Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeee

soeee Niet meer actief

Prinsessa: Ja dat wordt weer de hele dag binnen blijven ben ik bang!

Aaah cute, H&M had weer allemaal nieuwe dingen zag ik :D

2. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ja! H&M heeft allemaal nieuwe dingetjes :D Nu Next nog.. haha maar dat duurt nog wel even de herfst/wintercollectie...

Ik moet morgen alleen even naar het gemeentehuis voor de erkenning en daarna weer lekker naar huis!

Jij lekker in de tuin PLL kijken haha!

3. soeee

soeee Niet meer actief

Prinsessa: Ja ik ben benieuwd naar de nieuwe collectie van Next! :)

Die erkenning is wel weer een taartje waard, haha :D Nou in de tuin niet, te warm. Gewoon in bedje, bijna bij aflevering 17 nu!

4. Prinsessa

GOED IDEE haha! Taart taart taart.

Bekijk bijlage 332504

Zoiets!

En dat schiet al aardig op, zie dat seizoen 1 22 afleveringen heeft dus je hebt er nog een paar te gaan en dan seizoen 2 alweer! Spannend :p

5. soeee

soeee Niet meer actief

JAAAAAA TAAAART :D Of gewoon zo'n beschaafd aardbeientaartje!! Ja ben bijna door seizoen 1 heen. Gister begonnen, oepsie :p

6. Kimberlilie

Kimberlilie Actief lid

5 jan 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow heerlijk, mijn ochtend begint alweer met het kijken en kwijlen naar een lekkere taart haha! Mooi zeg!

Ik zal ook weer even een foto plaatsen. Er zijn een aantal mensen bij mij op het werk die 3 weken vakantie hebben gehad en ze zeiden allen dat ze verschil zagen aan mijn buik haha. Zelf zie ik dat wat minder.

Ik ben benieuwd naar het weer vandaag. Het is hier nu nog erg grauw. Niet dat het heel veel uitmaakt want ik ben natuurlijk weer de hele dag aan het werk :(

Bijgevoegde bestanden:

• Belly.jpg
      Belly.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,8 KB
      Weergaven:
      3
  7. soeee

soeee Niet meer actief

Mooi hoor!! We groeien goed :D

Ja ben ook benieuwd wat het weer doet, ik las iets over een superstorm? Hier hoor ik al onweer. Maar zal vast allemaal wel weer meevallen! Zijn jullie bang voor onweer? Ik gelukkig niet :)

Hier: Zo even ontbijten bij de Ikea met m'n moedertje en iets terugbrengen. Had zo'n ophangsysteem voor m'n tv gekocht, voor aan de muur. Blijk je daar ook nog allemaal panelen voor te moeten kopen. Nou, dacht het dus niet :D Haha. Stomme Ikea. Vanmiddag van 15:00 uur - 17:00 uur borstvoedingscursus, ben benieuwd :)

Fijne dag mama's! :D

8. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Goedemorgen Dames,

Lang geleden dat ik gereageerd heb haha:p
    heb eerst even snel bijgelezen net

@ Riga, welkom en gefeliciteerd ! fijn dat je een mooie eerste echo hebt gehad:d

@ Miranti, Mooie buik hoor! Jammer dat de 3d echo niet gelijk goed is gegaan

@ Kimberlilie, Jij ook een mooie buik zeg!

@ Soee, ook al zon mooii buikje!

@ hier, eergister echt een hele mooie dag gehad! lekker weer ook! gister beetje te warm maar was gelukkig wel vrij nog haha!:) ik ga strakjes even bellen en een 3d echo plannen wil hem nou toch wel heel graag.. vanaf maandag heb ik men eigen achternaam niet meer! en het voelt heerlijk kan ik hem eindelijk mijn man noemen!:D zal even kijken of ik een foto erop kan zetten

9. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Zo even 1 fototje, heb wel even de gezichten weggedaan haha:p

Bijgevoegde bestanden:

10. soeee

soeee Niet meer actief

Mooi mijngeluk! Prachtig vind ik dat, met een zwangere buik in een trouwjurk! :D Fijn dat het een geslaagde dag was!

11. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Hallo dames, @mijngeluk, gefeliciteerd en r zag er Super mooi uit. Zo leuk met buikje enal :D. @princessa, leuke kleertjes alweer. Hmm taart Jammie al heb ik nu eerder zin in een watermeloen. @soe, we groeien zeker ik voel me ook echt dik in een hemd. @hier, ml heeft een weekje vrij vandaar beetje afwezig lees alles wel hoor. Ik wou naar t strand vandaag maar denk dat t gaat onweren dus gaat niet door. @hier: hier stof voor gordijnen gekocht voor D babykamer en aanstaande zat stof voor klamboe halen. Heb er zin in ben echt benieuwd hoe t eruit gaat zien als het allemaal af is.

12. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Ik heb vanavond men 3d/4d echo haha
    wel laat pas pas kwart over 9 maar heb hem vanavond nog:p

13. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Riga
    Fijn dat echo goed was! lekker genieten nu

Soeee
    Mooie buik heb je!
    Hier niet bang voor onweer. maar fijn vind ik het ook niet. soms wel gezellig als je s'avonds op bed ligt.
    Jammer dat je dan extra dingen moet bij kopen.. groot gelijk om dan maar terug te brengen.

Miranti
    Mooie foto's zeg! en super fijn dat je weer een keer terug mag komen. lijkt me heerlijk om 3d/4d echo te hebben. herken je al waar hij op lijkt? en super buikfoto!

Toekan
    Fijn dat echo goed was! hopelijk hoef je niet een lange test te doen.

Pinsessa
    Super leuke pakjes gekocht echt heel snoezig.

Kimberlilie
    jij hebt ook mooie buik.
    Grappig om verschil te zien qua buikvormen.

Mijngeluk
    Spannend dat je binnenkort de achternaam van je man hebt!
    hele mooie foto! staat je goed de jurk met zwangere buik!
    Leuk dat je vanavond nog je 3d/4d echo hebt!

Hier.
    Gisteren bij mn broer opbezoek geweest waar mijn neef ook was. had hem al 9/8 jaar niet meer gezien. was erg gezellig. S'avonds paardgereden was erg leuk. laatste kwartiertje gingen we zonder zadel door waterbak lopen. erg leuk vond mijn paard het zo leuk en lekker dat ze tot 2x toe er in ging liggen met mij er op.. dus was helemaal nat. ben blij dat weer aan het afkoelen is want vond gisteren wel erg warm.

14. soeee

soeee Niet meer actief

Yasminn: Ik heb ook zin om te gaan inrichten, moet helaas nog ff wachten :)

xDoo: Dank je! :) Heerlijk hè, met de paardjes door het water. Vond ik ook altijd leuk!

mijngeluk: Veel plezier bij de echo vanavond! :D

Hier: Net twee kussens gekocht voor op de babykamer. Was 20% korting op alle sierkussens bij LeenBakker! :D Nu naar de borstvoedingscursus, ben benieuwd :)

15. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Leuke kussentjes zeg soeee!

Lees vanavond even alles terug maar nu ff plat op bed. Vanaf 5 uur al bezig dus nu ff rust.

Heb me vandaag bij moeders voor moeders aangemeld..doet een van jullie daaraan mee?

Trouwens dames, vanaf wanneer begon jullie buikje zichtbaar te worden?;)

16. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Miranti
    Mooie buik!

@Prinsessa
    Leuk! Weer lekker geshopt :p
    Erkenning, dat moeten wij ook nog doen.

We zijn wel in geregistreerd partnerschap, dus eigenlijk 'getrouwd', alleen moet je wel de erkenning nog regelen.

@Kimberlilie
    Mooie buik!!

@Mijngeluk
    Nog gefeliciteerd!
    Mooie foto!
    Veel plezier vanavond bij de echo!

@Soee
    Hoe was de cursus?
    Leuke kussentjes!

@Riga
    Hier wel meegedaan aan MVM, niet heel actief moet ik eerlijk zeggen, kreeg soms net de helft van de bussen halfvol.
    Maar goed, ik heb het gedaan :p

17. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Joehoeeeee!
    Ik heb vakantie!!!!

Heerlijk!
    Lekker 2 weken vrij.

