Nou ben helaas nu al zo'n 2,5 week kotsmisselijk. Dat was ook de aanleiding om een testje te doen en daar kwam dus zwanger uit haha. Hoop dat het snel wat minder word want eten is echt een drama.
Oh dat is wat minder zeg! Hopelijk duurt het niet te lang Ik heb er gelukkig geen last van gehad. Was het een surprise, de zwangerschap? Of waren jullie wel bewust bezig voor een beebje, aangezien je zegt dat de misselijkheid de aanleiding was om te testen
We hebben het 3 jaar geprobeerd maar ging lastig ivm cyste in mijn baarmoeder en een zeer onregelmatige menstruatie. Dus het kwam wel even als een verassing haha. Maar ben blij als ik dinsdag op de echo zie dat het echt zo is want kan het haast niet geloven. (Doe elke dag een test nog haha gewoon om te blijven checken)
Wat een leuke verrassing is dat dan hè Lang op moeten wachten dus! Zal vast wel goed zitten met de echo dinsdag!
Welkom Riga..gefeliciteerd hoor! Hopen dat alles goed bij je echo a.s. dinsdag! Naar van je misslijkheid, ik had er weinig tot geen last van gelukkig
Riga: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannende dag dinsdag! Soeee: En bedankt he!? Haha.. De vlek is er nog niet helemaal uit, grrrr! Nog keertje wassen zo en hopelijk is het dan wel weg.. xDoo: Jammer dat dat niet zo goed ging.. Hopelijk liggen je mogelijkheden en kansen wat beter na de verhuizing en bevalling! Hier wil ik wel borstvoeding proberen ja. Ik heb donderdag een infoavond hierover vanuit kraamzorg organisatie. Vandaag bij schoonvader en mijn vader geweest. Beiden weer blij haha. Nu ff lekker niksen op bed met tv en laptop, heerlijk.. Morgen open avond verlosafdeling ziekenhuis. Ben benieuwd hoe die kraamsuites er uit zien! Wij zijn er volgens mij wel op tijd bij, maar de volgende info avond was pas in september, dat is te laat voor mij Morgen wordt ook onze kinderwagen (Mutsy Evo) en alle bijbehorde benodigheden bezorgd. En ook de luiertas en de badset. Ben heeeeel benieuwd Fijne avond meiden!
Dankjulliewel dames! Ben zo zenuwachtig voor dinsdag. Ik reed vandaag langs het ziekenhuis en kreeg al helemaal kriebels haha. Heb trouwens vanochtend me laatste testje even opgemaakt en die was gelukkig stuk donkerder dan dagen ervoor hihi. En wat spannend miranti..kan niet wachten tot ik de hele mik mak kan gaan shoppen haha.
Miranti: Haha sorry, kon het niet laten Hoop dat je de vlek er helemaal uit krijgt. Al met ossengal zeep geprobeerd? Spannend, die open avond! Ben benieuwd hoe je het vindt September is idd een beetje laat, hihi! Riga: Mooie testjes hoor
Soeee: Haha, ja stom he.. Ik hoop het ook! Nee niet geprobeerd, zou ik nog kunnen doen dan. Riga: Oh das gelukkig al op tijd! Hoef je niet zo lang te wachten, mits je inderdaad zo vroeg al klaar staat haha
Ik las net ergens dat melkproducten zoals vla wel verlichten, maar juist zuur aanmaken ofzo. Bij jou helpt dat wel goed dus Soeee?
Oh hmm.. Het wordt wel overal genoemd, vanillevla. Ja bij mij helpt het wel, bij Prinsessa ook. En Rennies mogen ook gewoon genomen worden Helpt bij mij ook wel!
Okee! Nou ik las het net ook maar ergens op internet hoor, kan ook goed niet kloppen! Want ik lees die tip van vanillevla wel vaak, dus dan zal het wel haha. Wel een hele lekkere oplossing voor maagzuur
Haha ik had liever dat chips of koekjes ofzo genoemd werden Over vanillevla gesproken, ik ga maar een bakje pakken, m'n pizza zit me in de weg
Hoi meiden, Kom even snel welterusten zeggen Vandaag drukke dag gehad en morgen weer 8.00 beginnen! Wel laatste weekje voor onze vakantie dus hopen dat het een beetje opschiet.