Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door chadee, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Ik had erg veel last van harde buiken, niet echt veel last van krampen, dat had ik pas de dagen ervoor! Haha, ik ken dat, dat het lang duurt voordat je weer naar de verloskundige kan, ik heb de laatste 4 weken in het ziekenhuis gelopen, mocht ik 2x per week heen. Maar wel mooi nog ff ieder bezoek een echo, dat deed de verloskundige niet.

2. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohjaa vervelend he, die harde buiken. Niet dat ze persé zeer doen, maar gewoon wel rotgevoel ;) Waarom had je de laatste weken in het ziekenhuis gelopen? Ohh lekker zeg, zo vaak een echo.. ik kijg er geen één meer (als het goed is ;))
    Heb je nog een foto van je dochter? Ben wel erg benieuwd!

3. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Jazeker heb ik een foto, staat op mijn profiel in het album. Ik zou in eerste instantie ook maar twee echo's krijgen, met 9 weken en de 20 weken echo, dus was stiekem wel blij dat er nog eentje bij kwam! Ik liep in het ziekenhuis vanwege een hoge bloeddruk, niet dat die echt hoog was, maar voor mij doen was die wel te hoog. De laatste controle was mij gezegd dat als het volgende week nog zo goed was ik terug mocht na de verloskundige, maar zo ver kwam het dus niet! Hoe gaat het nu verder? Hou je het nog een beetje uit?

Deel Deze Pagina