!!
    ik was 17 toen ik mijn eerste zoon antonio (10 jr) kreeg en 20 de 2de luciano (7 jr)
    vind het super zo jong moeder te zijn (al heeft mijn oudste nu wat last van pre puber gedrag),maar hoort er bij!
    nu is mijn 3de zoon op komst en de jongens maken dit erg bewust mee en genieten er even veel van als ik (omdat ze dat besef al hebben)!!!
    dus geniet lekker van jullie kindjes (aankomende) veel liefs beppie

17. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Als eerste, hoest hier met iedereen? Lekker genoten van het mooie weer de laatste dagen? Jammer hé, dat het zo na de zomer is! (zelf vind k t wt minder erg:p)! Iedereen leuk weekend gehad?

@babywens2011 Nog bedankt voor de felicitatie en sorry voor de late reactie! Erg druk door alles, haha! Bevalling was niet makkelijk, de eerste elf uur duurde enorm lang en mevrouw schoot niet op. De pijn was niet te harde, ik was blij met een ruggenprik. Maar Jazlynn is hartstikke gezond en ik was er ook snel weer bovenop en dat is het belangrijkste;)

@Beppie, Gefeliciteerd met je 3e zwangerschap, geniet ervan!

18. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Beppie haha 27 is toch ook nog jong? ;) Je bent ook zo jong als dat je je zelf nog voelt he!
    haha in ieder geval van harte gefeliciteerd met je 3de zwangerschap! Gaat alles goed?
    Leuk ook dat het weer een jongetje wordt (of had je op een meisje gehoopt? ;))

@Chadee hahah ja joh, snap ik hartstikke goed. je bent natuurlijk heerlijk aan het genieten van je kleine meisje.
    Oehh pittig zo'n bevalling, maar het is de moeite waard dnek ik zo? haha ik ga er maar niet te veel aan denken ;)
    Het komt vanzelf en iedereen kan het.. ik dus ook! ;) Geniet van Jazlynn (super leuke naam ook)

19. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Haha, het is zeker de moeite waard babywens. Ik had zelf ook nooit aan de bevalling gedacht, kon goed of minder gaan, lang of kort, van te voren weet je dat soort dingen toch niet;) Weet jij wat het word?

20. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha dat is maar het beste denk ik ;) Er niet teveel aan denken :p Het móet er nu toch uit, is de enige manier!
    Wij krijgen een jongetje :D
    Had jij ook veel last van harde buiken en menstruatiekrampen?
    Ons knulletje is al een paar weken bezig met indalen, maar lag voor die tijd nog niet vast. Vannacht heel veel alst van harde buiken en krampen gehad.. misschien istie nu wel volledig ingedaald? Over 2 weekjes pas weer naar de verloskundige, haha duurt soms wel lang hoor ;)

Deel Deze Pagina