Ik heb even gegoogled en vond dit: Forum :: zouttest voor geslacht bepalling 2 eetlepels ongeveer dus. Ik ga 'm NU doen
Ze zeggen daar dat het wel belangrijk is dat je het het ochtendurine doet. Haha ben benieuwd wat eruit komt bij je
Bedankt voor het welkom prinsessa! Hier wisselt het gevoel van dag tot dag... Dus voorlopig nog geen uitgesproken geslacht gevoel. Zouttest: hoe grappig! Ga ik misschien ook wel eens doen. Gewoon om achteraf te kunnen op terug kijken...
Dat herken ik inderdaad wel! Hebben mensen om je heen wel al een idee? En die zouttest is inderdaad leuk Net zoiets als de Chinese geslachtskalender, 50% kans dat het klopt haha. Maandag al joh! Is echt aftellen voor jou. Nog maar een paar nachtjes slapen
Oeh ben benieuwd naar de zout-urine testen en of het straks ook klopt Welkom Toekan! fijn dat jullie eindelijk een wondertje mogen krijgen. wel jammer van de misselijkheid/hoofdpijn etc. En ach ik vind best dat je mag klagen!! lucht toch lekker op Mensen van buiten af kunnen dan altijd zeggen "Je bent zwanger, niet ziek!" nou maar je voelt je af en toe echt wel ziek (kan er over mee praten). soee: ooooh wat ben ik jaloers op je broodje!!! Gister nog brie gehad door de quiche maar had het liever zo opgegeten haha. o0Mrkk0o: mooie kamer!!! vind de kleur op de muur ook zo mooi. beterschap en succes met je portfolio-studie-stress! babyboom: ooh ja heb de tv al ingesteld zodat het word opgenomen! want de donderdagavond heeft tegenwoordig zoveel leuke programma's En ik vind het zo leuk dat Marianne en Alex nu eindelijk een kindje mogen krijgen. Weet nog van vorig jaar dat ik echt aan het janken was toen ze eindelijk een positieve test had en dit uiteindelijk in een miskraam over ging. vond het zo sneu voor ze. Lautje93: Mooie duidelijke echo! hier is het al een paar dagen aan het rommelen! flink wat harde buiken en voorweeën zegt natuurlijk helemaal niks maar krijg er wel de kriebels van. heb hierdoor eergisteren nacht maar 2 en een half uur geslapen...omdat ik geboorte versiering moest kopen! zucht vond natuurlijk niks mooi. en hoe later het in de nacht werd hoe chagrijniger! Oh en we hebben opeens een wiegje gekregen van mijn ouders! vanavond of morgen gaan we even langs de winkel voor wat stofjes. En dan van het weekend het bed een stuk opschuiven zodat straks het wiegje royaal kan staan tussen mijn bed kant en de kleding kast. Heb er al helemaal zin in! Ik moet trouwens wel weer wennen aan het forum. Bij een andere zwangerschaps club (mei mama's) hebben we een besloten facebook pagina aangemaakt en daar is het allemaal zo overzichtelijk. dus als ik wat vergeet, sorry!
Ik heb weer eens onwijze trek. Vandaag redelijk oke gegeten, niet echt opgelet of het allemaal zo gezond was. Ontbijt: 1 zacht puntje met rundercervelaat Laatste stukje kwarktaart Lunch: 1 zacht puntje met kip pesto salade Een bakje aardbeien Het rare is dat ik na het eten echt vol zit (terwijl ik normaal gesproken wel meer op zou kunnen) En dan nu weer honger honger honger.. Denk dat ik nog een puntje ga eten Vanavond lekker pasta volgens een recept van Jamie Oliver en een goedgevulde salade ernaast. Toch beter dan toegeven aan de Mc Donalds drang
Prinsessa: de mensen rondom weten het ook niet hoor... Ze zeggen allemaal iets anders En wat heb je al goed gegeten vandaag! Super! Polkadotjes: gelukkig gaat de omgeving er heel goed mee om en zijn ze heel begripvol! Voor jou is het nu wel spannend aan het worden e! En hoezo, alles klaar willen voor je bevalling haha Babyboom: ik ben een belg en heb die afleveringen vorige zomer ( dus van de vorige twee seizoenen) op net gemist gekeken. Was best wel heftig op sommige momenten omdat wij toen zelf net de mmm in rolden... Maar wat een heerlijk eerlijk programma! eindelijk eens een programma waar ' niet zwanger worden' echt in het licht gezet wordt, zonder al te veel schroom...
Heb een kinderwagen gezien waar ik verliefd op ben! Maar helaas valt die niet binnen ons budget ben ik bang De Joolz Day Earth elephant grey bijvoorbeeld (parrot blue vind ik ook heel mooi)
Ja, tweedehands begint 'ie vanaf 425,- via marktplaats. Nieuw is hij al helemaal onbetaalbaar (voor ons in ieder geval). Is de Bugaboo goedkoper? Vind het echt moeilijk. Wil er niet teveel geld aan uitgeven, maar heb wel een dure smaak
Nou toch iets maar mijn schoonzus heeft eentje en we zijn er over aan het denken om die over te nemen... ( haar kindje is dan net 8 maanden). Sparen we zo toch weer heel wat uit
Dankje! Eet jij ook goed? Heb je veel last (gehad) van misselijkheid? Is erg interessant ja. Heb je de eerste aflevering van dit seizoen al teruggekeken? Ja, die is zo prachtig! Staat ook hoog op mijn lijstje. Ik wil 'm in Elephant Grey of in Turtle Green. Ik heb echt ontzettend veel geluk met het feit dat ik de wagen van mijn ouders krijg. Het is ook echt belachelijk veel geld hé? Niet normaal eigenlijk.
Ja dat scheelt wel dan! Ach, wij hebben nog tijd zat, hihi. Moet de Joolz Day maar gauw uit m'n hoofd zetten
Wat een gave wagen zeg... Wij weten het ook nog niet zitten veel op mp te kijken want nieuw vind ik het allemaal een hoop geld krijg hem van mijn ouders maar dan nog Wil het liefst met luchtbanden want woon naast het bos dus met de hond uitlaten moet de wagen wel goed kunnen rijden door modder etc. En het liefst met 1 band van voor en vind beige/lichtbruin wel erg mooi!! Maar hebben indd alle tijd Zal morgen wel een foto maken van de kinderkamer meubels want jaa die hebben we al wel
Prinsessa: Ja hebben jullie geluk! Ja Turtle Green vind ik ook erg mooi! Ben er helemaal verliefd op, maar ik zet hem maar gauw uit m'n hoofd