Straks bij mijn schoonouders eten, lekker makkelijk :p
    Hopen dat ik nog zin heb om vanavond de was op te vouwen/strijken.
    En dan morgen inpakken voor Centerparcs.
    Heb een lijstje op de laptop dus hoop dat het een beetje vlot gaat.
    Al wordt het natuurlijk van dat lekkere wisselvallige weer :( :(
    Dan baal ik toch wel dat we niet voor een zonvakantie gegaan zijn, maar we maken er wat leuks van!

Ben de 2 warme dagen ook wel goed doorgekomen :p
    Was aan het werk, en had wel het idee wat meer last van mijn voeten te hebben, maar echt heel dik zijn ze (geloof ik) niet geworden.

Verder niet meer geshopt ofzo :D
    Alleen een matrasje voor de wieg. Die is gisteren bezorgd...

18. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @lovely24, fijne Vakantie geniet er lkkr van! :) @soe, leuke kussentjes! Mijn moeder gaat alles zelf maken vandaar dat ik stof ga uitzoeken. Gordijnen klamboe en voor dekentjes. Gordijnen heb ik al gehaald maar zijn te donker uitgevallen. Dacht dat t zelfde kleur was als de muur. Nu maar even kijken of ik andere koop zelfde kleur als de muur of toch voor t donkere ga. Ik denk persoonlijke dat t was rustiger is als het dezelfde kleur is als de muur. @ hier, heb bij schoonmoeder gegeten. Heb vandaag niet echt veel energie komt door t weer denk ik. @mijngeluk, veel plezier vanavond! @soe: jij ook! Ik heb 22-08 cursus borstvoeding en 13/08 voorlichting voorbereiden bevalling. Ben benieuwd hoe je t gaat vinden. @riga, na 16 weken begon mijn buik echt te groeien. En nu heb ik echt een flinke buik. Denk dat t bij iedereen anders is natuurlijk. Mijn collega is ook zwanger en bij haar zag je het pas met 25 weken echt. @hier, zo lkkr op de bank tv hangen.

19. Prinsessa

Haha :D Krijg er alleen maar meer zin in.. jammie!

Mooie buik heb je trouwens!

Lekker bij de Ikea gegeten dus ;) Hmm haha heb nog steeds zin in een hotdog!

Ben heel erg benieuwd hoe de borstvoedingscursus was!

Leuk dat je een 3D echo gaat laten doen :D En fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad, je zag er in ieder geval hartstikke mooi uit!

Hoe voel je je verder?

Dankjewel! En watermeloen is ook heerlijk!! Nog kunnen eten?

Lekker genieten van de tijd samen met je man hoor, gaan jullie nog wat leuks doen of gewoon lekker relaxen samen? Het was vandaag inderdaad niet echt strandweer helaas!

Oh leuk :D Ben ook erg benieuwd!

Wow, dat is snel :D Veel plezier!!

Dankjewel :D!!

En wat leuk, klinkt erg gezellig. Fijn dagje gehad dus! Voel je je verder een beetje beter? Je was eerst niet zo lekker toch?

Nogmaals super leuk :D!!

Ik heb meegedaan tot de 16de week, maar begon pas in week 12... had er niet echt aan gedacht van te voren en toen ik switchte van verloskundige kwam zij er opeens mee.

Buikje was er al redelijk snel, maar rond een week of 10 was het niet meer te ontkennen.

Hahah, en we zijn nog laaaang niet uitgeshopt :p het is wat met ons haha.

Oh, dat moet je dan per kind steeds weer aanvragen?

Heerlijk! Lekker van genieten!

Wat gaan jullie eten? Gezellig ook om bij je schoonouders te eten! Wanneer gaan jullie precies weg, vrijdag? Het weer is inderdaad ontzettend vreemd aan het doen, hoop dat het zonnetje de aankomende dagen jullie kant op schijnt ;)

Je bent lekker op dreef in ieder geval met al die leuke spulletjes haha! Even genoeg geshopt nu?

Lekker rustig aandoen dan hoor meid!

20. Prinsessa

Zo, de erkenning is geregeld :D En ons meisje krijg nu officieel de achternaam van mijn vriend, toch fijn om dat alvast gedaan te hebben.

Verder even naar de Hema geweest en 2 rompertjes gekocht, ze voelen inderdaad erg fijn Lovely! Denk dat ik er nog wel wat meer ga kopen.

Deel Deze Pagina