Miranti: De vanillevla werkte vandaag maar kort helaas. Een Rennie ontkom ik vandaag niet aan Lovely: Slaap lekker en werk ze morgen Mijngeluk: Geen idee of je dit nog leest voor morgen, maar veel plezier! Eindelijk jullie grote dag, geniet ervan Ik ga ook slapen dames, welterusten en tot morgen!
Riga Gefeliciteerd! en mooie testen hoor. ben benieuwd hoelang je zwanger bent aangezien je cyclus zo onregelmatig was. miranti Hier soms ook maagzuur vooral na snelle en makkelijk avond eten. bij mij maak vaak niet uit wat ik eet erger wordt wel en vla lust ik niet. heb ook ergens gehoord dat zoute popcorn zou kunnen helpen.
Hoi dames, lig nu pas in bed had gister henna feest en vandaag bruiloft. Ben kapot 2 dagen drukte feesten hihi was wel leuk maar ook vermoeiend. Reageer morgen op alles! Nu oogjes toe hihi
Goedemorgen dames! Wat een feest..word je om 4 uur wakker om te plassen (moest heel nodig opeens) terwijl om 5 uur de wekken ging haha. Pfoee dat voel je wel even hoor.
Weet een van jullie of je wel gethermiseerde melk mag hebben? Dit staat op een pakje yoghurtdrank (fristi) maar weet niet of dat nou ook goed is.
Yasminn: Oh wat een gezelligheid!! Wel heel vermoeiend inderdaad Riga: Moet je elke werkdag zo vroeg op? Zo ja, wat een ellende! Volgens mij is dat geen enkel probleem hoor, die fristi. Nog nooit iemand over gehoord iig Hier: Vandaag 25 weekjes, jeeej Op naar de 30 en dan begint het toch wel dichtbij te komen vind ik, hihi.
Tja, ik word elke nacht wel zo'n 2 á 3 keer per nacht wakker om te plassen! Wen er maar alvast aan Afgelopen weekend druk weekendje gehad, s'avonds telkens helemaal gebroken, op en alles au. Vandaag wéér een drukke dag zonder kans op een zeer gewenst middagdutje! En morgen geslachtsecho!!
justxme: Spannend hoor!! Hoe laat mag je morgen? En had je nou zelf een voorgevoel of niet? Ben ik ff kwijt
Justxme: haha oh get..zie bij mij de bui ook al hangen ja. En spannende dag ook voor jou dus! Jij geslachtsecho en ik mijn allereerste termijn Soeee: Ja elke werkdag 5 uur bed uit. Ik werk in de zorg dus dan heb je van die maffe tijden haha.
Soeee: haha nee ik ook niet maar moet er elke keer weer aan geloven. Half 7 ben ik al druk aan het werk! Maargoed voordeel ik dat ik ook vroeg klaar ben.
Zo, even een aantal dagen afwezig geweest hier. Mijn hoofd staat er eigenlijk nog niet echt heel erg naar maar ik ga even kijken of ik grotendeels kan teruglezen.
Dat is echt heel fijn! Heeft het een speciale reden dat je zoveel echo's hebt? Heel erg leuk!! Ik ga zo ook even kijken, want een boxkleed heb ik nog niet op het oog haha. Wauw, jij hebt lekker veel geshopt Super leuk! Ben hartstikke benieuwd naar het uiteindelijke resultaat! Wat gaaf dat jullie de sleutels hebben opgehaald! Wat voor huisje is het precies? Voel je je inmiddels weer wat beter? Niet leuk van je vriendin trouwens, jammer dat dat stukje begrip blijkbaar mist of teveel gevraagd is.. denk dat vrouwen die nog niet zwanger zijn geweest het hele zwanger zijn best kunnen onderschatten. Welkom hier! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Mooie testjes! Ik denk dat je wel iets minder ver bent dan je banner trouwens, je testjes lopen nog mooi op (en kunnen nog iets donkerder zelfs) dus denk dat je rond de 4/5 weken zit. Maar dat weet je natuurlijk zeker bij de echo, spannend!
Even in grote lijnen teruggelezen, niet alles sorry.. Hier gaat het met de zwangerschap prima. De kleine meid is nog steeds lekker druk en vanaf gister zie ik het soms ook aan de buitenkant bewegen! Zo leuk!! Ik voel me ook goed, helemaal geen klachten verder. Een hele fijne zwangerschap tot nu toe, ik mag echt absoluut niet klagen. Verder een heel druk weekje voor mij met heel erg veel werken. Volgende week maandag wordt het kamertje geleverd, de box en het badje dus daar heb ik wel hartstikke veel zin in! Daar word het allemaal ook weer wat meer 'echt' van en je bent natuurlijk lekker bezig met de komst van je kindje.
♥ ZWANGER! ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Kimberlilie (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje! - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 11 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - xDoo (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Toekan: 18 juni - 24 weken echo en suikertest - Miranti: 18 juni - Pretecho 2D, 3D, 4D - Justxme: 18 juni - Echo geslachtsbepaling - Nichelle: 20 juni - Start zwangerschapsyoga - Soeee: 22 juni - Pretecho 2D, 3D, 4D - Soeee: 24 juni - Controle verloskundige - SuusD: 24 juni - 20 weken echo - Nichelle: 25 juni - Controle echo - Mijngeluk1992: 26 juni - Controle verloskundige - Nichelle: 26 juni - Controle verloskundige - Justxme: 26 juni - Controle gyneacoloog - Miranti: 27 juni - Intake kraamzorg - Prinsessa: 28 juni - Controle verloskundige - Merel123: 28 juni - Controle verloskundige & Echo - Nichelle: 3 juli - Intake kraamzorg - Littlewonder23: 3 juli - Controle verloskundige - Yasminn: 5 juli - Controle verloskundige - SuusD: 9 juli - Controle verloskundige - xDoo: 10 juli - Controle verloskundige - Lovely24: 12 juli - Controle verloskundige - Nichelle: 15 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Toekan: 16 juli - 28 weken echo - Justxme: 18 juli - 20 weken echo/GUO - Prinsessa: 23 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Nichelle: 24 juli - Eerste afspraak een goed begin/controle verloskundige - Littlewonder23: 31 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Toekan: 12 augustus - 32 weken echo - Toekan: 4 september - 35 weken echo - Toekan: 18 september - 37 weken echo - Toekan: 25 september - 38 weken echo - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo ♥ BEVALLEN ♥ - - - ------------------------------------------------------------- Zijn er verder nog afspraken of aanpassingen? Kan zijn dat ik er net overheen gelezen heb..
Prinsessa: Welcome back girlie Ik ben echt benieuwd naar jullie kamertje!! Zal vast mooi zijn, net als de rest haha. Hier: Vanmorgen gemaild voor de borstvoedingscursus, kan nog meedoen! De eerste keer is overmorgen al, van 15:00 uur - 17:00 uur en de tweede keer is op 3 juli. Ben benieuwd
Prinsessa: Volgens mij is de afspraak van Lovely van 11 naar 12 juli gegaan, voor zover ik me dat goed kan herinneren
Ah, lief Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het gaat worden, kan niet wachten om echt aan de slag te gaan! Ben trouwens ook echt benieuwd naar jouw kamertje! Wat fijn dat je nog mee kan doen, leuk! Is het dan 2 keer in totaal? Ga het even aanpassen, thank you!